Strona 1 z 2
					
				n14 gti high port czy lowport?:)
				: 2011-07-26, 13:38
				autor: lesiu5251
				witam:)mam pytanko mam w swoim gti kolektor dolotowy highpotr, i bym chciał zmienić na kolektor lowport teraz pytanie czy ten będzie lepszy od tego co mam?
wiem ze tez przepustnice i przepływomierz tez musze zmienić:)i tu drugie pytanko o czego najlepiej zaadaptować?:)
pewnie strojenie tez będzie mnie czekać:(jak tak to czym?i czy przekładka jest skąplikowana?
			 
			
					
				
				: 2011-07-26, 13:43
				autor: SnepooN
				najlepiej to zapodaj do obecnego dolotu przepływke fi80 z primy p11, wystroic  to ecumasterem a zresztą tutaj masz to najlepiej opisane : 
viewtopic.php?t=1069 
			 
			
					
				
				: 2011-07-26, 14:21
				autor: lesiu5251
				czytałem już to kilka razy:) ciekawi mnie właśnie czy zamontowanie tego lowporta by coś dało?może wypowie się ktoś kto już tak robił i jakie są tego efekty?
			 
			
					
				
				: 2011-07-26, 19:10
				autor: podj
				Jeżeli się nie mylę to kolektorów nie da rady podmieniać.... są inne głowice..
			 
			
					
				
				: 2011-07-26, 19:23
				autor: MRC
				mi też się wydaje że głowicę trzeba mieć od DEH'a
			 
			
					
				
				: 2011-07-26, 19:30
				autor: bombel
				Na bank inne głowice
			 
			
					
				
				: 2011-07-26, 20:34
				autor: Ryba
				potwierdzam 

 
			 
			
					
				
				: 2011-07-26, 22:20
				autor: lesiu5251
				http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... parametry/
pod tym linkiem Coobcio opisał odmiany sr20 i p10 gt 91-94 były z highportem a od 94-96 były lowportem to tez sie różniły głowice?a od moje gti za dużo się nie różnią prawie tylko portami:)chyba:)
 
			 
			
					
				
				: 2011-07-26, 22:28
				autor: killer2000
				modzisz lesio modzisz 

 
			 
			
					
				
				: 2011-07-27, 16:28
				autor: lesiu5251
				a no trzeba :)to powie ktoś jak to jest z tymi silnikami w p10 od 91 do 96?:)
			 
			
					
				
				: 2011-07-27, 17:41
				autor: Ryba
				lesio5251  Nie ma takiej opcji aby to podeszło. Jest inna głowa ! 
Oto róznica:
LOWPORT
 
HIGHPORT

 
			 
			
					
				
				: 2011-07-27, 17:42
				autor: bombel
				lesio5251 pisze:to powie ktoś jak to jest z tymi silnikami w p10 od 91 do 96?:)
Do 1993 r były highporty
 
			 
			
					
				
				: 2011-07-27, 22:21
				autor: lesiu5251
				ok to już kumam:)sorki za takie dopytywanie ale dopiero zaczynam łykać wiedze:)a czy jest sens przekładania głowic żeby mieć lowporta?
			 
			
					
				
				: 2011-07-27, 22:27
				autor: Ryba
				NIE !  

 głupi pomysł  

 
			 
			
					
				
				: 2011-07-27, 22:54
				autor: lesiu5251
				oki:)to pozostaje mi wystrugać konkretny dolocik:) albo silnik DEH włożyć:)
			 
			
					
				
				: 2011-07-28, 07:24
				autor: MRC
				jeśli twój obecny silnik jest OK to ja bym sobie przekładką głowy nie zawracał mocy wcale więcej nie uzyskasz polecam ulepić jakiś wydech o nieco większej średnicy niż seria i zrobić dolot na przepływce z p11GT wystroić i cieszyć się mocnym pancernym SR20DE 

 
			 
			
					
				
				: 2011-07-28, 08:28
				autor: Ryba
				Prawdę żeś rzekł 

 
			 
			
					
				
				: 2011-07-28, 12:35
				autor: lesiu5251
				no to trzeba zabrać się za dolot:)a powiedzieć ktoś może ile km i nm można z tego mojego silniczka wystrugać?bo na razie mam tyle:)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53d ... ae760.html
aha czy sam przepływomierz z p11 gt czy przepustnice tez wymienić?
 
			 
			
					
				
				: 2011-07-28, 12:56
				autor: Ryba
				Możesz, ale musisz to wystroić na SMT6 lub ECU MASTER DET II LUB III
			 
			
					
				
				: 2011-07-28, 13:01
				autor: lesiu5251
				to w 1000 zł wystarczy na wszystko?:) jestem ciekaw ile ta operacja da:)
			 
			
					
				
				: 2011-07-28, 13:31
				autor: SnepooN
				1000zł wystarczy na wszystko wraz ze strojeniem... myśle ze to zbędny temat bo wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania sa dobrze opisane na forum a Tobie proponuje założyć temat o swoim sunnym i tam będziemy dewagować  

 
			 
			
					
				
				: 2011-07-28, 16:11
				autor: bonzo
				SnepooN pisze:a Tobie proponuje założyć temat o swoim sunnym i tam będziemy dewagować 

 
właśnie
 
			 
			
					
				
				: 2011-07-28, 17:14
				autor: lesiu5251
				oki ojcze dyrektorze:)tak zrobie:)
			 
			
					
				
				: 2013-02-22, 20:36
				autor: czajnik
				to i ja coś naskrobię:)
głowica z low porta jest gorsza i ma mniejszy potencjał jesli chodzi o obrabianie kanałów.
w życiu bym się nie pchał w lowporta mając highporta:)
powiem nawet tak że w głowicy z HIGH PORTa można zrobić większe kanały niż z głowicy z wersji SR20 VE.i tak też mam w mojej zatem nie jest to tylko teoretyzowanie tylko fakty:) 
[ Dodano: 2013-02-23, 19:16 ]
 
jest i fota:)
 
			 
			
					
				
				: 2013-03-31, 18:10
				autor: Limon
				No dokładnie a za tysiaka to w sunnym polcał bym mod rozrzadu plus kolektor ssac 

 
			 
			
					
				
				: 2013-03-31, 20:24
				autor: czajnik
				Limon ale to jeszcze na flaszkę zostanie:)))
			 
			
					
				
				: 2013-03-31, 20:45
				autor: Limon
				No coś tam by jeszcze może i zostalo 

 
			 
			
					
				
				: 2013-11-21, 11:23
				autor: wod2u
				Pytanie a propo kolektora ssącego z low porta w P10 (z foto): jaka jest średnica wewnętrzna przepustnicy i samego kolektora? 60mm?

 
			 
			
					
				
				: 2013-11-21, 11:27
				autor: Ryba
				Jeżeli poczekasz do wieczora to dam Ci dam odp.
			 
			
					
				
				: 2013-11-21, 11:29
				autor: wod2u
				Poczekam, poczekam, jeszcze mnie interesuje, czy listwa wtryskowa z P11/P11.144 pasuje 

  Teoretycznie powinna...