SAAB 9-5 2.0 TURBO--swedish ferrari-by lukas :))
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
tak-trzeba na wiosne 17 wrzucić w czarny,m błyszczącym lakierze chyba!! swieczki daja radę,ale jak to zwykle bywa nie jest za różowo-dojrzałem,że uszczelka kolektora wydechowego ma spore przedmuchy--może to powód wariowania doładowania-raz przeładowuje,a raz ładuje za mało....
we wtorek BARYŁA zajmie się wymiana uszczelki,filtra paliwa no i oczywiście oliwy jak to co 10 000km mam w zwyczaju zmieniać-co by silnik w czystości sobie pracował
we wtorek BARYŁA zajmie się wymiana uszczelki,filtra paliwa no i oczywiście oliwy jak to co 10 000km mam w zwyczaju zmieniać-co by silnik w czystości sobie pracował
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Większe wtryski i większe turbo by się przydało
U siebie na stanie jakąś TD04-15T z AERO powinienem znaleść
U siebie na stanie jakąś TD04-15T z AERO powinienem znaleść
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
odebrałem saaba z rembertowa-z wymienionymi przednimi amorkami na ,AERO
tylna belka ponoć krzywa okazała się poprostu żle serwisowana-przy wymianie tulei [tylko 16sztuk] 2 zostały odwrotnie zamontowane-co powodowało nerwowe prowadzenie i zarzucanie tyłem na nierównościach--prowadzenie bardzo sie poprawiło,nie znosi nie ściąga-pozostała tylko zbieżność do poprawy
dziś ustaliłem dodatkowe naprawy i modyfikacje :
- czeka na mnie już skrzynia biegów po 130 TYŚ KM,oraz sprzegło wzmocnione pod wyższą moc i moment
- sprawna tylna piasta
- kompletny dolot powietrza od ...DIESLA 3.0 Tid saaba[ok 30% więcej powietrza dostarcza niż mój seryjny dolot]
- rura od turbiny z wersjii AERO
- wtryski brązowe bo moje maja wydatek 195km a ja już mam ok 210-215km...
- dodatkowy parownik aby sprawnie jezdzić na LPG
tylna belka ponoć krzywa okazała się poprostu żle serwisowana-przy wymianie tulei [tylko 16sztuk] 2 zostały odwrotnie zamontowane-co powodowało nerwowe prowadzenie i zarzucanie tyłem na nierównościach--prowadzenie bardzo sie poprawiło,nie znosi nie ściąga-pozostała tylko zbieżność do poprawy
dziś ustaliłem dodatkowe naprawy i modyfikacje :
- czeka na mnie już skrzynia biegów po 130 TYŚ KM,oraz sprzegło wzmocnione pod wyższą moc i moment
- sprawna tylna piasta
- kompletny dolot powietrza od ...DIESLA 3.0 Tid saaba[ok 30% więcej powietrza dostarcza niż mój seryjny dolot]
- rura od turbiny z wersjii AERO
- wtryski brązowe bo moje maja wydatek 195km a ja już mam ok 210-215km...
- dodatkowy parownik aby sprawnie jezdzić na LPG
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i wtryski brązowe nie będą CI pasowały chyba że specjalne adaptery się pod nie wykona...
Lepiej wsadzić czerwone z 2.3 Turbo pasują Pnp...
Lepiej wsadzić czerwone z 2.3 Turbo pasują Pnp...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
dolot z 3.0 tid to tylko i wyłącznie rura doprowadzające poweitrze z prozdu atrapy chłodnicy do seryjnej puszki.
Reszta to jest to samo... Dalej masz wąski wlot do puszki...
Moim zdaniem sama wkłądka sportowa daja radę do tych 265-270KM - niech za przykład posłuży moje niebieskie AERO...
Reszta to jest to samo... Dalej masz wąski wlot do puszki...
Moim zdaniem sama wkłądka sportowa daja radę do tych 265-270KM - niech za przykład posłuży moje niebieskie AERO...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Moj ojciec w 9000 2.3Turbo miał wystrugane 280km na sportowej wkładce z K&NCoobcio pisze:dolot z 3.0 tid to tylko i wyłącznie rura doprowadzające poweitrze z prozdu atrapy chłodnicy do seryjnej puszki.
Reszta to jest to samo... Dalej masz wąski wlot do puszki...
Moim zdaniem sama wkłądka sportowa daja radę do tych 265-270KM - niech za przykład posłuży moje niebieskie AERO...
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
9000 fabrycznie ma wielki stożek zamknięty w obudowie, na moje oko i do 450KM starczy
TID 3.0 oraz AERO od 2006 roku miały właśnie już takie grubaśne rury dolotowe - mowa o tej co idzie od chłodnicy do puszki filtra powietrza...
Ps. miałeś u siebie jeszcze zmienić rurę aluminiową dolotową do turbosprężarki...
TID 3.0 oraz AERO od 2006 roku miały właśnie już takie grubaśne rury dolotowe - mowa o tej co idzie od chłodnicy do puszki filtra powietrza...
Ps. miałeś u siebie jeszcze zmienić rurę aluminiową dolotową do turbosprężarki...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wpadaj dziś wieczorem
Wtryski także zmieniłeś na większe
Wtryski także zmieniłeś na większe
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
ROKI bedziesz pierwszy na jeździe próbnej
co do setupu okaże sie jutro--podobno wydajność zestawu 300km 450nm!!LPG tez odpowiednio zostaje przygotowane -najpewniej 2 wtryski na cylinder i oprócz parownika KME SILVER bedzie dodatkowy parownik--coobcio ogarnie program i wtedy hamujemy furkę
ps. dojeżdżam chwilowo innego SAABA-juz youngtimera wlaściwie 1985 r -9000 turbo--klawa bryka-i powiem,że jeszcze potrafi namieszać na ulicy
co do setupu okaże sie jutro--podobno wydajność zestawu 300km 450nm!!LPG tez odpowiednio zostaje przygotowane -najpewniej 2 wtryski na cylinder i oprócz parownika KME SILVER bedzie dodatkowy parownik--coobcio ogarnie program i wtedy hamujemy furkę
ps. dojeżdżam chwilowo innego SAABA-juz youngtimera wlaściwie 1985 r -9000 turbo--klawa bryka-i powiem,że jeszcze potrafi namieszać na ulicy
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Wreszcie mam swojego saabika,poniżej lista wymienionych części;
-regulator ciśnienia paliwa 4 BARowy
-podpora prawej półosi
-uszczelniacze półosi
-poduszka tylna skrzyni biegów[zmieniona na najmocniejszą poliftową]
-kompletna skrzynia biegów przejęta z AERO
-sprzęgło z saaba 9-3 aero[205r]--tarcza nabita i wzmocniona
-wtryski brązowe
-kolektor ssący poliftowy
-dolot powietrza z wersji vector 3.0Tid
dodatkowo został wzmocniony poważnie LPG
-wtryskiwacze REGZA rozwiercone i skalibrowane,zamontowane bez wiercenia kolektora ssącego
-parownik KME GOLD do 360km
do wymiany pozostała jescze tylna piasta i rura z wersji AERO[ta od turbiny]
w dniu jutrzejszym udarzam do COOBCIA na porządne strojenie
LICZĘ NA NAJLEPSZA OBSŁUGĘ-JAK ZWYKLE
-regulator ciśnienia paliwa 4 BARowy
-podpora prawej półosi
-uszczelniacze półosi
-poduszka tylna skrzyni biegów[zmieniona na najmocniejszą poliftową]
-kompletna skrzynia biegów przejęta z AERO
-sprzęgło z saaba 9-3 aero[205r]--tarcza nabita i wzmocniona
-wtryski brązowe
-kolektor ssący poliftowy
-dolot powietrza z wersji vector 3.0Tid
dodatkowo został wzmocniony poważnie LPG
-wtryskiwacze REGZA rozwiercone i skalibrowane,zamontowane bez wiercenia kolektora ssącego
-parownik KME GOLD do 360km
do wymiany pozostała jescze tylna piasta i rura z wersji AERO[ta od turbiny]
w dniu jutrzejszym udarzam do COOBCIA na porządne strojenie
LICZĘ NA NAJLEPSZA OBSŁUGĘ-JAK ZWYKLE
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak była regnerowana to można było odrazu wsadzić większe koło kompresji np. najpopularniejsze GT20... I by dało radę okolicę 240M zrobić a tak to dupa blada
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no i jest mega udany program by COOBCIO GARAGE
nie hamowaliśmy autka bo dopiero jak LPG wystroje w środe to na pomiary uderzę
ale z konkretów to doładowanie jest pełne od 2800 ok 1.3 bar...co z moimi modyfikacjami powinno dac ok 225km i 360-380nm!!
Wrażenia z jazdy nieocenione-fantastyczna zrywność i elastyczność,nawet na 4 ,5 biegu
dużo problemów było z przeładowaniem na 1.5 bar-a problem okazał sie prozaiczny-brudny przepływomierz
nie hamowaliśmy autka bo dopiero jak LPG wystroje w środe to na pomiary uderzę
ale z konkretów to doładowanie jest pełne od 2800 ok 1.3 bar...co z moimi modyfikacjami powinno dac ok 225km i 360-380nm!!
Wrażenia z jazdy nieocenione-fantastyczna zrywność i elastyczność,nawet na 4 ,5 biegu
dużo problemów było z przeładowaniem na 1.5 bar-a problem okazał sie prozaiczny-brudny przepływomierz
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nom z twoją maszyną udało się zrobić coś fajnego nie wiedziałem że jeszcze pozytywnie mnie zaskoczy swoimi możliwościami maleńka GT17.
Powiem szczerze 9-5 AERO nawet to najmocniejsze 260Konne na trasie jeśli chodzi o elastyczność i wyprzedzanie to do twojej maszyny nie ma nawet podejścia
Powiem szczerze 9-5 AERO nawet to najmocniejsze 260Konne na trasie jeśli chodzi o elastyczność i wyprzedzanie to do twojej maszyny nie ma nawet podejścia
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM