Ibiza została w rękach Maćka, dalej trzyma fason. W tym roku na Bemowie nie udało sie poprawić czasu przez kontuzję i moje niedopatrzenie - nie ogarnąłem w porę drugiego kompletu moich lekkich ATSów i Jemioł musiał jechać na ciężkich klockach Speedline z przodu (8,5 kg vs. 6 kg ATS) oraz 16" seata z tyłu (jakieś 10 kg sztuka). Gdyby nie to to byłoby męsko bo Jemioł opanował już brawurowe starty na miękkim Maxsporcie i wymiana wybieraka pozwala precyzyjniej bić biegi. No nic, może jeszcze gdzieś w tym roku uda się zbliżyć bardziej do granicy 12 s.
Pozdr
[ Dodano: 2013-06-02, 23:53 ]
W czwartek miał miejsce debiut i auta i kierowcy na tzw. zakrętach. Pojechaliśmy na trening organizowany przez trackday.org pod patronatem 4turbo na Ułężu.
Wyruszyliśmy ekipą jak na zdjęciu:
Były spore obawy jak auto zachowa się podczas takiego długotrwałego upalania, ale na szczęście poza dużą ilością oleju wywalanego przez odmę nic złego się nie działo. Dodatkowo stres powodowany debiutem nie ułatwiał. Charakterystyka silnika raczej nie sprzyja płynnej jeździe po dość krętej trasie i trochę się trzeba biegami pobawić, ale Maciek z przejazdu na przejazd cały czas się poprawiał. Na pewno trzeba poprawić pozycję za kierownicą, bo jeśli na ćwiartkę nie miało to dużego znaczenia, to tutaj już nie wyglądało to kolorowo. Problemem były też opony bo na przedniej osi miękki maxsport, a na tyle prawie łyse już docinane R888. Następnym razem będzie coś bardziej odpowiedniego. Mimo to był atak:
Jak na początek trzeba uznać debiut za udany, nic się nie wysypało, było kilka wizyt w zielonym ale bez większych szkód, właściciel zadowolony. Wiemy co poprawić i następnym razem znów będzie dobra zabawa.
Tutaj jeden przejazd Jemioła, jeden z pierwszych i jeszcze nie do końca ogarniał trasę:
(nie chciała się trzymać przyssawka do dachu i musiałem ją dać na tylną szybę)
http://www.youtube.com/watch?v=0hMaJBugxWE
Ja też zrobiłem jedno kółko autem, a znajomość trasy pozwalała mi pojechać trochę szybciej. Nie miałem dużego problemu z lagiem, ale auto napędza się tak szybko, że noga na hamulec odruchowo wędruje równie szybko. Bardzo mi się podobało i myślę, że na takiej trasie jak robi WST na Ułężu auto będzie konkurencyjne w klasie po paru usprawnieniach.
https://www.youtube.com/watch?v=-VcAcz1OwTU
To tyle, pozdrawiam.