Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Przepustnica

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-02-03, 23:21

aleja nie powiedziałem żeby kolankoprzyspawać do tej flanszy na trzy srubki tylko kawałek rury z 1.5cm i masz kołnierz oprócz tego zamiast rantu mozna zrobić magiem takie 3-4 punkty gluty odstajace i juz masz pewne że cybant razem z gumowym kolankiem sie nie ssunie. co do spawaczy to faktycznie z nimijest jakz tokarzami marudza i wybrzydają dlatego sam sobe takie rzeczy najlepiej ogarniać albo poszukac znajomego który ma spawareczkę ;)
XXX

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-02-03, 23:55

Kumam czyli tak zwane "L-ki" masz na myśli?
Obrazek
foto zapożyczone

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-02-04, 07:39

nie. poprostu odrysowujesz to coś czarnego wraz z otworami na te trze srubki oraz ta duża na przepustnice i dajesz do wyciecia woda albo laserem. koszt nie powinien przekroczyc 20zł do tegodobierasz rure srednicy duzego otworu wysikosci kołnieza jaki chcesz uzyskac i nz stuku spawasz najlepiej tigiem bo robi wązką spoine i tyle.... jak bym miał taki wtrysk spi czy co to tam jest to wolałbym to ogarnąć niz opisywać jak to zrobić abyście zrozumieli moją wizje bo to jest dla mnie trudniejsze. robiłem bosciowi coś podobnego do punto spi
XXX

NEO NFS
wiem o czym pisze
Posty: 68
Rejestracja: 2014-09-05, 08:33
Lokalizacja: Józefów

Post autor: NEO NFS » 2015-02-04, 10:01

Nie rozumiem waszej kombinacji! Prosto i łatwo wtykomać taki adapter w całkowicie własnym zakresie i za grosze! Wystarczy podjechać do punktu sprzedaży metali i poprosić o ucięcie z wałka alu(mowisz o jakim- fi) i wysokości (n.p.4cm jeśli mają taki jak trzeba, jak nie to z 3cm więcej do chwytu w imak tokarski-obobi ci ktoś za piwo do takiego fi jak trzeba). Czyli masz już krążek odpowiedniej wysokości! Nanosisz na niego odzwierciedlenie przestrzeni powietrznych i mocowań pod szpilki. Wiertarka stołowa najlepiej + pilnik i niepotrzebne wyp...łatwo alu obrobić nawet skrobakiem :-D I powastaje Ci piękny adapter(kryza, flansza)Szpilki wywalasz(nowe śruby) albo skracasz tak by przykręcić na 2nakretki( czyli z kontrą) krążek adapterowy. Można pomiędzy dać usczelkę albo silk termiczny. Masz podniesiony rant mocowania jakiego kolwiek kolanka cybantem i gwarant że nic się nie zwali! :)
P.s. Ponieważ mocowanie będzie wewnątrz dla pewności że nie odkręci się śróba/nakrętka i nie poleci w gardziel zapunktujesz delikatnie w paru miejscach przy brzegach styku i git!
WOLNOŚĆ -TO WSZYSTKIE ZIELONE ŚWIATŁA NA DRODZE!!!

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-02-04, 18:36

Czyli, że tak?
Obrazek

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-02-04, 23:39

własnie o takie coś mi chodziło :mrgreen:
XXX

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-02-05, 08:09

To tak też zrobię.

w ogóle czytałem wczoraj ciekawy temat o wtrysku właśnie, w GA16i oraz w E16I, z tego co wyczytałem to w silnikach GA16i jest większa średnica wlotu powietrza, a wtrysk wytwarza nieco wyższe ciśnienie paliwa i ogólnie daje lepsze jeb%$*cie z pier%$(#ęciem.

Jednak taki wtrysk z GA16i nie podchodzi p&p do E16i, ale jest przepis na "hybrydę" góra czyli zespół wtryskowy z GA16i do tego czujniki, przepustnica, urządzenie do podgrzewania mieszanki, sitko z E16i.
Nie wiem jak to się ma do mocy bo nic nie pisali jakie przyrosty, ale sam fakt, że GAxxi w b12/n13, to była nowa generacja silnika (poprawiona później do GAxxDe,Ds itp) po montowanych z serii "E", więc teoretycznie można założyć, że coś tam poprawili i nawet jeżeli nie daje to jakichś konkret przyrostów, to wtrysk z SPI z GAxxI można wyrwać za parę złotych. Więc warto spróbować. :)

Ogólnie to plan jest taki, żeby do wakacji E16i wypłuł okolice 100~110km, więc każdy mod, który podniesie moc, albo da bazę do podnoszenia mocy jest u mnie mile widziany. :-D

Sorry za off

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-02-05, 10:24

a może by tak MPI albo ITB?
XXX

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-02-05, 11:02

ITB i po temacie
znam kolesia który zna kolesia którego brata szwagra żony swat ma felicje 1.6 na ITB-jak to chodzi przyjemnie :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-02-05, 16:19

Ad@mus pisze:ITB i po temacie
znam kolesia który zna kolesia którego brata szwagra żony swat ma felicje 1.6 na ITB-jak to chodzi przyjemnie :D
serio?? skoda na ITB?
XXX

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-02-05, 17:54

MPI to grzebania dużo, sam nie ogarnę :cry: ITB fajne to to, alfabox coś tam rzeźbił

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-02-05, 21:29

wszystko jest do ogarniecia :mrgreen:
XXX

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2015-02-05, 21:44

VE Killer pisze:
Ad@mus pisze:ITB i po temacie
znam kolesia który zna kolesia którego brata szwagra żony swat ma felicje 1.6 na ITB-jak to chodzi przyjemnie :D
serio?? skoda na ITB?
Czyli Czajnika skoda ;)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-02-05, 22:21

VE Killer, kusisz... Ale najpierw ogarnę temat z wtryskiem od GA16I, a później pomyślimy o czymś grubszym :D
Ali-En,
Czajnik to nie wiem, ale alfabox ma w micrze k10 lub miał, tak mi coś świta

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2015-02-07, 02:31

Gaźniki z R1, popatrz sobie jak to w opyplach robią :) Taka corsa na tych gaziorach ładnie podaje ;-)
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Dolotowy”