Post
autor: wod2u » 2014-01-05, 00:38
janusz, nie wiem czy w P11 jest jak w P11.144, ale u mnie do krokowca idzie chyba 5 kabli, w tym jeden odpowiada za uchylenie silniczka (info idzie z ECU, za pewne na podst. temp. cieczy). Przez krokowiec idzie ciecz i w ten sposób jest realizowane podgrzewanie przepustnicy, w samym krokowcu nie ma pomiaru tej temperatury (ani bimetalu żadnego). Najlepszym dowodem są wolne u mnie, mimo odłączenia grzania zachowują się tak samo, sam silnik tak samo szybko się grzeje. Jest jeden minus odłączenia grzania, w przepustnicy jest oddawane ciepło z układu chłodzenia, więc jak komuś się przegrzewa silnik, to odłączenie może tylko zaszkodzić. U mnie, w 30st upale nie było problemów z temperaturą.
Ad@mus, adapter widziałem na zdj. na g20.net, ale po mojemu jest zbyt skomplikowany, lepiej ściąć kołnierz mocujący i dospawać pasujący. A jeśli cała listwa wtryskowa spasuje to nic nie trzeba przerabiać, przy przekładce listwy z P10 chyba wtyczki nie spasują - nie sprawdzałem. W P10 jest listwa side feed, w P11.144 P11GT top feed. Obstawiam, że odległość między wtryskami jest taka sama, tylko listwa ze wzgl. na wysokość może się nie zmieścić.
Ostatnio zmieniony 2014-01-05, 00:40 przez
wod2u, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdr. Kamil