Porting kolektora ssącego
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Porting kolektora ssącego
Mam zamiar nieco towru wyskrobać z niego i teraz moje pytanie. Jak zbiorę to co wystaje poza uszczelkę wtedy powinno byc tak, że zakładając uszczelkę na kolektor będę miał jedną ładną dziurkę bez wygladającego metalu z poza zarysu otworu uszczelki. Co się stanie jeśli nie dopasuję tego również w głowicy. Bo przecież na bank uszczelka tez będzie miała nieco większy otwór niż otwór dolotu kanału w głowicy. Wtedy strumień powietrza będzie napotykał opór wylatując z większego kolektora do mniejszego kanału dolotu. Jest sens robic porting kolektora bez ruszania głowicy? Wiadomo, że do polerowania kanałów w głowicy należało by ją zdjąć bo wióry narobia bałaganu w cylindrze.
Z nissanem od 2005 roku

Zazwyczaj jest tak, że kanały w głowicy są większe niż kanały w kolektorze. Taki temat jest w SR20, GA i np. QG18, w którym to grzebaliśmy z Mas'em w ten weekend. Kanały w kolektorze dopasować do kanałów w głowicy lub robić profi i pojechać obustronnie jak kolega wyżej napisał. Druga metoda wiąże się ze zdjęciem głowicy.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Nie zrobiliśmy portingu bo Michał nie mógł wozu u mnie zostawić. Wyjęte zostały tylko przesłony z kanałów dolotowych ale nie będę zdradzał za wiele bo to w końcu jego wóz i pewnie opisze to swoim temacie 

BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!