[P11/WP11] Jaki rozmiar opon do primerki
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
byczynho do Primery ET jest 45. więc szukaj z takim ET. Co do rozmiaru to P11 miały zarówno 14" jak i 15". Musisz sobie sprawdzić - najlepiej na słupku jaki masz mieć rozmiar.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Na tych pierwszych będzie się źle jeździło bo:
- rozmiar za duży - 196/65R15 - zmulą auto.
- szerokość felgi 5.5 cala - wysoka opona plus wąska felga - balon - będzie niepewnie w zakrętach.
Co do drugich to nie ma info o oponach...
PS: ET spokojnie może być 40.
Tutaj: http://www.rimsntires.com/specs.jsp po wpisaniu parametrów wypisze ile miejsca zajmie koło (jak się przesunie) w stosunku do oryginalnej felgi (tylko trzeba znać jej parametry).
- rozmiar za duży - 196/65R15 - zmulą auto.
- szerokość felgi 5.5 cala - wysoka opona plus wąska felga - balon - będzie niepewnie w zakrętach.
Co do drugich to nie ma info o oponach...
PS: ET spokojnie może być 40.
Tutaj: http://www.rimsntires.com/specs.jsp po wpisaniu parametrów wypisze ile miejsca zajmie koło (jak się przesunie) w stosunku do oryginalnej felgi (tylko trzeba znać jej parametry).
pozdr. Kamil
Jakbyś miał jakieś foto to można byłoby ocenić. A tak? Żeby się też nie okazało, że w połowie sezonu będziesz wymieniał kapcie. Zwróć uwagę na datę produkcji opon.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zależy w jakim stanie te alusy. Ale i tak 1000zł to trochę sporo. Potarguj coś nawet 100zł. Zobacz na datę produkcji opon i zacznij wydziwiać.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
byczynho za 600zł można już wziąć felgi. Odciąć trochę ceny za wysyłkę - jakieś 50zł więc nie jest źle. 400zł to już ponad 1,5 nowej opony
P'xxl Dejneks też jeździ na kapciach 195/65/15 i nie narzeka - mówi, że jest komfortowo.
Ja śmigam na kapciach 205/60/15 komfort jest i nie ma obawy o to, że się felga rozwali na krawężniku czy w dziurze. Przynajmniej wyglądają normalnie w porównaniu do 195/60/15 jakie mam założone na zimę
P'xxl Dejneks też jeździ na kapciach 195/65/15 i nie narzeka - mówi, że jest komfortowo.
Ja śmigam na kapciach 205/60/15 komfort jest i nie ma obawy o to, że się felga rozwali na krawężniku czy w dziurze. Przynajmniej wyglądają normalnie w porównaniu do 195/60/15 jakie mam założone na zimę
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Na 195 jeszcze jakoś wygląda (ewentualnie dorzucić jakieś dystansy i byłoby pięknie). Co innego na 185 (miałem zimą na jednej osi) - niczym WRC przygotowane na śnieg.janusz pisze:Przynajmniej wyglądają normalnie w porównaniu do 195/60/15 jakie mam założone na zimę
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq dystans odpada. W oryginale ET jest tak dobrane, aby środek felgi był w osi ze środkiem łożyska - łożysko się w ten sposób zużywa w dużo mniejszym stopniu.
Dystanse proszę bardzo jeśli ktoś chce częściej wymieniać łożyska.....
Dystanse proszę bardzo jeśli ktoś chce częściej wymieniać łożyska.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Na kazdym kole mam dystanse , nie widze problemu , a łożysko wymienic hmm no trudno , rozumiem ze jezdzisz na ori felach ori profilu. Ori masz grubosc bieznika bla bla bla bla itd. Samochod jest do jezdzenia
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Profil opony to jest procent szerokości opony. Jeśli mamy 195/60/15 to profil opony wynosi 60% ze 195mm czyli 117mm. Jeśli mamy 205/60/15 to mamy 60% z 205mm czyli 123mm.
Zobacz na poprzedniej stronie tematu podałem jak się oblicza co i jak oraz co jest czym w oznaczeniu.
Jeżdżę na na oryginalnych aluminiowych felgach 6J ET45. Jeśli miałbym zmieniać na jakieś inne to o tych samych parametrach.
Zobacz na poprzedniej stronie tematu podałem jak się oblicza co i jak oraz co jest czym w oznaczeniu.
Jeżdżę na na oryginalnych aluminiowych felgach 6J ET45. Jeśli miałbym zmieniać na jakieś inne to o tych samych parametrach.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Panowie Panowie, byłem dziś obejrzeć wszystkie cztery kółka. Aluski są w stanie chyba bdb, dwie jak nowe i dwie ciut draśnięte. Chłopaki opuszczą mi 50 zł. Druga sprawa to są "znajomi"wulkanizatorzy (bracia mojego kuzyna) i w cenie 950 zł sprawdzą te felgi, wyważą no i zamontują. Powiedzieli, że jeśli będą krzywe albo coś z nimi będzie nie tak to w butelkę mnie nie nabiją. Opony są firmy CORSA Ultimate (Made in Indonesia), rok produkcji 2006. Co robić? Brać czy nie? Przyznam szczerzę, że trochę się napaliłem a wiem, że to nie jest najlepsze przy kupowaniu.
Eeee nie dość, że firma krzak to jeszcze dość stare... Ja bym odpuścił.
janusz, a jeżeli producent przewidywał do samochodu felgi o różnych parametrach? W P11.144 były 6J ET45, 7J ET45 i 7J ET40. Ja wychodzę z założenia, że jeżeli taka była seria to można montować. Poza tym gdzieś już czytałem, że zmiana ET w granicach 1% rozstawu kół jest akceptowalna (oczywiście nie mogę tego teraz znaleźć ).
janusz, a jeżeli producent przewidywał do samochodu felgi o różnych parametrach? W P11.144 były 6J ET45, 7J ET45 i 7J ET40. Ja wychodzę z założenia, że jeżeli taka była seria to można montować. Poza tym gdzieś już czytałem, że zmiana ET w granicach 1% rozstawu kół jest akceptowalna (oczywiście nie mogę tego teraz znaleźć ).
pozdr. Kamil
7-mio letnia opona?! Zapomnij. Firma to tak jak napisał wod2u krzak. Felgi to ja wiem? Licz 60zł za oponę używkę czyli 4x60=240złniech zejdą 250zł za opony i można zacząć myśleć o tym.
wod2u jeśli tak producent przewidział to ja nie widzę żadnych przeciwwskazań. A 1-1,5% jest jak najbardziej dopuszczalne. Zawsze jest pewna tolerancja.
byczynho jak Twoje podświetlenie zwalczyłeś te żarówki lutowane?
wod2u jeśli tak producent przewidział to ja nie widzę żadnych przeciwwskazań. A 1-1,5% jest jak najbardziej dopuszczalne. Zawsze jest pewna tolerancja.
byczynho jak Twoje podświetlenie zwalczyłeś te żarówki lutowane?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_