Warmińsko-mazurska Strefa
Ale niestety beze mnie .misiek-ol pisze:Chej ludziska moze 27 lutego zrobim jakies spotkanie %Dawno nic nie bylo

BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej

Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Hej co tu tak cicho poumierali wszyscy
Puchacz to sie cyba na mnie obraził a Grzybek nabrał powietrza z dumy chłopy mam pytanie czy jest mozliwość zrobienia setki z tylnym napedem i włożenia silnika od 200
bo tu koleś mi zaczyna wciskać że da radę zrobić popiszcie coś na ten temat to może cos takiego sobie zafunduję mam dobrego sponsora
to niech myśli
Pozdrawiam wszystkich
Wielkie buziaki PA
Puchacz to sie cyba na mnie obraził a Grzybek nabrał powietrza z dumy chłopy mam pytanie czy jest mozliwość zrobienia setki z tylnym napedem i włożenia silnika od 200
bo tu koleś mi zaczyna wciskać że da radę zrobić popiszcie coś na ten temat to może cos takiego sobie zafunduję mam dobrego sponsora

Pozdrawiam wszystkich
Wielkie buziaki PA

Teoretycznie wszystko jest możliwe, tylko za jaką kasę. Chyba wtedy już lepiej kupić 200sx i wyremontować porządnie niż, rzeźbić w 100nx. To by była tylko sztuka dla sztuki.
Jest gdzieś opisany na sr20forum.com zrobiony 100nx 4x4, gdzie napęd posłużył z GTi-R Pulsara i tam było spawania co nie miara mimo, że w jednym i drugim silnik umieszczony jest poprzecznie. Tutaj przeróbka na umieszczenie silnika wzdłużnie wymaga modyfikacji na umieszczenie skrzyni, czyli zrobienie komory gdzie by ona się zmieściła, nie wspominając już o mocowaniach silnika, skrzyni...itd.
Jeżeli już ktoś się uprze, to jest do zrobienia, ale myślę, że w cenie zdrowego s14a.
Jest gdzieś opisany na sr20forum.com zrobiony 100nx 4x4, gdzie napęd posłużył z GTi-R Pulsara i tam było spawania co nie miara mimo, że w jednym i drugim silnik umieszczony jest poprzecznie. Tutaj przeróbka na umieszczenie silnika wzdłużnie wymaga modyfikacji na umieszczenie skrzyni, czyli zrobienie komory gdzie by ona się zmieściła, nie wspominając już o mocowaniach silnika, skrzyni...itd.
Jeżeli już ktoś się uprze, to jest do zrobienia, ale myślę, że w cenie zdrowego s14a.
"Mistrzów świata uprasza się o spokój"
Tak jak kolegamushroom, powiedział jest to możliwe ale cena jest za to też dosyć duża. Moim zdaniem lepiej kupić coś porządnego w tej cenie. No w zależności od Czego auto ma Ci służyć. Ja osobiście bym kupił Sunny GTi rozbudował go na Rajdy (To tylko moje marzenie) lub do startów po Wyścigach górskich lub Torach, jeżeli chodzi o moc i osiagi. Bo jak do jazdy na codzień polecam jakaś Almerke N16 w bocianie 
Pytanko czy jest ktoś chętny na polerowanie Alusów w dobrej cenie?

Pytanko czy jest ktoś chętny na polerowanie Alusów w dobrej cenie?
Wspierajmy Polskie Rajdy.
www.rally.olsztyn.pl
Mechanika w dobrej Cenie Olsztyn Pana Tadeusza Nr 792433722
www.rally.olsztyn.pl
Mechanika w dobrej Cenie Olsztyn Pana Tadeusza Nr 792433722
1.GrzyBek80 - jasna 1 szt.
2. Jastrząb - jasna 1szt.
3. Rayan - czarna, 2 szt.
4.Misiek-ol-Biala1szt.
5.ABEBER czarna 2 szt
6.filrton czarna 2 szt
2. Jastrząb - jasna 1szt.
3. Rayan - czarna, 2 szt.
4.Misiek-ol-Biala1szt.
5.ABEBER czarna 2 szt
6.filrton czarna 2 szt
Ostatnio zmieniony 2010-02-28, 13:51 przez filtron, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/52351 LPG BLOS STOZEK K&N 2.0 16V tlumik mungena BORSK 2007 USTKA 2007 SYLWESTER 2007/2008 USTKA BORSK 2008 OSTRÓDA 2008 KARPICKO 2009 OSTRÓDA 2009
.....jaga445 pisze:Grzybek nabrał powietrza z dumy

moje 4kola na YT
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
Grzybek nic mi sie nie ....
nie szukam nowego ale klubowego jak sie ma ......
to i sponsor porzadny sie znajdzie do jazdy to coś normalnego a klubowe to coś ekstra i z fasonem i pod nogą i na masce
Masie ten gest i troche kasy dom zainwestowania nie swojej oczywiście
szukam szukam i może do zlotu cos ekstra znajde ale to później
Pa chopy


Masie ten gest i troche kasy dom zainwestowania nie swojej oczywiście
szukam szukam i może do zlotu cos ekstra znajde ale to później
Pa chopy

Ciekawe tylko do którego zlotu ?jaga445 pisze:Grzybek nic mi sie nie ....nie szukam nowego ale klubowego jak sie ma ......
to i sponsor porzadny sie znajdzie do jazdy to coś normalnego a klubowe to coś ekstra i z fasonem i pod nogą i na masce
Masie ten gest i troche kasy dom zainwestowania nie swojej oczywiście
szukam szukam i może do zlotu cos ekstra znajde ale to później
Pa chopy
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej

Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
to moze od razu prom kosmiczny z opcja predkosci nad swietlnej.....i klimatyzacją w pakiecieJastrząb pisze:(lub jak ktoś ma dużo kapusty to RB26DETT)


moje 4kola na YT
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
Nie powiem że zestawienie s13 200sx i RB26DETT było by kosmiczne mocne
, ale jak by tak głębiej się zastanowić to nie jedno auto by objechało takie coś z pod świateł.
Już tłumaczę dlaczego, ano dlatego że prawdopodobnie między silnikiem a skrzynią siedziało by jakieś porządne sprzęgło, np spiekowe, działające w trybie 0-1. Teraz czytajcie uważnie bo to jest ważne
aby ruszyć i nie zdławić silnika i nie spalić się ze wstydu, należy silnik wkręcić na obroty, tak mniej więcej aby turbiny zaczęły pompować.
Teraz też uważnie czytajcie bo też jest ważne
no i na światłach jest 3-2-1 START, sprzęgło z pozycji 0 przechodzi w pozycję 1 , około od delikatnych 500 do 800KM jest przenoszone na tylne koła i........................................ jakieś 2.0i nas objeżdża
, a my efektownie paląc gumę stoimy pod światłami i tutaj też uwaga opony prawdopodobnie już stwierdziły że w dupie mają tarcie, powierzchnia a dokładniej ujmując na powierzchni styku opony z asfaltem zrobiła się roztopiona maź gumowo coś tam która dodatkowo zmniejsza tarcie..... a jak by tego było mało obrotomierz zatrzymał się na 9tys obrotów gdzie po chwili spadł na zero z powodu zużycia tego co mieliśmy w zbiorniku
.
Jednym słowem da się jeździć ale trzeba uważać aby ktoś inny nas nie objechał
.
Dalej się zastanawiając to prawie na każdym biegu oprócz 5tki była by lipa przy przyspieszaniu/wyprzedzaniu. Spodziewasz się rakiety a przy redukcji i wciśniętego gazu na maxa tylko dymisz jak rakieta a prędkość pozostaje prawie ta sama.

Już tłumaczę dlaczego, ano dlatego że prawdopodobnie między silnikiem a skrzynią siedziało by jakieś porządne sprzęgło, np spiekowe, działające w trybie 0-1. Teraz czytajcie uważnie bo to jest ważne

Teraz też uważnie czytajcie bo też jest ważne



Jednym słowem da się jeździć ale trzeba uważać aby ktoś inny nas nie objechał

Dalej się zastanawiając to prawie na każdym biegu oprócz 5tki była by lipa przy przyspieszaniu/wyprzedzaniu. Spodziewasz się rakiety a przy redukcji i wciśniętego gazu na maxa tylko dymisz jak rakieta a prędkość pozostaje prawie ta sama.

Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
Jastrząb, wystarczy z umiarem gaz dozowac.....
...czyz nie? 



moje 4kola na YT
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
GrzyBek80 pisze:NEO VVL jako wolnossak jest idealny, ma wysoki moment i najpiękniejszy dźwięk na świecie
GrzyBek80, hehe zapomniales jeszcze dodac ze jest nie do zdobycia


moje 4kola na YT
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0