Opel Astra GSi16v - c20xe+
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Najważniejsze, że widać Astrę jak idzie ogniem
EDIT:
Jakiś czas temu kupiłem naprawdę konkretne pasy Schroth Profi-II FE @ ASM. Pasy 4 punktowe, 3 calowa góra i 2 cale dół z klamrą centralną. Miałem do nich spawać harness bara ale wczoraj wreszcie znalazłem chwilę żeby zrobić przymiarkę:
Przez chwilę miałem grubiej jak w F1 - 5cio calowe i 7pkt pasy
A dzisiaj mamy już efekt końcowy w takiej postaci:
Komplet jest w zasadzie nowy, nie widać śladów jakiegokolwiek użycia także jestem mega zadowolony. Siadłem, podregulowałem (bardzo wygodnie się to robi) i kurcze muszę powiedzieć, że jest epicko. Nie będzie już takiej uniwersalności jak na tych żółtych no ale chciałem 3 cale i mam :hurra:
Pzdr.
EDIT:
Jakiś czas temu kupiłem naprawdę konkretne pasy Schroth Profi-II FE @ ASM. Pasy 4 punktowe, 3 calowa góra i 2 cale dół z klamrą centralną. Miałem do nich spawać harness bara ale wczoraj wreszcie znalazłem chwilę żeby zrobić przymiarkę:
Przez chwilę miałem grubiej jak w F1 - 5cio calowe i 7pkt pasy
A dzisiaj mamy już efekt końcowy w takiej postaci:
Komplet jest w zasadzie nowy, nie widać śladów jakiegokolwiek użycia także jestem mega zadowolony. Siadłem, podregulowałem (bardzo wygodnie się to robi) i kurcze muszę powiedzieć, że jest epicko. Nie będzie już takiej uniwersalności jak na tych żółtych no ale chciałem 3 cale i mam :hurra:
Pzdr.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurcze mega to wygląda
I Bardzo podoba mi się patent z tertytkami by utrzymać je na swoim miejscu coby się nie przesuwały na boki
I Bardzo podoba mi się patent z tertytkami by utrzymać je na swoim miejscu coby się nie przesuwały na boki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Zaczerpnięte z poradnika schrotha także nie ma lipy.Coobcio pisze:I Bardzo podoba mi się patent z tertytkami by utrzymać je na swoim miejscu coby się nie przesuwały na boki
Chwilę pojeździłem i jest mega trzymanie w tych pasach
EDIT:
Dziś na Astrze zawitały nowe felgi, które zawsze chciałem mieć. Speedline z Clio Williams w bardzo ładnym stanie. na razie tylko takie słabe zdjęcia z kalkulatora, może niedługo zrobie jakieś lepsze pilotem od TV:
Co do koloru to zostaje taki jaki jest.
Fajnie się prezentuje Wyglądają na masywne a jak z wagą?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No Kenet bardzo fajnie te kółka wyglądają na astrze, podejrzewam że wytrzymałości też im nie zabraknie. Wóz do dawania czystej frajdy i zapewniania dobrej zabawy na wszelkich pojeżdżawkach się zrobił z tego, kiedyś muszę się załapać na jakąś przejażdżkę w tych szelkach na prawym fotelu
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
frezeer pisze:To dalej opel. Co bys nie robil to i tak nie jest wart stanac kolo nissana. Najgorsza pseudo niemecka marka. Ale to polski tuning. Nisko budzetowo to tylko opel.
hehe dobre to było może staniecie na kreske to sie okarze co ten opel wart a swoja droga na tym felunku Astra wyglada elegancko
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
KTR to kpina? chcesz postawic japonca przy pseudoniemieckim opelku? Znasz historie tej marki?
Prosze Cie. Pojezdzij po polsce. Zobacz ile stoi opli na poboczu z podniesiona macha. Pokaz mi zepsutego Nissana. Niemcy zawsze byli tumanami ,podpatrywali madrzejszych i nigdy nie dorównaja japonczykom. Co najwyzej skopiuja troche. Tak jak w insigni troche z audi ,troche z merca i silnik od fiata ( diesle) . Wracajac do astry. Wyglada paskudnie jak kazdy opel a i silniki marne. Czym jest c20xe ze swoja hydraulika? Osiagbiesz odciecie na poziomie nissana? Nigdy.
Zaleta jest masa rdzewiwjacych na potege opli.
Prosze Cie. Pojezdzij po polsce. Zobacz ile stoi opli na poboczu z podniesiona macha. Pokaz mi zepsutego Nissana. Niemcy zawsze byli tumanami ,podpatrywali madrzejszych i nigdy nie dorównaja japonczykom. Co najwyzej skopiuja troche. Tak jak w insigni troche z audi ,troche z merca i silnik od fiata ( diesle) . Wracajac do astry. Wyglada paskudnie jak kazdy opel a i silniki marne. Czym jest c20xe ze swoja hydraulika? Osiagbiesz odciecie na poziomie nissana? Nigdy.
Zaleta jest masa rdzewiwjacych na potege opli.
frezeer, to jest temat prezentujący auto kolegi, któremu nalezy się uznanie za wkład i prace zeby doprowadzić go do takiego stanu. Dziękujemy za opinie o Oplu i jego historii ale nie o tym tutaj się pisze.
Jeżeli masz coś do tej marki i nie możesz sie powstrzymać to napisz do producenta. Może uwzględni Twoje sugestie.
Nie chcemy psuć Kenetowi tematu także koniec OT
Jeżeli masz coś do tej marki i nie możesz sie powstrzymać to napisz do producenta. Może uwzględni Twoje sugestie.
Nie chcemy psuć Kenetowi tematu także koniec OT
Nissan Primera SR20DE+T
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
pewnie że takbodek pisze:W tej całej pisaninie, którą usunąłem były 2 istotne posty. Dotyczyły skrzyni biegów. PumaRST i Kenet odświeżycie?
ponownie gratuluje auta dopiero teraz bo w sobotę znalazłem czas do przejżenai całego tematu. Fajne auto z dużym potencjałem.
co do mojego pytanie: czemu wsadziłeś skrzynię z dyfrem 3,7 a nie 4,17?? czy dobrze sie domyślam że chodziło o lepsze zestopniowanie biegów w tej z lanosa 1,6??
inna sprawa przypomniałem sobie jedno info, może znasz może ci się przyda. Astra w wersji kombi z silnikiem 2,0 (chyba tylko ta z 16v) miała grubszy stabilizator tylny. Niestety jak się nie mylę trzeba zmienić całą belkę ale podobno warto. Kiedyś znajomy co latał w rajdach na asterixie mówił że przekładał do siebie.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Tam było kilka postów, które powinny zostać na pamiątke ale dzięki za posprzątanie śmieci.PumaRST pisze:pewnie że takbodek pisze:W tej całej pisaninie, którą usunąłem były 2 istotne posty. Dotyczyły skrzyni biegów. PumaRST i Kenet odświeżycie?
ponownie gratuluje auta dopiero teraz bo w sobotę znalazłem czas do przejżenai całego tematu. Fajne auto z dużym potencjałem.
co do mojego pytanie: czemu wsadziłeś skrzynię z dyfrem 3,7 a nie 4,17?? czy dobrze sie domyślam że chodziło o lepsze zestopniowanie biegów w tej z lanosa 1,6??
inna sprawa przypomniałem sobie jedno info, może znasz może ci się przyda. Astra w wersji kombi z silnikiem 2,0 (chyba tylko ta z 16v) miała grubszy stabilizator tylny. Niestety jak się nie mylę trzeba zmienić całą belkę ale podobno warto. Kiedyś znajomy co latał w rajdach na asterixie mówił że przekładał do siebie.
PumaRST ja założyłem skrzynię 3,72 ponieważ nie chciałem takiej sytuacji, że na 1ce i 2ce będę stał w miejscu. Astra już na poprzedniej skrzyni dobrze się napędzała, a jeździłem wcześniej Astrą o podobnych parametrach jak moja właśnie ze skrzynią 3,72 oraz seryjną odcinką i bardzo mi się podobało ciasne zestopniowanie. Te skrzynie 4,18 z daewoo mają bardzo krótkie pierwsze trzy biegi, a po wrzuceniu 4ki jest duży spadek obrotów i auto łapie muła. Kolega ma 4,18 natomiast kręci 7400 i tam te krótkie 1,2,3 aż tak nie przeszkadza, ale na seryjnej odcince 6800 na 3ce jest niecałe 130 i 190 na 4ce więc trochę słaba opcja. Ja po zmianie na 3,72 musiałem na nowo potrenować starty bo już tak łatwo nie było, strasznie mieliłem jedynkę zanim się wjeździłem. Podsumowując 4,18 jest jak na moje potrzeby za krótka oraz gorzej zestopniowana.
A co do tego stabilizatora to nie wiem jak jest w kombi, ale w 16 zaworowych GSi z tyłu szedł podwójny stabilizator, więc ja się nie zagłębiałem w ten temat szczególnie. na razie odpowiada mi to jak auto się prowadzi, jest bardzo neutralne i łatwo daje się opanować. Na montaż czeka zestaw poliuretanów i zobaczymy co dalej.
Aha daj znać na PW kiedy w lipcu są jakieś imprezy na Miedzianej Górze bo muszę jeden wypad zaliczyć żeby potrenować przed zlotem GSi Klubu.
Pozdr
xtomka z malej literki pls, Pokaż się kiedyś na zawodach. Adrenalinka gwarantowana Seat Racing w Rykach tuż Będziemy tam wszyscy: Jemioł, Kenet, xtomek, xkarol i może Coobcio I nie gryziemy
Ostatnio zmieniony 2011-06-07, 17:57 przez xtomek, łącznie zmieniany 7 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Przyjedziesz raz, pogadasz, popatrzysz i będziesz wszystko wiedział. Koniec O.T.
Ostatnio zmieniony 2011-06-07, 17:58 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Kenet, dzięki za odpowiedź co do skrzyni, Kolega kiedyś miał wlaśnie tą 4,17 a pytam o opinie bo inny kolego właśnie finalizuje zakup asterixa (na 99%) jutro już bedzie i pytam bo mysleliśmy o połączeniu obu skrzyń, dyfer od tej z 1,5 a biegi od tej z 1,6. auto typowo torowe ma być.
co do zawodów są 23.07.2011. Jak ruszą zapisy dam znać i zapraszam.
BTW: jak już pojawisz się w kielcach to spróbuje ci N15 wklepać na 1/4 oczywiście na sr20deh. Mimo ze doceniam astre i jej c20xe to uważam ze sr może wklepac astrze wiesz taki maly street
co do zawodów są 23.07.2011. Jak ruszą zapisy dam znać i zapraszam.
BTW: jak już pojawisz się w kielcach to spróbuje ci N15 wklepać na 1/4 oczywiście na sr20deh. Mimo ze doceniam astre i jej c20xe to uważam ze sr może wklepac astrze wiesz taki maly street
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Nie mówie, że nie może Chętnie się sprawdzę nigdy nie odmawiam w takich sytuacjach Nawet Saaba kolegi Mirage kiedyś podejmowałem na Puławskiej mimo, że od razu było wiadomo, że zbiorę tęgi lanie. Na pewno dam znać jak będę leciał na SuperOes, a już na bank będę od 12 do 15 sierpnia w Sielpi to będzie czas żeby potestować. Mamy zaklepany tor 15ego, będą miejsca nie tylko dla Opli, więc zapraszam.
Ogólnie jak chcecie budować Astrę na tor typowo do upalania to 4,18 powinno się sprawdzić ale tak jak mówisz wsadzić to przełożenie do równo zestopniowanej skrzyni. Do rajdów homologowane były nawet przełożenia główne podchodzące pod 5, ale to już temat na szperę i vmax ~150. Krążą opinie, że F20 jest wytrzymalsza od tych koreańskich skrzyń, ale nie sądze. Ba, na pewno skrzynie z GSi mają za sobą dużo większe przeloty niż skrzynie z deawoo i łatwiej znaleźć w dobrym stanie koreańca. Ja za swoją dałem 200 zł i stan jest idealny, biegi pięknie i cicho wchodzą.
Kolegę jak zakupi Astrę zapraszam na forum do nas.
frezeer co miałem do powiedzenia to napisałem Ci w PW i nie wypowiadam się tutaj więcej na ten temat. Może Cię to czegoś nauczy.
Ogólnie jak chcecie budować Astrę na tor typowo do upalania to 4,18 powinno się sprawdzić ale tak jak mówisz wsadzić to przełożenie do równo zestopniowanej skrzyni. Do rajdów homologowane były nawet przełożenia główne podchodzące pod 5, ale to już temat na szperę i vmax ~150. Krążą opinie, że F20 jest wytrzymalsza od tych koreańskich skrzyń, ale nie sądze. Ba, na pewno skrzynie z GSi mają za sobą dużo większe przeloty niż skrzynie z deawoo i łatwiej znaleźć w dobrym stanie koreańca. Ja za swoją dałem 200 zł i stan jest idealny, biegi pięknie i cicho wchodzą.
Kolegę jak zakupi Astrę zapraszam na forum do nas.
frezeer co miałem do powiedzenia to napisałem Ci w PW i nie wypowiadam się tutaj więcej na ten temat. Może Cię to czegoś nauczy.
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
ooo fajne info o tym torze 15.08. już wrócę z urlopu więc się odezwę do ciebie w tej sprawie.
co do streetu to tak już zupełnie bez napinania, wiem że masz znany swój czas na 1/4 a ja zupełnie nie wiem jak moja N15 lata do przodu i tak naprawdę chodzi mi żeby w jakikolwiek sposób porównać to z czymś teoretycznie porównywalnym. na Nocne nie ma czasu ani siły a swoją drogą w Kielcach one umarły jakiś czas temu, jest trochę aut które zupełnie są poza zasięgiem a znowu seryjnych zwykłych nie widze sensu lać. Kiedyś zlałem Swifta GTI takiego naprawde zdrowego oraz zdrowego crx-a d-serie (moc seria) ale to raczej nie są wyznaczniki.
dobra kończe OT
PS: pamiętaj o tym że rejestracja na SuperOes jest 2 tygodnie przed terminem. Jeszcze ci przypomnę
Pozdro
co do streetu to tak już zupełnie bez napinania, wiem że masz znany swój czas na 1/4 a ja zupełnie nie wiem jak moja N15 lata do przodu i tak naprawdę chodzi mi żeby w jakikolwiek sposób porównać to z czymś teoretycznie porównywalnym. na Nocne nie ma czasu ani siły a swoją drogą w Kielcach one umarły jakiś czas temu, jest trochę aut które zupełnie są poza zasięgiem a znowu seryjnych zwykłych nie widze sensu lać. Kiedyś zlałem Swifta GTI takiego naprawde zdrowego oraz zdrowego crx-a d-serie (moc seria) ale to raczej nie są wyznaczniki.
dobra kończe OT
PS: pamiętaj o tym że rejestracja na SuperOes jest 2 tygodnie przed terminem. Jeszcze ci przypomnę
Pozdro
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Wybrałem się wczoraj na I Rally Służewiec organizowane przez race4race.pl . Była to pierwsza z cyklu imprez, więc jakieś tam choroby wieku dziecięcego musiały się przytrafić, ale generalnie impreza super fajna, trasy przejazdów ciekawie ułożone i wszystko w miarę sprawnie szło.
Bawiłem się bardzo dobrze, pierwsze przejazdy pojechałem zachowawczo bo jednak trochę krawężników było na trasie i nie chciałem przeorać speedline'ów. Nie pomyliłem trasy co najważniejsze i po pierwszym przejeździe byłem liderem w klasie :hyhy: Brakowało mi trochę ręcznego bo na obu próbach były ciasne nawroty i delikatne podcięcie byłoby wskazane. Większość przejazdu szedłem 2gim biegiem korzystając z mocnego dołu i średniego zakresu tam gdzie moje XE jest w swoim żywiole :hyhy: 2ga tura przejazdów poszła jeszcze lepiej, walnąłem najlepszy czas pierwszej próby w klasie ale trąciłem pachołek i dostałem 5 s kasy, natomiast w drugiej przestrzeliłem skręt i musiałem cofnąć kawałek. Sprawę pogorszyła jeszcze butelka Valvoline'a, która wpadła mi pod nogi, a dokładnie pod pedał gazu po tym dohamowaniu na 2giej próbie Ale nie ulękłem się i dalej szedłem bombą. Mimo małych trudności i tak czasy miałem bardzo dobre, niestety przegrałem klasę o sekundę z bmw e30 1.8 ale kolega mega ogarniał, więc nie ma wstydu. Gdybym nie trącił pachołka to na gładko wyjąłbym klasę, a w generalce byłbym 5ty na 37 załóg, w tym wiele forfiterów subaru i evo (których i tak trochę naklepałem). No ale nie ma co narzekać bo skończyło się na 2gim miejscu w klasie i 9tym w generalce. Także nieźle i liczę na jeszcze lepsze wyniki w przyszłości bo jednak dużo można było urwać gdyby nie dwa błędy i zachowawczy pierwszy przejazd. A no i poliuretany koniecznie muszę w weekend założyć bo miota mną jak szatan obecnie, gdyż w lewym wahaczu nie ma już chyba wogóle tulei. Jechałem też jako pilot z kolegą w e36 325 i bokami lataliśmy aż miło. Ale pomylona trasa w pierwszym przejeździe pogrzebała szanse na dobry wynik.
Wyniki: http://www.race4race.pl/?p=305
Na pewno pojawią się jakieś zdjęcia, wtedy coś wkleję. Poniżej tradycyjny onboard z tylnej szyby, nagrane obie próby. Trochę długi ale niestety nie sięgnę telefonu z fotela i muszę załączać nagrywanie przed startem
http://www.youtube.com/watch?v=adKqyAZ1h1g
Ogólnie polecam imprezę bo można pojeździć i porównać się z dość mocną konkurencją. No i co najważniejsze Astrą można walczyć godnie z mocnymi autami.
Organizatorzy mają też przygotować próby szutrowe, więc będzie zabawa i mam nadzieje, że ta impreza nie podzieli losu marywilskiej i będzie gdzie upalać przez długi czas.
A no i pozdro dla Rexa, który dzielnie walczył escortem!
Bawiłem się bardzo dobrze, pierwsze przejazdy pojechałem zachowawczo bo jednak trochę krawężników było na trasie i nie chciałem przeorać speedline'ów. Nie pomyliłem trasy co najważniejsze i po pierwszym przejeździe byłem liderem w klasie :hyhy: Brakowało mi trochę ręcznego bo na obu próbach były ciasne nawroty i delikatne podcięcie byłoby wskazane. Większość przejazdu szedłem 2gim biegiem korzystając z mocnego dołu i średniego zakresu tam gdzie moje XE jest w swoim żywiole :hyhy: 2ga tura przejazdów poszła jeszcze lepiej, walnąłem najlepszy czas pierwszej próby w klasie ale trąciłem pachołek i dostałem 5 s kasy, natomiast w drugiej przestrzeliłem skręt i musiałem cofnąć kawałek. Sprawę pogorszyła jeszcze butelka Valvoline'a, która wpadła mi pod nogi, a dokładnie pod pedał gazu po tym dohamowaniu na 2giej próbie Ale nie ulękłem się i dalej szedłem bombą. Mimo małych trudności i tak czasy miałem bardzo dobre, niestety przegrałem klasę o sekundę z bmw e30 1.8 ale kolega mega ogarniał, więc nie ma wstydu. Gdybym nie trącił pachołka to na gładko wyjąłbym klasę, a w generalce byłbym 5ty na 37 załóg, w tym wiele forfiterów subaru i evo (których i tak trochę naklepałem). No ale nie ma co narzekać bo skończyło się na 2gim miejscu w klasie i 9tym w generalce. Także nieźle i liczę na jeszcze lepsze wyniki w przyszłości bo jednak dużo można było urwać gdyby nie dwa błędy i zachowawczy pierwszy przejazd. A no i poliuretany koniecznie muszę w weekend założyć bo miota mną jak szatan obecnie, gdyż w lewym wahaczu nie ma już chyba wogóle tulei. Jechałem też jako pilot z kolegą w e36 325 i bokami lataliśmy aż miło. Ale pomylona trasa w pierwszym przejeździe pogrzebała szanse na dobry wynik.
Wyniki: http://www.race4race.pl/?p=305
Na pewno pojawią się jakieś zdjęcia, wtedy coś wkleję. Poniżej tradycyjny onboard z tylnej szyby, nagrane obie próby. Trochę długi ale niestety nie sięgnę telefonu z fotela i muszę załączać nagrywanie przed startem
http://www.youtube.com/watch?v=adKqyAZ1h1g
Ogólnie polecam imprezę bo można pojeździć i porównać się z dość mocną konkurencją. No i co najważniejsze Astrą można walczyć godnie z mocnymi autami.
Organizatorzy mają też przygotować próby szutrowe, więc będzie zabawa i mam nadzieje, że ta impreza nie podzieli losu marywilskiej i będzie gdzie upalać przez długi czas.
A no i pozdro dla Rexa, który dzielnie walczył escortem!