![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nie jestem zadowolony z ich jakośći, ale człowiek ciągle się uczy
![;p ;p](./images/smilies/jezyk_oko.gif)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Zaczerpnięte z poradnika schrotha także nie ma lipy.Coobcio pisze:I Bardzo podoba mi się patent z tertytkami by utrzymać je na swoim miejscu coby się nie przesuwały na boki
frezeer pisze:To dalej opel. Co bys nie robil to i tak nie jest wart stanac kolo nissana. Najgorsza pseudo niemecka marka. Ale to polski tuning. Nisko budzetowo to tylko opel.
pewnie że takbodek pisze:W tej całej pisaninie, którą usunąłem były 2 istotne posty. Dotyczyły skrzyni biegów. PumaRST i Kenet odświeżycie?
Tam było kilka postów, które powinny zostać na pamiątke ale dzięki za posprzątanie śmieci.PumaRST pisze:pewnie że takbodek pisze:W tej całej pisaninie, którą usunąłem były 2 istotne posty. Dotyczyły skrzyni biegów. PumaRST i Kenet odświeżycie?![]()
ponownie gratuluje auta dopiero teraz bo w sobotę znalazłem czas do przejżenai całego tematu. Fajne auto z dużym potencjałem.
co do mojego pytanie: czemu wsadziłeś skrzynię z dyfrem 3,7 a nie 4,17?? czy dobrze sie domyślam że chodziło o lepsze zestopniowanie biegów w tej z lanosa 1,6??
inna sprawa przypomniałem sobie jedno info, może znasz może ci się przyda. Astra w wersji kombi z silnikiem 2,0 (chyba tylko ta z 16v) miała grubszy stabilizator tylny. Niestety jak się nie mylę trzeba zmienić całą belkę ale podobno warto. Kiedyś znajomy co latał w rajdach na asterixie mówił że przekładał do siebie.