Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

E16S Nissan Sunny

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2012-06-15, 14:19

no i zgadza się :roll:

monowtrysk co w taki razie mozna zrobic z tym monowtryskiem?

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2012-06-15, 23:54

Wypierdzielić, rzeźbić kolektor pod gaźniki montować regulować i testować :mrgreen:
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2012-07-24, 20:58

Witam wszystkich, chwile mnie nie bylo, praca, dom, dziewczyna... Zycie jednym slowem. Do nissana trafila kierownica Monza, byly plany swapu na GA16i 12V , ale plany jak to plany ;/ Dzis przyszla chwila na przerobienie dolotu powietrza, generalnie wszystko wyszlo calkiem ladnie - jest tylko jeden problem, storzek z monowtrysku doszedl rurka fi 60 do lewego blotnika. Dalej scianka izolujaca od silnika i rurka z naddola. Ale ku mojemu zdziwieniu, na tescie :D dobrze jest tylko do 4k obr. pozniej sunny sie dlawi, tak jakby go ktos ciagnal za tylny zderzak i nie dawal sie wkrecic bardziej niz na 4k. Dlaczego tak sie dzieje ( na rurce fi 90 i fi 70 jest to samo) i CO Z TYM ZROBIC, za pomoc z gory dziekuje. Peace :-/

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2012-07-24, 22:38

Dałeś mu stożek czyli dużo więcej powietrza i ma teraz za mało paliwa prawdopodobnie.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2012-07-25, 13:37

miesznka tez wzbogacona, generanie to wyglada tak ze im jest dluzsza rura dolotu, tym bardziej sie dlawi, ;/

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-07-25, 17:45

Też miałem dolot w N13 (E13S), ale do akumulatora tylko stożek dochodził. Zdecydowanie za duzo powietrza

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2012-07-25, 19:20

Ciekawe bo ja u siebie też wczoraj zamontowałem stożek tylko że na krótkiej rurze i bez odizolowania. Rura fi 90 ( power rohr :mrgreen: ) i zwyklasty stożek i działa jakoś. Na luzie sprawdzałeś jak się wkręca ? Może przepływka nie ogarnia.
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2012-07-26, 14:53

generalnie na "luzie" wkreca sie dobrze problem jest podczas jazdy, dzis skierowalem dolot do prawego blotnika tak ze kawalek sie w nim chowa, na rurkach fi 60, teraz wszystko jest ok, ale chcialbym miec go po lewej stronie, tam jest teraz pusta dziura. W n13 to miejsce (lewa strona komory silnika) jest poprostu stworzone na stozek, eliminuje je tylko problem obrotow,

[ Dodano: 2012-07-26, 16:02 ]
bardziej niz ilosc zasysanego powietrza, ma tu chyba znaczenie jego cisnienia, u mnie filtr ma malo miejsca, pomiedzy pompa wspomagania, a zbiorniczkami wyrownawczymii teraz jest spoko, wczesniej nad skrzynia biegow bylo duzo wolnej przestrzeni i bylo zle

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2012-07-26, 17:30

Z tego co zauważyłem buszujesz po forach o nissanach. Nie wiem czy czytałeś na jednym z nich bardzo duży temat o właśnie filtrach stożkowych dokładniej CAI ( Cold Air Intake ). Jeśli chcesz uzyskać więcej z tego zestawu który skonstruowałeś spróbuj jeszcze wykombinować obudowę w okół stożka do tego rura w zderzak ( np. w miejsce halogenu u nas w n13 ) lub zabudowa przy błotniku bo tam też jest trochę miejsca. Chodzi o to żeby jak najzimniejsze powietrze wpadało na stożek, wtedy poczujesz większą różnicę niż dotychczas ;-)
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2012-07-26, 19:03

obudowa jest oczywiscie byc musi, :) caly dolot jest zaizolowany pianka termoizolacyjna 1cm grubosci taka jaka oklejane sa maszyny klimatyzacyjne na dachach. Na stozku puszka, tez cala w piance, ale nie moge stozka puscic ani w nadkole ani nic tak naprawde zrobic nie moge bo sie dlawi od 4k obr

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2012-07-26, 19:11

Nie masz przypadkiem za mocno zabudowanego tego stożka ? W sensie obudowa niewiele większa od filtra ? Najlepiej jak byś strzelił jakieś foto :)
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2012-07-26, 19:16

zabudowa jest wydaje mi sie ok. Wczesniej dlawil sie bez zabudowy zobaczymy jak bedzie teraz zaraz jade po panne - bedzie test drive ;) w sumie pal licho ten silnik max 2 m-ce i albo 1.6gti albo 1.6 12v nie ma co pchac kasy w e16i znalazlem na allegro silnik 1.6gti facet chce 150 zl brak miski olejowej i pompy oleju i nie wiadomo czego jeszcze, kuppuje i powoli remontuje a potem.... do 18 punktow karnych a potem autobusem ;) :mrgreen:

[ Dodano: 2012-07-27, 17:12 ]
stozek na tej samej rurce co wczesniej( ta sama dlugosc fi 60) tylko ze skierowalem go w druga strone tzn. w kierunku prawego blotnika (strona pasazera) nic sie nie dlawi nic nie przymula... BAJKA poprostu ;) ale jedno mnie zastanawia: wymiary rury dolotowej i jej przekroj to samo co wczesniej wiec? Jaka jest roznica pomiedzy strona w ktora skierowalem dolot????? Nie kumam tego

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2012-07-29, 10:58

Po prawej stronie masz wentylator od chłodnicy i dużą przestrzeń, tam powietrze bardziej się nagrzewa wg. mnie niż z lewej strony. Ja swoją rurę dolotową opierdzieliłem izolacją termiczną, na stożek zrobiłem obudowę i z obudowy wyprowadziłem rurę w zderzak, totalna zmiana jeśli chodzi o pracę silnika. Bez względu temp. silnika jedzie tak samo i nawet nie grzeje się już tak wydech jak to miało miejsce wcześniej bo dostaje non stop zimne powietrze, dolot do filtra jest z rury aluminiowej wykorzystywanej do wentylacji ;)
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Dolotowy”