[Grupa Małopolska Kraków]NASTĘPNY SPOT 14.03.2017r PLAZA
I co dalej sprzedajesz
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Do hamowni DET2 trzeba wpisać ratio, które można wyliczyć zgodnie z instrukcją V_kmh/RPM lub znając dane skrzyni (wychodzi prawie to samo jak wiemy o ile nas kłamie obrotomierz i prędkościomierz)
przełożenie główne i biegu na którym sie hamuje, skrzynia z lifta to:
1 - 3.333
2 - 1.955
3 - 1.286
4 - 0.926
5 - 0.756
FD - 4.176
frontal area dla lifta to 2,01 metra kwadratowego (tutaj wszedie podają w calach lub stopach i tak przeliczają co daje współczynnik 21.73, przeliczyłem to na metry, P11 dla porownania ma 21.10)
co_drag - tutaj można załozyc 0.32 lub 0.31, tej danej nie znalazłem, ale inne P11 - 0.29, N16 - 0.34, wp11.144 - 0.33 , Altima - 0.31
wagę całkowitą, czyli wszystko wszystko, łącznie z kierowcą, paliwem etc., zakładam ze dla lifta z dwiema osobami i paliwem to pod 1600 kg
pomiar robimy na płaskim, trzeba ciągle przyspieszać (funkcja rosnąca), zakładka logs:) na zakładce dyno jest generowany wykres, otrzymamy moc na kołach, żeby mieć to co na silniku trzeba skorygować o straty, jaki to kaliber widać na wykresach dyno na forum, ale ogólnie przyjmuje się 15-40%
ja mam dziwne wyniki bo mam cos nie tak w wydechu (no chyba że ktoś widzi błąd w danych które użyłem), jestem na etapie poszukiwania kogoś kto mi to naprawi:) silnik sie dusi, wiec jeżdże spokojnie i oszczednie:)
przełożenie główne i biegu na którym sie hamuje, skrzynia z lifta to:
1 - 3.333
2 - 1.955
3 - 1.286
4 - 0.926
5 - 0.756
FD - 4.176
frontal area dla lifta to 2,01 metra kwadratowego (tutaj wszedie podają w calach lub stopach i tak przeliczają co daje współczynnik 21.73, przeliczyłem to na metry, P11 dla porownania ma 21.10)
co_drag - tutaj można załozyc 0.32 lub 0.31, tej danej nie znalazłem, ale inne P11 - 0.29, N16 - 0.34, wp11.144 - 0.33 , Altima - 0.31
wagę całkowitą, czyli wszystko wszystko, łącznie z kierowcą, paliwem etc., zakładam ze dla lifta z dwiema osobami i paliwem to pod 1600 kg
pomiar robimy na płaskim, trzeba ciągle przyspieszać (funkcja rosnąca), zakładka logs:) na zakładce dyno jest generowany wykres, otrzymamy moc na kołach, żeby mieć to co na silniku trzeba skorygować o straty, jaki to kaliber widać na wykresach dyno na forum, ale ogólnie przyjmuje się 15-40%
ja mam dziwne wyniki bo mam cos nie tak w wydechu (no chyba że ktoś widzi błąd w danych które użyłem), jestem na etapie poszukiwania kogoś kto mi to naprawi:) silnik sie dusi, wiec jeżdże spokojnie i oszczednie:)
Wydaje mi się z tego co pamiętam że chodzi o przełożenie główne ..
obroty i prędkość ciagniemy prosto z Ecu to musi być wiarygodna ..bo np z X trailu znalazłem odchyłkę
komp pokazuje co innego a licznik z 5-7 Km mniej
obroty i prędkość ciagniemy prosto z Ecu to musi być wiarygodna ..bo np z X trailu znalazłem odchyłkę
komp pokazuje co innego a licznik z 5-7 Km mniej
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
"zwykły" obrotomierz w aucie chyba nigdy nie pokaże dokładnie, ale można przeliczyć z skrzyni i jest pewniej niż dzielić prędkość przez obroty
chodziło mi, że sie wpisuje oba do EcuM
za instrukcją:
Gear ratio - Współczynnik przełożenia biegu na którym dokonujemy pomiaru
Driving axle gear ratio - Współczynnik przełożenia głownego
swoją drogą muszę sprawdzić numer licznika czy faktycznie nie jest z wersji QG18DE (obrotomierz do 8tys)
chodziło mi, że sie wpisuje oba do EcuM
za instrukcją:
Gear ratio - Współczynnik przełożenia biegu na którym dokonujemy pomiaru
Driving axle gear ratio - Współczynnik przełożenia głownego
swoją drogą muszę sprawdzić numer licznika czy faktycznie nie jest z wersji QG18DE (obrotomierz do 8tys)
- Michael456
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
Koledzy mam pytanko bo widzę, że najbliższy spot jest w sobotę a można wiedzieć gdzie i o której godzinie ?
Moja pomarańcza
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
Może ktoś polecić warsztat w krakowie do wymiany części wydechu?:) żeby nie rzucał kwotami w tysiącach, a nie zrobił czegoś podobnego do obecnego:) chodzi mi o część wydechu między fotelem kierowcy a belką;) z jednej strony jest flansza z drugiej rurka na cybant, więc tyle trzeba zdjać z auta:) tłumik środkowy bedę miał, rurę trzeba 3" i 2,5"
chciałeś nie rdzewkę tam dawać nie ?
po co ci 3 cale ? prędzej chyba 2.75
76- 2 mm ścianka
mam dwóch kumpli z Tigiem jeden bardziej ogarnięty w spawaniu bo ma nawet uprawnień pełno + garaż z kanałem i narzędzia na ile wyceniasz taką robotę kawałki rury też chyba ma
po co ci 3 cale ? prędzej chyba 2.75
76- 2 mm ścianka
mam dwóch kumpli z Tigiem jeden bardziej ogarnięty w spawaniu bo ma nawet uprawnień pełno + garaż z kanałem i narzędzia na ile wyceniasz taką robotę kawałki rury też chyba ma
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
zapytaj proszę tego z kanałem jak stoi z czasem, co do ceny to pw podeslę
przesukałem forum sr amerykanskie i wychodzi ze te VE lubia 3", ale nie chce dawac całosci 3" bo ogłuchnę, napiszę Ci na pw co wymysliłem, powinno zagrać
optimum mocy dla tego silnika to jest 3" pełny przelot
spalanie sprawdze jutro i dam znać sms:)
przesukałem forum sr amerykanskie i wychodzi ze te VE lubia 3", ale nie chce dawac całosci 3" bo ogłuchnę, napiszę Ci na pw co wymysliłem, powinno zagrać
optimum mocy dla tego silnika to jest 3" pełny przelot
spalanie sprawdze jutro i dam znać sms:)
ciekawy jestem co spalił a co wysrał przez wydech przelanego ci go zostawiłem by po wydechy nie latał na ubogo ,,//
będziesz w sobotę na spocie ?
będziesz w sobotę na spocie ?
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Jak takie stado ludzi to sam nie wiem bo mam do was 50 Km i potem z powrotem 50 km wiec dawać znaki co i jak kto będzie na 100 %
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
To tak
Ty jesteś chętny
Ja też
Cloud też
Kuguar też ///
wiec nie jest źle
Spot się odbył ja sobie furacza przegoniłem po trasie
Ty jesteś chętny
Ja też
Cloud też
Kuguar też ///
wiec nie jest źle
Spot się odbył ja sobie furacza przegoniłem po trasie
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2