Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Opel Astra GSi16v - c20xe+

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-05-10, 21:15

Ależ proszę :mrgreen:
Nie jestem zadowolony z ich jakośći, ale człowiek ciągle się uczy ;p
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-05-14, 10:37

Najważniejsze, że widać Astrę jak idzie ogniem :mrgreen:

EDIT:

Jakiś czas temu kupiłem naprawdę konkretne pasy Schroth Profi-II FE @ ASM. Pasy 4 punktowe, 3 calowa góra i 2 cale dół z klamrą centralną. Miałem do nich spawać harness bara ale wczoraj wreszcie znalazłem chwilę żeby zrobić przymiarkę:
ObrazekObrazek

Przez chwilę miałem grubiej jak w F1 - 5cio calowe i 7pkt pasy :P

A dzisiaj mamy już efekt końcowy w takiej postaci:
ObrazekObrazekObrazek

Komplet jest w zasadzie nowy, nie widać śladów jakiegokolwiek użycia także jestem mega zadowolony. Siadłem, podregulowałem (bardzo wygodnie się to robi) i kurcze muszę powiedzieć, że jest epicko. Nie będzie już takiej uniwersalności jak na tych żółtych no ale chciałem 3 cale i mam :hurra:

Pzdr.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-14, 10:56

Kurcze mega to wygląda :)
I Bardzo podoba mi się patent z tertytkami by utrzymać je na swoim miejscu coby się nie przesuwały na boki :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-05-16, 14:47

Coobcio pisze:I Bardzo podoba mi się patent z tertytkami by utrzymać je na swoim miejscu coby się nie przesuwały na boki
Zaczerpnięte z poradnika schrotha także nie ma lipy.

Chwilę pojeździłem i jest mega trzymanie w tych pasach 8-)

EDIT:

Dziś na Astrze zawitały nowe felgi, które zawsze chciałem mieć. Speedline z Clio Williams w bardzo ładnym stanie. na razie tylko takie słabe zdjęcia z kalkulatora, może niedługo zrobie jakieś lepsze pilotem od TV:
ObrazekObrazekObrazek

Co do koloru to zostaje taki jaki jest.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-05-16, 15:00

Fajnie się prezentuje :) Wyglądają na masywne a jak z wagą?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-05-16, 15:16

7,2 kg sztuka. Superleggera to to nie jest ale przy swojej masie są bardzo mocne, więc nie ma tragedii.

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-05-16, 21:04

No Kenet bardzo fajnie te kółka wyglądają na astrze, podejrzewam że wytrzymałości też im nie zabraknie. Wóz do dawania czystej frajdy i zapewniania dobrej zabawy na wszelkich pojeżdżawkach się zrobił z tego, kiedyś muszę się załapać na jakąś przejażdżkę w tych szelkach na prawym fotelu :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-05-16, 23:52

Zapraszam przy najbliższej okazji ;-)

Te zdjęcia wogóle nie oddają uroku bo ciemno, opona ginie i wyglądają na małe, ale na żywo robią robotę :-D

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-06-03, 17:54

frezeer pisze:To dalej opel. Co bys nie robil to i tak nie jest wart stanac kolo nissana. Najgorsza pseudo niemecka marka. Ale to polski tuning. Nisko budzetowo to tylko opel.

:mrgreen: hehe dobre to było ;-) może staniecie na kreske to sie okarze co ten opel wart :lol: a swoja droga na tym felunku Astra wyglada elegancko ;)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2011-06-03, 19:26

KTR to kpina? chcesz postawic japonca przy pseudoniemieckim opelku? Znasz historie tej marki?
Prosze Cie. Pojezdzij po polsce. Zobacz ile stoi opli na poboczu z podniesiona macha. Pokaz mi zepsutego Nissana. Niemcy zawsze byli tumanami ,podpatrywali madrzejszych i nigdy nie dorównaja japonczykom. Co najwyzej skopiuja troche. Tak jak w insigni troche z audi ,troche z merca i silnik od fiata ( diesle) . Wracajac do astry. Wyglada paskudnie jak kazdy opel a i silniki marne. Czym jest c20xe ze swoja hydraulika? Osiagbiesz odciecie na poziomie nissana? Nigdy.
Zaleta jest masa rdzewiwjacych na potege opli.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-03, 19:33

:-o :-> :-/
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2011-06-03, 19:55

xtomek a moze tak slowami?

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-03, 20:35

frezeer, to jest temat prezentujący auto kolegi, któremu nalezy się uznanie za wkład i prace zeby doprowadzić go do takiego stanu. Dziękujemy za opinie o Oplu i jego historii ale nie o tym tutaj się pisze.
Jeżeli masz coś do tej marki i nie możesz sie powstrzymać to napisz do producenta. Może uwzględni Twoje sugestie.

Nie chcemy psuć Kenetowi tematu także koniec OT
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-06-05, 19:58

W tej całej pisaninie, którą usunąłem były 2 istotne posty. Dotyczyły skrzyni biegów. PumaRST i Kenet odświeżycie?
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-06-05, 20:51

bodek pisze:W tej całej pisaninie, którą usunąłem były 2 istotne posty. Dotyczyły skrzyni biegów. PumaRST i Kenet odświeżycie?
pewnie że tak :mrgreen:

ponownie gratuluje auta dopiero teraz bo w sobotę znalazłem czas do przejżenai całego tematu. Fajne auto z dużym potencjałem.

co do mojego pytanie: czemu wsadziłeś skrzynię z dyfrem 3,7 a nie 4,17?? czy dobrze sie domyślam że chodziło o lepsze zestopniowanie biegów w tej z lanosa 1,6??

inna sprawa przypomniałem sobie jedno info, może znasz może ci się przyda. Astra w wersji kombi z silnikiem 2,0 (chyba tylko ta z 16v) miała grubszy stabilizator tylny. Niestety jak się nie mylę trzeba zmienić całą belkę ale podobno warto. Kiedyś znajomy co latał w rajdach na asterixie mówił że przekładał do siebie.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-06-05, 23:00

PumaRST pisze:
bodek pisze:W tej całej pisaninie, którą usunąłem były 2 istotne posty. Dotyczyły skrzyni biegów. PumaRST i Kenet odświeżycie?
pewnie że tak :mrgreen:

ponownie gratuluje auta dopiero teraz bo w sobotę znalazłem czas do przejżenai całego tematu. Fajne auto z dużym potencjałem.

co do mojego pytanie: czemu wsadziłeś skrzynię z dyfrem 3,7 a nie 4,17?? czy dobrze sie domyślam że chodziło o lepsze zestopniowanie biegów w tej z lanosa 1,6??

inna sprawa przypomniałem sobie jedno info, może znasz może ci się przyda. Astra w wersji kombi z silnikiem 2,0 (chyba tylko ta z 16v) miała grubszy stabilizator tylny. Niestety jak się nie mylę trzeba zmienić całą belkę ale podobno warto. Kiedyś znajomy co latał w rajdach na asterixie mówił że przekładał do siebie.
Tam było kilka postów, które powinny zostać na pamiątke ale dzięki za posprzątanie śmieci.

PumaRST ja założyłem skrzynię 3,72 ponieważ nie chciałem takiej sytuacji, że na 1ce i 2ce będę stał w miejscu. Astra już na poprzedniej skrzyni dobrze się napędzała, a jeździłem wcześniej Astrą o podobnych parametrach jak moja właśnie ze skrzynią 3,72 oraz seryjną odcinką i bardzo mi się podobało ciasne zestopniowanie. Te skrzynie 4,18 z daewoo mają bardzo krótkie pierwsze trzy biegi, a po wrzuceniu 4ki jest duży spadek obrotów i auto łapie muła. Kolega ma 4,18 natomiast kręci 7400 i tam te krótkie 1,2,3 aż tak nie przeszkadza, ale na seryjnej odcince 6800 na 3ce jest niecałe 130 i 190 na 4ce więc trochę słaba opcja. Ja po zmianie na 3,72 musiałem na nowo potrenować starty bo już tak łatwo nie było, strasznie mieliłem jedynkę zanim się wjeździłem. Podsumowując 4,18 jest jak na moje potrzeby za krótka oraz gorzej zestopniowana.

A co do tego stabilizatora to nie wiem jak jest w kombi, ale w 16 zaworowych GSi z tyłu szedł podwójny stabilizator, więc ja się nie zagłębiałem w ten temat szczególnie. na razie odpowiada mi to jak auto się prowadzi, jest bardzo neutralne i łatwo daje się opanować. Na montaż czeka zestaw poliuretanów i zobaczymy co dalej.

Aha daj znać na PW kiedy w lipcu są jakieś imprezy na Miedzianej Górze bo muszę jeden wypad zaliczyć żeby potrenować przed zlotem GSi Klubu.

Pozdr

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2011-06-06, 20:22

Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie za awanture ktora tu rozpetalem.
Chcialbym w tym temacie przeprosic Keneta.
A takze:
Limona
xTomka
Neptune
PumeRST
Nie chce z nikim toczyc wojny ,zdaje sobie sprawe ze ostro przesadzilem
Dlatego wszystkich was przepraszam

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-06, 20:48

:-D xtomka z malej literki pls, :hah: Pokaż się kiedyś na zawodach. Adrenalinka gwarantowana :mrgreen: Seat Racing w Rykach tuż :-P Będziemy tam wszyscy: Jemioł, Kenet, xtomek, xkarol i może Coobcio :-D I nie gryziemy :-P
Ostatnio zmieniony 2011-06-07, 17:57 przez xtomek, łącznie zmieniany 7 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2011-06-06, 20:52

Osoba sie zgadza. Mam nadzieje ze nikogo nie pominalem.

[ Dodano: 2011-06-06, 21:59 ]
xtomek czym? 2,2 na zawody sie nie nadaje :-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-06, 21:09

Przyjedziesz raz, pogadasz, popatrzysz i będziesz wszystko wiedział. Koniec O.T.
Ostatnio zmieniony 2011-06-07, 17:58 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-06-06, 21:24

Kenet, dzięki za odpowiedź co do skrzyni, Kolega kiedyś miał wlaśnie tą 4,17 a pytam o opinie bo inny kolego właśnie finalizuje zakup asterixa (na 99%) jutro już bedzie i pytam bo mysleliśmy o połączeniu obu skrzyń, dyfer od tej z 1,5 a biegi od tej z 1,6. auto typowo torowe ma być.

co do zawodów są 23.07.2011. Jak ruszą zapisy dam znać i zapraszam.

BTW: jak już pojawisz się w kielcach to spróbuje ci N15 wklepać na 1/4 oczywiście na sr20deh. Mimo ze doceniam astre i jej c20xe to uważam ze sr może wklepac astrze :mrgreen: wiesz taki maly street
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-06-06, 22:05

Nie mówie, że nie może ;-) Chętnie się sprawdzę nigdy nie odmawiam w takich sytuacjach :-D Nawet Saaba kolegi Mirage kiedyś podejmowałem na Puławskiej mimo, że od razu było wiadomo, że zbiorę tęgi lanie. Na pewno dam znać jak będę leciał na SuperOes, a już na bank będę od 12 do 15 sierpnia w Sielpi to będzie czas żeby potestować. Mamy zaklepany tor 15ego, będą miejsca nie tylko dla Opli, więc zapraszam.

Ogólnie jak chcecie budować Astrę na tor typowo do upalania to 4,18 powinno się sprawdzić ale tak jak mówisz wsadzić to przełożenie do równo zestopniowanej skrzyni. Do rajdów homologowane były nawet przełożenia główne podchodzące pod 5, ale to już temat na szperę i vmax ~150. Krążą opinie, że F20 jest wytrzymalsza od tych koreańskich skrzyń, ale nie sądze. Ba, na pewno skrzynie z GSi mają za sobą dużo większe przeloty niż skrzynie z deawoo i łatwiej znaleźć w dobrym stanie koreańca. Ja za swoją dałem 200 zł i stan jest idealny, biegi pięknie i cicho wchodzą.

Kolegę jak zakupi Astrę zapraszam na forum do nas.


frezeer co miałem do powiedzenia to napisałem Ci w PW i nie wypowiadam się tutaj więcej na ten temat. Może Cię to czegoś nauczy.

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-06-07, 08:05

ooo fajne info o tym torze 15.08. już wrócę z urlopu więc się odezwę do ciebie w tej sprawie.

co do streetu to tak już zupełnie bez napinania, wiem że masz znany swój czas na 1/4 a ja zupełnie nie wiem jak moja N15 lata do przodu i tak naprawdę chodzi mi żeby w jakikolwiek sposób porównać to z czymś teoretycznie porównywalnym. na Nocne nie ma czasu ani siły a swoją drogą w Kielcach one umarły jakiś czas temu, jest trochę aut które zupełnie są poza zasięgiem a znowu seryjnych zwykłych nie widze sensu lać. Kiedyś zlałem Swifta GTI takiego naprawde zdrowego oraz zdrowego crx-a d-serie (moc seria) ale to raczej nie są wyznaczniki.

dobra kończe OT

PS: pamiętaj o tym że rejestracja na SuperOes jest 2 tygodnie przed terminem. Jeszcze ci przypomnę

Pozdro
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-06-29, 08:33

Wybrałem się wczoraj na I Rally Służewiec organizowane przez race4race.pl . Była to pierwsza z cyklu imprez, więc jakieś tam choroby wieku dziecięcego musiały się przytrafić, ale generalnie impreza super fajna, trasy przejazdów ciekawie ułożone i wszystko w miarę sprawnie szło.
Bawiłem się bardzo dobrze, pierwsze przejazdy pojechałem zachowawczo bo jednak trochę krawężników było na trasie i nie chciałem przeorać speedline'ów. Nie pomyliłem trasy co najważniejsze i po pierwszym przejeździe byłem liderem w klasie :hyhy: Brakowało mi trochę ręcznego bo na obu próbach były ciasne nawroty i delikatne podcięcie byłoby wskazane. Większość przejazdu szedłem 2gim biegiem korzystając z mocnego dołu i średniego zakresu tam gdzie moje XE jest w swoim żywiole :hyhy: 2ga tura przejazdów poszła jeszcze lepiej, walnąłem najlepszy czas pierwszej próby w klasie ale trąciłem pachołek i dostałem 5 s kasy, natomiast w drugiej przestrzeliłem skręt i musiałem cofnąć kawałek. Sprawę pogorszyła jeszcze butelka Valvoline'a, która wpadła mi pod nogi, a dokładnie pod pedał gazu po tym dohamowaniu na 2giej próbie :D Ale nie ulękłem się i dalej szedłem bombą. Mimo małych trudności i tak czasy miałem bardzo dobre, niestety przegrałem klasę o sekundę z bmw e30 1.8 ale kolega mega ogarniał, więc nie ma wstydu. Gdybym nie trącił pachołka to na gładko wyjąłbym klasę, a w generalce byłbym 5ty na 37 załóg, w tym wiele forfiterów subaru i evo (których i tak trochę naklepałem). No ale nie ma co narzekać bo skończyło się na 2gim miejscu w klasie i 9tym w generalce. Także nieźle i liczę na jeszcze lepsze wyniki w przyszłości bo jednak dużo można było urwać gdyby nie dwa błędy i zachowawczy pierwszy przejazd. A no i poliuretany koniecznie muszę w weekend założyć bo miota mną jak szatan obecnie, gdyż w lewym wahaczu nie ma już chyba wogóle tulei. Jechałem też jako pilot z kolegą w e36 325 i bokami lataliśmy aż miło. Ale pomylona trasa w pierwszym przejeździe pogrzebała szanse na dobry wynik.

Wyniki: http://www.race4race.pl/?p=305

Na pewno pojawią się jakieś zdjęcia, wtedy coś wkleję. Poniżej tradycyjny onboard z tylnej szyby, nagrane obie próby. Trochę długi ale niestety nie sięgnę telefonu z fotela i muszę załączać nagrywanie przed startem :P

http://www.youtube.com/watch?v=adKqyAZ1h1g

Ogólnie polecam imprezę bo można pojeździć i porównać się z dość mocną konkurencją. No i co najważniejsze Astrą można walczyć godnie z mocnymi autami.

Organizatorzy mają też przygotować próby szutrowe, więc będzie zabawa i mam nadzieje, że ta impreza nie podzieli losu marywilskiej i będzie gdzie upalać przez długi czas.

A no i pozdro dla Rexa, który dzielnie walczył escortem! :-D

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-06-29, 10:11

gratulacje :mrgreen:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-06-29, 10:20

Elegancki wynik :) Gratulacje ! :-D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-06-29, 19:41

taj jak przedmówcy, gratuluje 8-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-06-29, 20:21

hohoho-pogratulować.ps. felgi super z clio :hah:
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-06-29, 22:43

No wspaniale :D Gratulacje

ps. Na kolejnej imprezie w Nowodworze poproszę o rundę na fotelu pasażera ;p
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-06-29, 22:59

Tony212 pisze:Na kolejnej imprezie w Nowodworze
Hmm jakieś szczegóły? :-> Bo jak będę to nie ma problemu z gorącym krzesłem ;-)

Zablokowany

Wróć do „Inne Marki Aut”