Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Przepustnica z GA15, 16 lub SR20 do CG (Micra)

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Matiz
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2017-03-05, 02:51
Lokalizacja: Ślunsk
Kontakt:

Przepustnica z GA15, 16 lub SR20 do CG (Micra)

Post autor: Matiz » 2018-01-30, 01:05

Czołem pany!

i uwierzycie że zacząłem od szukania jaką średnice ma wydech z Citroena C3 HDI ,a skończyło sie na Cisco micra files? ;D
GA15 Throttle body

This engine was available in some European countries and is very closely related to the CG13DE. The larger throttle body from the GA15 is a perfect fit - even the electrical plug lines up perfectly. This makes a pretty cheap performance upgrade if you're trying to create an NA screamer CG13DE.

GA16 and SR20 throttle bodies can also be made to fit using adaptor plates. This is a popular option in Japan where k11 performance shops sell these pre-made adaptor kits straight off the shelf.
A konkretnie jak w tytule

Jakiego auta szukać w naszych polskich warunkach? Wikipedia mi namieszała wełbie, bo ja zawsze wole japońskie nazwy i zawsze wiem o co chodzi... :roll: Sileighty Onevia i wiadomo! a nie jakieś 240sx coupe usdm! :mrgreen:

do rzeczy:
Pulsar N13 Kanciok, wątpie ze spotkam, ale było GA
Pulsar N14 czyli nasz sunny- było GA15 i 16
Pulsar N15 czyli nasza almera- było GA i SRy. Swoją drogą myślalem że SR jest troche rzadszym silnikiem jak na swoją legendę... :-?

z tym że biorac pod uwage ,że wszystkie czujniki zostają i muszą działać to lepiej szukać czegoś z tego samego okresu, czyli wychodzi na N14, czyli nasz sunny

a teraz: gdzie jeszcze były GA a nie przyszło mi na myśl? (Primery P10?)

i dosyć istotne- jak rozróżniać pojemności GA? 1.5 od 1.6? 8/

Ostatnio często bywam na złomowcach gdy łowię części do złombola, byc może trafi sie cheap mod do micry :evil:

Pozdrowienia! :papa:
Obrazek


https://www.facebook.com/MicraMachine/
Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2018-01-30, 09:00

W n13 były GA16i/s czyli 1wałek 12v i monowtrysk
Prawilne GA to
N14
N15
P10, P11, P11.144
100nx

Po za tym warto sie zainteresowac np GA16 z p10 sri
Ewentualnie na forum jest wystawiona sentra b13 z GA16DE NVCS czyli zmienne fazy 115km

Z tym, że przepustnica z sr, ga nvcs nie podejdzie

Awatar użytkownika
Matiz
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2017-03-05, 02:51
Lokalizacja: Ślunsk
Kontakt:

Post autor: Matiz » 2018-01-30, 23:01

ototo, dziekować

tego co widze chyba almery n14 bedzie najwięcej.
Ech jak byłem bo pedał gazu z poloneza to była skatowana N14, szkoda że wtedy o tym nie pamietałem... :-/
Obrazek


https://www.facebook.com/MicraMachine/
Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2018-01-31, 06:39

Za 250 masz na olx jakies GA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Dolotowy”