Opel Astra GSi16v - c20xe+
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Pogratulować wyniku Życzę dalszych sukcesów
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O jaki kolega wymiatacz nam się tutaj wychował
Szalejesz panie szalejesz
Ps. Jemiął mi tam naopowiadał że masz męski kolektor wydechowy
Szalejesz panie szalejesz
Ps. Jemiął mi tam naopowiadał że masz męski kolektor wydechowy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Męski i co najwazniejsze z kwasa, czyli długowieczny i przygoda z pękaniem takim jak na tegoroczym seat racing już się myśle nie powtórzy. A czy coś popsuł czy poprawił sprawdzę na wiosnę. na razie dupohamownia twierdzi, że nie ma lipy. Pozdro
Wczoraj odbyła się kolejna impreza, tym razem pierwszy Rally Sprint zaliczany do generalki cyklu. Załóg było 65! i niestety nie poszło tak dobrze jak ostatnio. Pomyliliśmy się na pierwszym przejeździe i doklepali nam taryfe ale nie tak jak liczyłem 5s, a można przyjąć że w pierwszym przejeździe straciliśmy tak po 25-30s. Odejmując to od sum czasu byłoby nieźle. Ale ewidentnie nie był to mój dzień. Nie mniej jednak po kolejnych czasach widać, że dawaliśmy jakoś rade.
Podsumowując, kolega Astrą 9 w klasie ja 10, ale udało się pokonać Arv'a co można traktować jako sukces.
http://ak-centrum.pl/rallysprint/2011/w ... eralka.htm - 65 załóg!
http://ak-centrum.pl/rallysprint/2011/w ... /klasy.htm
Bardzo miłą chwilą był odbiór medalu za drugie miejsce w klasie przed tygodniem z rąk Prezesa AK Centrum
Pozdro.
Wczoraj odbyła się kolejna impreza, tym razem pierwszy Rally Sprint zaliczany do generalki cyklu. Załóg było 65! i niestety nie poszło tak dobrze jak ostatnio. Pomyliliśmy się na pierwszym przejeździe i doklepali nam taryfe ale nie tak jak liczyłem 5s, a można przyjąć że w pierwszym przejeździe straciliśmy tak po 25-30s. Odejmując to od sum czasu byłoby nieźle. Ale ewidentnie nie był to mój dzień. Nie mniej jednak po kolejnych czasach widać, że dawaliśmy jakoś rade.
Podsumowując, kolega Astrą 9 w klasie ja 10, ale udało się pokonać Arv'a co można traktować jako sukces.
http://ak-centrum.pl/rallysprint/2011/w ... eralka.htm - 65 załóg!
http://ak-centrum.pl/rallysprint/2011/w ... /klasy.htm
Bardzo miłą chwilą był odbiór medalu za drugie miejsce w klasie przed tygodniem z rąk Prezesa AK Centrum
Pozdro.
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wczoraj kolejna zabawa z AK Centrum. Tym razem trafiliśmy na lodowisko lekko przysypane śniegiem i o ile pierwszy przejazd był jeszcze w miarę bo trochę śniegu leżało i auto jakoś tam się wyciągało z zakrętów, to dwa następne to już totalny brak przyczepności i jazda po lodzie. Jak patrzyłem na forfitery to widać było, że warunki ekstremalne bo też ledwo ledwo szły po lodzie.
Widać też jak zmieniły się warunki między pierwszym niezłym a trzecim w naszym odczuciu lepszym przejazdem. Trasa się tak wyślizgała, że bobslejem szybciej bym ją pokonał.
Ciężko się jeździło, ale wolno, więc nie szło przynajmniej polmylić słupków. Czekamy na wyniki, chociaż wczoraj największe znaczenie po jako takim ogarnianiu miały opony. No i oczywiście fwd na śniegu to najgorsza opcja jeśli chodzi o zabawę i efektywność jazdy. A co gorsza w klasie mieliśmy starsze wolnossące imprezy gt.
A tutaj filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=Pq5InpEt1I8 - dobry pierwszy przejazd
http://www.youtube.com/watch?v=t-Xz0a7l5uc - przejazd kamikadze
http://www.youtube.com/watch?v=ASye7QYg-1k - dobry trzeci przejazd ale już po samym lodzie
Następnym razem jadę jak nie będzie śniegu i lodu.
A no i Astra przeszła badanie głośności - wynik przy 3500 tys. obr - 92 dB , 1 dB poniżej limitu
EDIT:
Są i wyniki:
http://ak-centrum.pl/supersprint/2011/w ... /klasy.htm
http://ak-centrum.pl/supersprint/2011/w ... eralka.htm
Byłem 5ty w klasie, 15 w generalce, trzecim najszybszym FWD. Nie wiem jak kolega z Felicji Pickup mógł wygrać generalkę bez opon z kolcami
Pozdr
EDIT 2
Ponieważ T1R nie specjalnie nadaje się do szybkiej jazdy po zakrętach właśnie zamówiłem i wjeżdża taka guma:
Federal 595 rs-r
Zobaczymy co to warte, podobno lepi jak R888 ale jest bardziej daily drive friendly. Nie będzie lipy myśle, ale i kapetona już nie usmaże. Moje T1R będą na handel na wiatrakach, spokojnie jeszcze sezon obsłużą, albo pojadą jakąś grubą Ułęż.
A we wnętrzu zagości oprócz korektora siły hamowania na tył zagości także hydrołapa:
http://allegro.pl/hydrauliczny-hamulec- ... 17010.html
Starczy zakupów na jakiś czas. Zostało kupić poliuretany, tarcze, klocki, korektor wilwooda i połączyć to w całość. Jeszcze te wałki czekają na montaż, ale jest on uzależniony od tego jaki wynik wyjdzie na tym kolektorze z motowydechu. Jak będzie podobnie bądź lepiej jak na SBD to wałki zostają, a jak coś spadło znacznie to idą na handel i silnik zostaje tak jak jest.
Pozdr
Widać też jak zmieniły się warunki między pierwszym niezłym a trzecim w naszym odczuciu lepszym przejazdem. Trasa się tak wyślizgała, że bobslejem szybciej bym ją pokonał.
Ciężko się jeździło, ale wolno, więc nie szło przynajmniej polmylić słupków. Czekamy na wyniki, chociaż wczoraj największe znaczenie po jako takim ogarnianiu miały opony. No i oczywiście fwd na śniegu to najgorsza opcja jeśli chodzi o zabawę i efektywność jazdy. A co gorsza w klasie mieliśmy starsze wolnossące imprezy gt.
A tutaj filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=Pq5InpEt1I8 - dobry pierwszy przejazd
http://www.youtube.com/watch?v=t-Xz0a7l5uc - przejazd kamikadze
http://www.youtube.com/watch?v=ASye7QYg-1k - dobry trzeci przejazd ale już po samym lodzie
Następnym razem jadę jak nie będzie śniegu i lodu.
A no i Astra przeszła badanie głośności - wynik przy 3500 tys. obr - 92 dB , 1 dB poniżej limitu
EDIT:
Są i wyniki:
http://ak-centrum.pl/supersprint/2011/w ... /klasy.htm
http://ak-centrum.pl/supersprint/2011/w ... eralka.htm
Byłem 5ty w klasie, 15 w generalce, trzecim najszybszym FWD. Nie wiem jak kolega z Felicji Pickup mógł wygrać generalkę bez opon z kolcami
Pozdr
EDIT 2
Ponieważ T1R nie specjalnie nadaje się do szybkiej jazdy po zakrętach właśnie zamówiłem i wjeżdża taka guma:
Federal 595 rs-r
Zobaczymy co to warte, podobno lepi jak R888 ale jest bardziej daily drive friendly. Nie będzie lipy myśle, ale i kapetona już nie usmaże. Moje T1R będą na handel na wiatrakach, spokojnie jeszcze sezon obsłużą, albo pojadą jakąś grubą Ułęż.
A we wnętrzu zagości oprócz korektora siły hamowania na tył zagości także hydrołapa:
http://allegro.pl/hydrauliczny-hamulec- ... 17010.html
Starczy zakupów na jakiś czas. Zostało kupić poliuretany, tarcze, klocki, korektor wilwooda i połączyć to w całość. Jeszcze te wałki czekają na montaż, ale jest on uzależniony od tego jaki wynik wyjdzie na tym kolektorze z motowydechu. Jak będzie podobnie bądź lepiej jak na SBD to wałki zostają, a jak coś spadło znacznie to idą na handel i silnik zostaje tak jak jest.
Pozdr
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
CIepło się zrobiło to się dzieje
Ps. dawaj znać jak laczki kleją do mojego męskiego saaba bym chciał takie na przód dać coby po mieście killować
Ps. dawaj znać jak laczki kleją do mojego męskiego saaba bym chciał takie na przód dać coby po mieście killować
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Czy czasem to nie ta parkaKTR pisze:co w tej Cordobie siedziało pod maska?? jaki najlepszy czas udało sie wykręcić??
pozdro
30 3102 Michał Pszczółkowski OPEL ASTRA GSI 16.183 15.732
[1] RT 0.451, 60ft 2.378, ET 15.732 @ 142.85 KPH [2] RT 0.656, 60ft 2.379, ET 15.733 @ 142.10 KPH
[3] RT 0.762, 60ft 2.480, ET 15.897 @ 144.63 KPH [4] RT 1.563, 60ft 3.683, ET 17.249 @ 143.55 KPH
31 3040 Piotr Janasz SEAT CORDOBA 16.247 15.428
[1] RT 0.819, 60ft 2.496, ET 15.428 @ 151.25 KPH [2] RT 0.696, 60ft 2.710, ET 16.019 @ 149.79 KPH
[3] RT 0.905, 60ft 2.860, ET 16.105 @ 150.32 KPH [4] RT 1.457, 60ft 2.655, ET 16.070 @ 152.13 KPH
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Pojechałem 14,9 czyli słabo, ale to coś nie był mój dzień i dziwnie mi się startowało na tym nagumowanym do popołudnia torze. Wieczorem przed zawodami auto szło bardzo dobrze, dawało radę z czerwoną GSi, która pojechała 14,6 w porannych przejazdach. Po południu było sporo spalonej gumy i raz mieliło prawe a raz lewe koło i wyrywało mi kiere z łapy. Pierwszy raz się z takim czymś spotkałem. No ale barwy firmowe pokazałem należycie w przejeździe z Camaro VTG
A ta cordoba mistrz, 3,6 litra z passata r36 wsadzone czysto jak z fabryki. Mega auto.
xTomek te czasy robił kolega taką granatową serią. Pozdr
A ta cordoba mistrz, 3,6 litra z passata r36 wsadzone czysto jak z fabryki. Mega auto.
xTomek te czasy robił kolega taką granatową serią. Pozdr
Słabo nie słabo, ale liczy się że przejazdy były, z reklamą tym razem I tak jestem jak zwykłe w szoku jak podaje ta Twoja Astra GratkiKenet pisze:Pojechałem 14,9 czyli słabo, ale to coś nie był mój dzień i dziwnie mi się startowało na tym nagumowanym do popołudnia torze. Wieczorem przed zawodami auto szło bardzo dobrze, dawało radę z czerwoną GSi, która pojechała 14,6 w porannych przejazdach. Po południu było sporo spalonej gumy i raz mieliło prawe a raz lewe koło i wyrywało mi kiere z łapy. Pierwszy raz się z takim czymś spotkałem. No ale barwy firmowe pokazałem należycie w przejeździe z Camaro VTG
A ta cordoba mistrz, 3,6 litra z passata r36 wsadzone czysto jak z fabryki. Mega auto.
xTomek te czasy robił kolega taką granatową serią. Pozdr
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Jaki ten świat byłby nudny jakby nie trzeba było grzebać przy starych gratach. Ale po kolei. Ponieważ nie do końca byłem zadowolony ze skuteczności hamowania postanowiłem ogarnąć heble bardziej po męsku.
Początkowo szukałem zacisków do tarcz 288 mm, i kupiłem nawet 2 komplety (z tym, że dostałem 284 mm :kwasny: ) no ale na koniec okazało się, że 288 mm siedzi w mojej Astrze odkąd ją kupiłem :doh: :doh: :doh: . Fakt ten bardzo mnie ucieszył bo już czekały zakupione tarcze 288 mm z calibry turbo, a mój sąsiad przerobił je delikatnie na 4x100. Zakupiłem też nowe klocki TRW jakieś takie seryjne bo niestety DSy strasznie drogie.
Dodatkowo wleciały przewody w oplocie stalowym na przód i tył. Oczywiście wleciały to niezbyt trafne określenie, bo z odkręceniem starych był spory problem, jeden przewód sztywny z tyłu się poddał i nawet w sklepie "JELCZ, STAR, ŻUK" nie mieli pod ręką ale w końcu kupiliśmy co trzeba i udało się poskładać. Heble zalane płynem ferodo 5.1 racing super hiper lux i odpowietrzone fachowo.
Testów jeszcze nie było, na razie są "na dotarciu"
Kolejną zmianą były nowe poduszki silnika. I tu zaczęła wypełniać się klątwa J&K Garage. Podczas wymiany skrzyni założyliśmy jedną nową poduchę, a dwie pozostałe zostały zakwalifikowane do wymiany gdyż było widać, że są popękane. O ile z poduszką po stronie skrzyni nie było większego problemy, to z poduszką po stronie rozrządu była jazda. Jakiś wysokiej klasy specjalista nie ogarnął kiedyś, że gwint poza śednicą różni się też czasem skokiem i niesty dowalił śrubą o innym gwincie. Po sporej ilości k...ew i chu....i pod adresem tego felernego połączenia udało się przegwintować otwór i przykręcić poduchę należycie.
Tak więc silnik wisi w budzie sztywno, a nowe elementy układu hamulcowego dają nadzieję, że teraz hebel już tak szybko nie spuchnie. W niedzielę na Ułęży testy. W najbliższej przyszłości na założenie czekają poliuretany na przód, a co dale to się zobaczy. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-05-05, 23:34 ]
Wymiana poduszek - super zmiana, jeszcze bardziej epicko biegi chodzą i nie ma takiego pier...nięcia po zmianie biegu tylko sztywno i od razu ciąg na kołach. Jestem bardzo zadowolony Byłem teraz w garażu i posprawdzałem szczelność połączeń. Sucho, nic nie cieknie, płynu nie ubyło, a pedał twardy już po 2 cm skoku. Wery najs. Oczywiście nie byłbym sobą gdybym nie okrasił tej roboty jednak należytymi fotami, zatem:
Najpierw pacjent (jakby ktoś zapomniał jak wygląda piękny forfiter :hyhy: ):
Tutaj tarcza Speedmax 288mm z Calibry, przerobiona na 4x100:
Zastanawiałem się nad tymi tarczami ze scenica ale przeważyła dobra opinia o tych speedmaxach na jednym z upalatorskich for jotdeemowych, a że nie było speedmaxów do scenica to trzeba było wyfrezować nowe otwory.
Pachnące przewody dorobiłem w firmie DPRS na Ostrobramskiej i mogę polecić bo miło, szybko i w miarę rozsądna cena za komplet - 280zł.
Tutaj nowy przewód, który fartem udało się kupić rano, pomimo utknięcia w jednym z największych korków jakie pamiętam:
Tak to mniej więcej wygląda już zamontowane:
No i to z grubsza byłoby na tyle. Pozostało ułżyć klocki (chociaż nie wiem co tam niby miałoby się układać, więc chyba zastosuje docieranie na ostro) umyć, zatankować i upalamy. Stay tuned.
Początkowo szukałem zacisków do tarcz 288 mm, i kupiłem nawet 2 komplety (z tym, że dostałem 284 mm :kwasny: ) no ale na koniec okazało się, że 288 mm siedzi w mojej Astrze odkąd ją kupiłem :doh: :doh: :doh: . Fakt ten bardzo mnie ucieszył bo już czekały zakupione tarcze 288 mm z calibry turbo, a mój sąsiad przerobił je delikatnie na 4x100. Zakupiłem też nowe klocki TRW jakieś takie seryjne bo niestety DSy strasznie drogie.
Dodatkowo wleciały przewody w oplocie stalowym na przód i tył. Oczywiście wleciały to niezbyt trafne określenie, bo z odkręceniem starych był spory problem, jeden przewód sztywny z tyłu się poddał i nawet w sklepie "JELCZ, STAR, ŻUK" nie mieli pod ręką ale w końcu kupiliśmy co trzeba i udało się poskładać. Heble zalane płynem ferodo 5.1 racing super hiper lux i odpowietrzone fachowo.
Testów jeszcze nie było, na razie są "na dotarciu"
Kolejną zmianą były nowe poduszki silnika. I tu zaczęła wypełniać się klątwa J&K Garage. Podczas wymiany skrzyni założyliśmy jedną nową poduchę, a dwie pozostałe zostały zakwalifikowane do wymiany gdyż było widać, że są popękane. O ile z poduszką po stronie skrzyni nie było większego problemy, to z poduszką po stronie rozrządu była jazda. Jakiś wysokiej klasy specjalista nie ogarnął kiedyś, że gwint poza śednicą różni się też czasem skokiem i niesty dowalił śrubą o innym gwincie. Po sporej ilości k...ew i chu....i pod adresem tego felernego połączenia udało się przegwintować otwór i przykręcić poduchę należycie.
Tak więc silnik wisi w budzie sztywno, a nowe elementy układu hamulcowego dają nadzieję, że teraz hebel już tak szybko nie spuchnie. W niedzielę na Ułęży testy. W najbliższej przyszłości na założenie czekają poliuretany na przód, a co dale to się zobaczy. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-05-05, 23:34 ]
Wymiana poduszek - super zmiana, jeszcze bardziej epicko biegi chodzą i nie ma takiego pier...nięcia po zmianie biegu tylko sztywno i od razu ciąg na kołach. Jestem bardzo zadowolony Byłem teraz w garażu i posprawdzałem szczelność połączeń. Sucho, nic nie cieknie, płynu nie ubyło, a pedał twardy już po 2 cm skoku. Wery najs. Oczywiście nie byłbym sobą gdybym nie okrasił tej roboty jednak należytymi fotami, zatem:
Najpierw pacjent (jakby ktoś zapomniał jak wygląda piękny forfiter :hyhy: ):
Tutaj tarcza Speedmax 288mm z Calibry, przerobiona na 4x100:
Zastanawiałem się nad tymi tarczami ze scenica ale przeważyła dobra opinia o tych speedmaxach na jednym z upalatorskich for jotdeemowych, a że nie było speedmaxów do scenica to trzeba było wyfrezować nowe otwory.
Pachnące przewody dorobiłem w firmie DPRS na Ostrobramskiej i mogę polecić bo miło, szybko i w miarę rozsądna cena za komplet - 280zł.
Tutaj nowy przewód, który fartem udało się kupić rano, pomimo utknięcia w jednym z największych korków jakie pamiętam:
Tak to mniej więcej wygląda już zamontowane:
No i to z grubsza byłoby na tyle. Pozostało ułżyć klocki (chociaż nie wiem co tam niby miałoby się układać, więc chyba zastosuje docieranie na ostro) umyć, zatankować i upalamy. Stay tuned.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja to słyszałem że termin imprezy przeniesiony...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Było mega zajebiście. Kurde muszę powiedzieć, że super mi się upala to auto mimo braku już chyba wszystkich tulei w wachaczach z przejazdu na przejazd szło coraz lepiej, a ostatni przejazd dnia na 100% był mega. Auto idzie dobrze środkiem zakresu, zamiast kręcić 2kę pod czerwone szedłem 3ką przy 4 tysiącach i Astra wyciągała się ładnie z zakrętów. Setup hamulcowy super się sprawdził, nawet aż za bardzo czego efektem było poluzowanie się śrub w kole ale z pomocą kolegi Griftera szybko wykryliśmy i zneutralizowaliśmy problem. Heble nie spuchły, tyłu aż tak bardzo nie blokowało, kocki się pięknie dotarły.
Trzeba zrobić lepszy zawias i setup będzie już wtedy kompletny. Co do czasów to z Wróblem jechałem 3 razy - i czasy były na początku 2.26.4 , 2.25.8 i jeden w końcówce 2.21.7 ale jedna szykana była wcześniej przestawiona i powiedział żebym sobie ok. 1 s doliczył czylo można przyjąć, że 2.23 byłoby realne. Pochwalił nawet moją jazdę, wytknął kilka błędów i auto też dobrze ocenił także git. Jeździliśmy dalej i ostatni przejazd z Hubankiem wymierzyliśmy na 2.20.9 co było mega wynikiem i ten przejazd był naprawdę na granicy. Cały czas latałem z pasażerem, więc jeszcze z sekundkę można by urwać jakbym jechał sam. Myślałem, że mi wszyscy naklepią po kilkanaście sekund:
To są oficjalne czasy mierzone przez Wróbla stoperem i laptimerem. Ostatecznie na stoperze z kolegą wyszło mi 2.20.9. Ale generalnie nie odstawałem od konkurencji i z tego jestem bardzo zadowolony.
Kilka filmów z początkowej części imprezy, później się telefony rozładowały i nie miałem jak kręcić najlepszych przejazdów:
Spod lusterka
http://www.youtube.com/watch?v=6IthZGupTwQ
http://www.youtube.com/watch?v=KvhVFTlYJ8E
Z tylnej szyby
http://www.youtube.com/watch?v=FKbwEezGhGw
http://www.youtube.com/watch?v=tynp62j06iQ
Astra super się spisała trzeba przyznać.
Trzeba zrobić lepszy zawias i setup będzie już wtedy kompletny. Co do czasów to z Wróblem jechałem 3 razy - i czasy były na początku 2.26.4 , 2.25.8 i jeden w końcówce 2.21.7 ale jedna szykana była wcześniej przestawiona i powiedział żebym sobie ok. 1 s doliczył czylo można przyjąć, że 2.23 byłoby realne. Pochwalił nawet moją jazdę, wytknął kilka błędów i auto też dobrze ocenił także git. Jeździliśmy dalej i ostatni przejazd z Hubankiem wymierzyliśmy na 2.20.9 co było mega wynikiem i ten przejazd był naprawdę na granicy. Cały czas latałem z pasażerem, więc jeszcze z sekundkę można by urwać jakbym jechał sam. Myślałem, że mi wszyscy naklepią po kilkanaście sekund:
To są oficjalne czasy mierzone przez Wróbla stoperem i laptimerem. Ostatecznie na stoperze z kolegą wyszło mi 2.20.9. Ale generalnie nie odstawałem od konkurencji i z tego jestem bardzo zadowolony.
Kilka filmów z początkowej części imprezy, później się telefony rozładowały i nie miałem jak kręcić najlepszych przejazdów:
Spod lusterka
http://www.youtube.com/watch?v=6IthZGupTwQ
http://www.youtube.com/watch?v=KvhVFTlYJ8E
Z tylnej szyby
http://www.youtube.com/watch?v=FKbwEezGhGw
http://www.youtube.com/watch?v=tynp62j06iQ
Astra super się spisała trzeba przyznać.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pieknie Keneciku
Bardzo fajnie wypuszczasz i zacieśniasz ale się podszkoliłeś ja pierdziu
Ps. takie ogłoszenie zastałem:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1606584198
To Twój wykresik
Bardzo fajnie wypuszczasz i zacieśniasz ale się podszkoliłeś ja pierdziu
Ps. takie ogłoszenie zastałem:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1606584198
To Twój wykresik
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM