Witam, mam taki problem, po założeniu kolanka 90' i dalej rury dolotowej dla stożka, samochód przydławia się przy 4k obr.
Wywnioskowałem, że przyczyną dławienia się jest to, że przepływomierz w moim monowtrysku jest w przepustnicy, przez co zamontowane kolanko delikatnie go przysłania.
Pytanie brzmi: Czy można wywalić fabrycznie zamontowany przepływomierz i zamontować tuż za stożkiem np. ten z SR20? Lub jakiś inny?
Z tego co patrzyłem to wtyczka bardzo podobna, a jak nie to się przerobi. Chodzi o to czy przepływka z SR20 będzie podawać do komputera odpowiednie wartości i czy zmiana jego położenia nie wpłynie źle na prace silnika?
Po prostu czy jest różnica, że jest on "tu" czy "tam" ?
Zmiana miejsca fabrycznej przepływki?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Kolanko na mono jest fi 90, więc idealnie w rozmiar zewnętrzny, powiem nawet, że przy fi 100 na uszczelce, jest tak samo. Męczę się z tym od zeszłego roku, i albo się przyksztusza jak pod maską wszystko wygląda ładnie, albo jak wsadzę jakiegoś plastikowo - silikonowego ulepa to jest ok. Zaraz jeszcze coś podłubie i zobaczymy jak będzie.