Coobcia Saab 900NG Najszybszy w Polsce 417KM i 521Nm
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Coobcia Saab 900NG Najszybszy w Polsce 417KM i 521Nm
SAAB 900NG rocznik 1994
Wszystko seria jedynie dołożona turbosprężarka z Lancera EVO X + 70mm wydech, dolot ze stożkiem K&N oraz większy IC i wtryski paliwa
A Teraz czas na histrię:
Od Klubowicza z SKP udało mi się po taniości kupić w dość dobrym stanie Saaba 900NG Coupe z 94 roku, jakieś duperele były w nim do ogarnięcia typu problemy z instalacją LPG, ciężko chodząca linka gazu, nie działająca klima, poduszki pod silnikiem do wymiany a reszty pierdół nie pamiętam...
Auto przez dobrze ponad pół roku dzielnie mi służyło jako tani środek transportu z wystarczającymi osiągami, w momencie zakupu miał wgrany typowy soft Stage I...
Po przyjechaniu nim z Poznania odrazu zabrałem się za przeglądzik i wymieniłem świeczki na zimniejsze BCPR7ES, Olej 10w60 i filtr, filtr paliwa a w miejsce seryjnego filtra powietrza wleciała wkładka K&N oraz dodatkowo zmodyfikowałem puszkę filtra tzn wleciał kominek 80mm oraz podciągnąłem nieco cięgło WG i co najcenniejsze dla mnie uruchomiłem instalację LPG
Po jakimś czasie zawitał luźniejszy wydech fi70mm łącznie z DP tej samej średnicy oraz poprawiłem nieco sofcik, poniżej Efekt tych paru modów:
Następnie przyszedł czas na zabawy, z racji tego że pojawił się nowszy wygodniejszy i cichszy dupowóz postanowiłem że zrobię użytek z turbosprężarki pochodzącej z Lancera EVO X którą kupiłem przy okazji zakupu auta także w Poznaniu choć miała ona wlecieć do zupełnie innego projektu...
Tak więc by dostarczyć dodatkowej porcji paliwa zostały wymienione wtryski paliwa na większe pasującego pnp Siemensa DECE 630mm, przy tej okazji zdemontowałem kolektor ssący i go przeportowałem usuwając z niego końca zwężki.
Seryjny jedno stronny Intercooler został zastąpiony znacznie większym przelotowym pochodzącym z ciężarówki, został tak przerobiony i zamontowany by nie kolidował z klimatyzacją.
Dalej trzeba było wystrugać nowy kolektor wydechowy, oraz downpipe pod znacznie większą turbosprężarkę na twin scrollu:
Coby upchnąć to pod maska trzeba było seryjny wentylator chłodnicy zastąpić znacznie cieńszym chińskim zamiennikiem a coby nie było mu za ciepło i nie spłynął to kolektor owinięty został bandażem termicznym.
Efektem powyższych prac jest taki oto wykres wygenerowany przy doładowaniu 1,42-1,36bara:
Turbina z EVO X swoim wstawaniem biję na głowę seryjnego malusieńkiego Garreccika T25 który wydawał się być i tak mało lagliwym, ale w porównaniu ze znacznie większą turbiną na TT słabo sobie radzi z dołu:
2000obr.min T25 = 195Nm / EVO = 215Nm
2500obr.min T25 = 250Nm / EVO = 265Nm
3000obr.min T25 = 320Nm / EVO = 370Nm
T25 swoje max wynoszące 395Nm osiąga przy 3620 a turbina z EVO tą samą wartość generuje już od 3050obr.min
Na turbince z EVO na inercyjnej hamowni 480Nm pojawia się już od 3500obr.min, na ulicy pełne doładowania a nawet delikatne przeładowanie do 1,51-1,53bara ukazuje się od 2800-3100 w zależności od biegu, dla mnie jest to królowa wstawania
Nawet z dodania gazu na suchym na jakiejś nie za bardzo starej oponie w rozmiarze 215/45R17 na II biegu auto czasem potrafi zamielić
Aha no i jakaś fotka z zewnątrz jak się auto prezentuje:
Filmik ze strojenia na hamowni: http://www.youtube.com/watch?v=tg8EKY8ovjo&feature
Filmik który zmotywował by wywalić LPG i tym samym odelżyć auto z tego:
http://www.youtube.com/watch?v=Ilu9FIpZCJM&feature
Prędkościomierz zaniża o ok 10%...
Podczas nieco szybszej jazdy seryjne heble troszkę nie dawały rady więc wleciały lepsze klocki na przód oraz zalany został świeży płyn:
No i kółka z Omegi B + Federale RS-R 595 w rozmiarze 235/45R17:
W takiej konfiguracji auto strzeliło 13,640sek na 1/4mili i po tym czasie rozpędzając się do 179,05km/h
Parę Filmików z ćwiartki Seatowej (walka o tytuł najszybszego Saaba w PL):
http://www.youtube.com/watch?v=vv9OSKrUsmQ&feature
http://www.youtube.com/watch?v=lLRJSq1-Ers&feature
Fotki z tej imprezy:
Auto obecnie zmieniło właściciela i zamieniłem się na ładne Kombi Aero 9-5 z roku 2001
Wszystko seria jedynie dołożona turbosprężarka z Lancera EVO X + 70mm wydech, dolot ze stożkiem K&N oraz większy IC i wtryski paliwa
A Teraz czas na histrię:
Od Klubowicza z SKP udało mi się po taniości kupić w dość dobrym stanie Saaba 900NG Coupe z 94 roku, jakieś duperele były w nim do ogarnięcia typu problemy z instalacją LPG, ciężko chodząca linka gazu, nie działająca klima, poduszki pod silnikiem do wymiany a reszty pierdół nie pamiętam...
Auto przez dobrze ponad pół roku dzielnie mi służyło jako tani środek transportu z wystarczającymi osiągami, w momencie zakupu miał wgrany typowy soft Stage I...
Po przyjechaniu nim z Poznania odrazu zabrałem się za przeglądzik i wymieniłem świeczki na zimniejsze BCPR7ES, Olej 10w60 i filtr, filtr paliwa a w miejsce seryjnego filtra powietrza wleciała wkładka K&N oraz dodatkowo zmodyfikowałem puszkę filtra tzn wleciał kominek 80mm oraz podciągnąłem nieco cięgło WG i co najcenniejsze dla mnie uruchomiłem instalację LPG
Po jakimś czasie zawitał luźniejszy wydech fi70mm łącznie z DP tej samej średnicy oraz poprawiłem nieco sofcik, poniżej Efekt tych paru modów:
Następnie przyszedł czas na zabawy, z racji tego że pojawił się nowszy wygodniejszy i cichszy dupowóz postanowiłem że zrobię użytek z turbosprężarki pochodzącej z Lancera EVO X którą kupiłem przy okazji zakupu auta także w Poznaniu choć miała ona wlecieć do zupełnie innego projektu...
Tak więc by dostarczyć dodatkowej porcji paliwa zostały wymienione wtryski paliwa na większe pasującego pnp Siemensa DECE 630mm, przy tej okazji zdemontowałem kolektor ssący i go przeportowałem usuwając z niego końca zwężki.
Seryjny jedno stronny Intercooler został zastąpiony znacznie większym przelotowym pochodzącym z ciężarówki, został tak przerobiony i zamontowany by nie kolidował z klimatyzacją.
Dalej trzeba było wystrugać nowy kolektor wydechowy, oraz downpipe pod znacznie większą turbosprężarkę na twin scrollu:
Coby upchnąć to pod maska trzeba było seryjny wentylator chłodnicy zastąpić znacznie cieńszym chińskim zamiennikiem a coby nie było mu za ciepło i nie spłynął to kolektor owinięty został bandażem termicznym.
Efektem powyższych prac jest taki oto wykres wygenerowany przy doładowaniu 1,42-1,36bara:
Turbina z EVO X swoim wstawaniem biję na głowę seryjnego malusieńkiego Garreccika T25 który wydawał się być i tak mało lagliwym, ale w porównaniu ze znacznie większą turbiną na TT słabo sobie radzi z dołu:
2000obr.min T25 = 195Nm / EVO = 215Nm
2500obr.min T25 = 250Nm / EVO = 265Nm
3000obr.min T25 = 320Nm / EVO = 370Nm
T25 swoje max wynoszące 395Nm osiąga przy 3620 a turbina z EVO tą samą wartość generuje już od 3050obr.min
Na turbince z EVO na inercyjnej hamowni 480Nm pojawia się już od 3500obr.min, na ulicy pełne doładowania a nawet delikatne przeładowanie do 1,51-1,53bara ukazuje się od 2800-3100 w zależności od biegu, dla mnie jest to królowa wstawania
Nawet z dodania gazu na suchym na jakiejś nie za bardzo starej oponie w rozmiarze 215/45R17 na II biegu auto czasem potrafi zamielić
Aha no i jakaś fotka z zewnątrz jak się auto prezentuje:
Filmik ze strojenia na hamowni: http://www.youtube.com/watch?v=tg8EKY8ovjo&feature
Filmik który zmotywował by wywalić LPG i tym samym odelżyć auto z tego:
http://www.youtube.com/watch?v=Ilu9FIpZCJM&feature
Prędkościomierz zaniża o ok 10%...
Podczas nieco szybszej jazdy seryjne heble troszkę nie dawały rady więc wleciały lepsze klocki na przód oraz zalany został świeży płyn:
No i kółka z Omegi B + Federale RS-R 595 w rozmiarze 235/45R17:
W takiej konfiguracji auto strzeliło 13,640sek na 1/4mili i po tym czasie rozpędzając się do 179,05km/h
Parę Filmików z ćwiartki Seatowej (walka o tytuł najszybszego Saaba w PL):
http://www.youtube.com/watch?v=vv9OSKrUsmQ&feature
http://www.youtube.com/watch?v=lLRJSq1-Ers&feature
Fotki z tej imprezy:
Auto obecnie zmieniło właściciela i zamieniłem się na ładne Kombi Aero 9-5 z roku 2001
Ostatnio zmieniony 2012-07-28, 10:24 przez Coobcio, łącznie zmieniany 2 razy.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przewiózł mnie tym potworem. Makabra. Prowadzenie...d.... hamulce.....d.... i speed
A już myślałem, że jedno miejsce parkingowe pod garage się zrobiło.
A już myślałem, że jedno miejsce parkingowe pod garage się zrobiło.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Taki jest właśnie Saab 900NGxtomek pisze:Przewiózł mnie tym potworem. Makabra. Prowadzenie...d.... hamulce.....d.... i speed
Ps. dziękuje za śliczne fotki - tą na dole pochwalił bym się na forum Saabowym
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Prześliczne zdjątka Tony Nawet ruda się załapała z Saabem Coobcia.
Ostatnio zmieniony 2011-08-06, 20:52 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
60 ft
Nie zależy. 60 ft jest bez RT, bo wtedy Coobcio miałby prawie 0,2-0,4 w plecy. a z biegami, mocą i momentem to ja miałem problemy. Pozdro, Wpis jest już tam, gdzie powinien być..
tomek
tomek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Saabik będzie w Lutowym numerze GT
Troszkę się w nim nazmieniało, począwszy od hybrydowego sprzęgła, skońćzyszy na zawieszeniu oraz wnętrzu no i hamulcach - 330mm na osi przedniej
Oraz mały zastrzyk mocy, obecnie jest już 380KM i prawie 550Nm
Jutro może coś więcej skrobnę
[ Dodano: 2012-01-08, 16:07 ]
No to Hamulce, tarcze prawie 5cm większe od seryjnych + zaciski z 9-5 które to mają większe klocki:
Tarcza seryjne 284mm i nowa 330mm:
Dodatkowe 20KM i prawie 70Nm dzięki przestawieniu wałków rozrzadu oraz po pozbyciu się zwężki z dolotu:
Na tą chwilę to by było na tyle, jeszcze warto by przetestować precyzyjniejsze regulacje rozdządu a nie o cały jeden ząb za sprawą nastawnych zębatek od szalonego
Generalnie z tej turbiny więcej KM się raczej nie wyciśnie ale momentu trochę na pewno
Troszkę się w nim nazmieniało, począwszy od hybrydowego sprzęgła, skońćzyszy na zawieszeniu oraz wnętrzu no i hamulcach - 330mm na osi przedniej
Oraz mały zastrzyk mocy, obecnie jest już 380KM i prawie 550Nm
Jutro może coś więcej skrobnę
[ Dodano: 2012-01-08, 16:07 ]
No to Hamulce, tarcze prawie 5cm większe od seryjnych + zaciski z 9-5 które to mają większe klocki:
Tarcza seryjne 284mm i nowa 330mm:
Dodatkowe 20KM i prawie 70Nm dzięki przestawieniu wałków rozrzadu oraz po pozbyciu się zwężki z dolotu:
Na tą chwilę to by było na tyle, jeszcze warto by przetestować precyzyjniejsze regulacje rozdządu a nie o cały jeden ząb za sprawą nastawnych zębatek od szalonego
Generalnie z tej turbiny więcej KM się raczej nie wyciśnie ale momentu trochę na pewno
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Pora odświeżyć temacik
Na pokład wleciał 3 barowy map sensor Autko wystrojone na 1.8 bara spadajace powyzej 5.5tys na 1.5.
Zamieszczam wykresik
Filmik z hamowni:
http://www.youtube.com/watch?v=5oOJSrYK ... r_embedded
Na pokład wleciał 3 barowy map sensor Autko wystrojone na 1.8 bara spadajace powyzej 5.5tys na 1.5.
Zamieszczam wykresik
Filmik z hamowni:
http://www.youtube.com/watch?v=5oOJSrYK ... r_embedded
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
I Przeguby się nie rozczepiają
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Artykół fajny przyznać mogę ale rąbneli się w osiągach, Saab w ciepły dzień powinien setkę robić w ok 5 sek...
Pomiary na 380KM + zimno i nie przyczepnie prezentują się następująco:
Pomiary na 380KM + zimno i nie przyczepnie prezentują się następująco:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W Obecnych warunkach to na IV może trakcje złapie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No Lambo to był taki przypadkowy pomysł, staliśmy w korku i patrzymy lambo, ja do coobcia mowie, ty lecimy za nim no i polecieliśmyRyba pisze:Szczerze to nie jechałem nigdy wozem który ma powyżej 300 KM
Robotę robi, filmik z Lambo również mnie zadziwił Ale ta k****wska 4 nie weszła, dobrze że nic ,jak to mówisz Coobcio, męsko nie jebneło
No to jak nie jeździłeś jeszcze wozem to myślę że bedziesz mieć okazję U ciebie też pewno pęknie 3xx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Teraz fajnie by było pośmigać za tym Lambo
Doszło prawie 60KM, 20Nm no i przede wszystkim krótka skrzynia która kolosalnie poprawiła przyspieszenie no i poprawiona aerodynamika dzięki glebie 35mm.
Myślę że w sprincie powiedzmy 100-250km/h Lambo w pewnym momencie musiało by ustąpić drogi
Doszło prawie 60KM, 20Nm no i przede wszystkim krótka skrzynia która kolosalnie poprawiła przyspieszenie no i poprawiona aerodynamika dzięki glebie 35mm.
Myślę że w sprincie powiedzmy 100-250km/h Lambo w pewnym momencie musiało by ustąpić drogi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jastrząb pisze:gdzie macie ten filmik z lambo
Coobcio pisze:http://www.youtube.com/watch?v=Ilu9FIpZCJM&feature
Fajny Schabik, ładnie zamiata na drogach
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=Ilu9FIpZ ... r_embeddedJastrząb pisze:Ps. gdzie macie ten filmik z lambo
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mogło by być bardzo ciekawie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To było prawie rok temu, teraz to jest zupełnie inny samochódJastrząb pisze:ŁOO KERWA a to sie lolek w Lambo na pewno dziwił patrząc w lustro
Pięknie ten saabik lata
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Teraz gość z lambo musiałby się spinać czy mu 4 wejdzieCoobcio pisze:To było prawie rok temu, teraz to jest zupełnie inny samochódJastrząb pisze:ŁOO KERWA a to sie lolek w Lambo na pewno dziwił patrząc w lustro
Pięknie ten saabik lata
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx