Co z pcv?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Co z pcv?
Jesli chcemy zrobic sobie dolot to co zrobic z pcv (Positive Crankcase Ventilation). Na odme mozna zalozyc filterek albo zamontowac catch tanka ale co z pcv? Zaslepic, zostawic czy zrobic tak jak z odma? Nie chce zeby za jakis czas lecial mi olej z kazdej mozliwej uszczelki.
Według mnie zanieczyszczają tak nieznacznie, że zostawił bym to tak jak jest. Ale jeśli chcesz pozbyć się wszystkich odm to może zrób to profi i poprowadź odmy do jakiegoś zbiorniczka osadczego.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Usuwanie odmy szczególnie przydatne dla silników z LPG które mało jeżdżą na Pb. Benzyna obmywa trzonki zaworów z tego syfu. Przy zasilaniu gazowym tworzą się takie gluty na trzonkach i zawężają przepływ. Podobnie jest w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Moim zdanie warto odmę odłączyć aby zachować czystość
-
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
a ja zadam pytanie co z pcv, ale mam namyśli plastikowe rury wodno kanalizacyjne . Poza tym że po zrobieniu dolotu z takich rur i kolanek będzie wyglądać wiejsko, są jakieś przeciwskazania do używania czegoś tak banalnego i taniego zarazem? takie rury można by jeszcze obłozyć otuliną rurową, żeby nie grzały się od silnika.
byc może dla wyjadaczy, jest to pytanie godzące w honor prawdziwego tuningu, ale może ktoś zna konkretne argumenty za i przeciw?
byc może dla wyjadaczy, jest to pytanie godzące w honor prawdziwego tuningu, ale może ktoś zna konkretne argumenty za i przeciw?
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią
Jak najbardziej można wykorzystać.Hiszpan 207 pisze:a ja zadam pytanie co z pcv, ale mam namyśli plastikowe rury wodno kanalizacyjne . Poza tym że po zrobieniu dolotu z takich rur i kolanek będzie wyglądać wiejsko, są jakieś przeciwskazania do używania czegoś tak banalnego i taniego zarazem? takie rury można by jeszcze obłozyć otuliną rurową, żeby nie grzały się od silnika.
byc może dla wyjadaczy, jest to pytanie godzące w honor prawdziwego tuningu, ale może ktoś zna konkretne argumenty za i przeciw?
Prawdę mówiąc plastikowe są nawet lepsze - znacznie bardziej izolują temperaturę niż stal czy aluminium.
Widziałem takie doloty - polakierowane pod kolor auta albo w metalic wyglądają wcale nieźle
tylko nie przesadź ze średnicą rur
- alfabox
- fanatyk nissana
- Posty: 1023
- Rejestracja: 2009-12-04, 23:42
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Kapy
- Kontakt:
Materiał jest super,z tym że te kolana są za ostre i tworzą cię zawirowania.Od wewnątrz wygląda to tak że po (małym łuku) czyli po wewnętrznej zagięcia mamy w praktyce ostrą krawędź przecięcia dwóch rur.Można to podgrzać opalarką i wypchnąć a następnie łuk wewnętrzny wygładzić
[ Dodano: 2010-03-08, 14:07 ]
Nie patrzcie na wymiarówkę to tylko poglądowo.
[ Dodano: 2010-03-08, 14:07 ]
Nie patrzcie na wymiarówkę to tylko poglądowo.
-
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
W micrusie jest krótko i kolanko jest wciśnięte na podstawę i dalej trzyma się na wcisk ( wiadomo gumowe uszczelki ). Jedynym miejscem mocowania jest pierścień stożka. Przymocowany do budy poprzez metalowa listewkę. Do tej pory rura ani razu się nie zsuneła. Drgania eliminuje filtr.
Z nissanem od 2005 roku
ja pracuje w firmie która robi linie produkcyjne i wszystko oparte jest na tworzywach sztucznych,więc mam kolanka różnej średnicy i różne kąty do wyboru do kolorualfabox pisze:Materiał jest super,z tym że te kolana są za ostre i tworzą cię zawirowania
kolor rur też moge sobie wybrać w zależnośni jaki jest to materiał.Mas pisze:Widziałem takie doloty - polakierowane pod kolor auta albo w metalic wyglądają wcale nieźle
myślę że fajnie by też wyglądało z materiały pvc-transpatent albo megaronu(charakteryzują się tym że są przeźroczyste) a zwłaszcza ten drógi ma właściwości takie jak szkło ale nie jest taki kruchy i nie popęka
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM
Wroce do pierwotnego tematu tego tematu czyli do pcv i odmy.
viewtopic.php?t=1898
Link do tematu w ktorym padlo to stwierdzenie.
Nie chcialem robic ot w temacie gdzie zostalo to napisane dlatego pytam tutaj. Dlaczego mozna zakatowac silnik przez nie podlaczenie odmy, tylko wsadzenie jej do catch tanka.lukasgt pisze:przez te nie podłączone odmy zakatowałem już3 nissanowskie silniki--ODMA MUSI BYĆ
viewtopic.php?t=1898
Link do tematu w ktorym padlo to stwierdzenie.