jak wiadomo było dużo odmian SR20, roznily się mocami, walkami, kolektorami wydechowymi oraz kolektorami ssącymi (rodzina low port miała sporo stosowanych rozwiazan)
na scenie Hondy civic często robi się swapy kolektorow ssących, bezpośrednio po ich zmianie zmienia się tez charakterysyka silnika, my w naszych SR20 modzimy posiadany slupek, do końca nie wgryzajac się w temat kolektora ssącego ograniczając się do zmian nastawow kompa, walkow, bawimy się w odtykanie dolotu i wydechu ale co z kolektorem ssacym
logicznie podchodząc do sprawy najlepszym kolektorem bylbyy ten z topowej wersji SR20 czyli dla lowporta z DEH
teoretycznie ważne mamy:
-plennum czyli fragment okreslajacy sumaryczna pojemność kolektora
-dlugosc kanalow
-szerokość kanalow
teraz oczekuje od was burzy mózgów, co na co wpływa, jak ma się pojemność kolektora do wartości PS i NM, jak wplywaja dlugosci kanalow na w/w i ogolnie który kolektor co ma dobre a co nie
mowilismy już o kanciakach z p10, chwalone były za pojemność a USA mowi ze w LP z RR dodaja calkiem sporo konikow z kolei p11gt seryjnie ma 150ps a kolektor wydaje się najmniejszy z wszystkich LP
zaczynajmy-zapraszam wszystkich do dyskusji
[ Dodano: 2014-12-29, 23:01 ]
już doczytałem ogolne info ze mala pojemność kolektora generuje moc na gornych partiach a kolektor z wieksza pojemnoscią ma mocniejszy dół, tak wiec wstępnie wiadomo czemu p11gt dobrze jedzie gora i czemu względem np. p10LP ma przesunieta odcinke
czekam na wasze sugestie-Ma być młyn!! bo dieslami każe wam jezdzic!!
Dywagacje o kolektorach ssących (SR20)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Dywagacje o kolektorach ssących (SR20)
Ostatnio zmieniony 2014-12-28, 20:59 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW