GRUPA MAŁOPOLSKA
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
"Krakowskie Klasyki Nocą
Po czwartkowym zlocie pod stadionem, na weekendowe przemyślenia mały apel... Małe przypomnienie dla starych spotowiczów, mała informacja dla nowych, oraz prośba dla widzów przyjeżdżających niekoniecznie klasycznymi autami.
Chcielibyśmy przypomnieć o istnieniu, niezmiennego od dawna regulaminu. Prosimy o przeczytanie go ze zrozumieniem.... Zaś osoby których auta nie mieszczą się w regulaminie prosimy o stosowanie się do naszych próśb i nie wjeżdżanie usilnie na spoty i obrażanie sie na organizatorów.
Nie traćcie swojego czasu... Civic VII, Swift, A5, Leon, Lanos, Mustang IV-V etc. nie są samochodami klasycznymi... Nijak nie mieszczą się w zakresie rocznikowym naszych spotów. Więc prosimy - próbując wjechać, potem nawracając i blokując przejazd - tylko tracicie swój czas... O ile pod Plazą czasem może uda Wam się wepchnąć między nas, ale zasada "a nuż się uda" pod Wisła na pewno nie zadziała.
Auta codzienne zapraszamy na parking wzdłuż ulicy 3maja. Tutaj pojawia sie kolejna prośba. Jest dużo miejsca do zaparkowania, a mimo to niektórzy często starają się stanąć na środku wyłączonego pasa ruchu. Pomijając już fakt łamania przepisów i w pełni zasłużonego mandatu, zachęcamy do pokazania odrobiny kultury spotowiczom spoza Krakowa. Tak w Krakowie się nie parkuje. To tylko 10 - 15 m dalej do przejścia.
Kolejna mała prośba do wszystkich. Pokazujmy klasę swoimi spotami - nie śmiecimy. Dla informacji (zwłaszcza dla panów z B3) kosze znajdują się przy przystankach autobusowych, oraz przy błoniach. Chyba nikomu korona z głowy nie spadnie gdy pod koniec spotu puszki, butelki, czy inne papierki odniesie te 30 - 50 m do miejsca ich składowania, jesli nie moze ich zabrać ze sobą. Zostawienie na środku parkingu puszek tuż obok auta i odjechanie jest już chamstwem.
Na koniec - przypominamy iż zloty Krakowskich Klasyków Nocą nie są tuning show, ani wyścigami na 1/4 mili... Wiemy, że silniki rzędowe 1.8 chcą brzmieć minimum jak widlaste 3.0 ale ruszanie z paleniem gumy na 3 maja ani nie powiększy tym niektórym silnika, ani pewnej (zapewne za krótkiej) części męskiego ciała... Pamiętajmy, że nawet o wieczornych godzinach na błoniach jest dużo spacerowiczów, a widoczność jest ograniczona - wyhamowanie po takiej "przegazówce" przed pieszym może się skończyć tragicznie.
Pozdrawiamy
ekipa KKN"
Apel od zarządu i założycieli klubu "Krakowskie Klasyki Nocą"
Mam nadzieje że nie chodzi o nikogo od nas
My zawsze stajemy ciut dalej żeby nikomu nie wadzić
Po czwartkowym zlocie pod stadionem, na weekendowe przemyślenia mały apel... Małe przypomnienie dla starych spotowiczów, mała informacja dla nowych, oraz prośba dla widzów przyjeżdżających niekoniecznie klasycznymi autami.
Chcielibyśmy przypomnieć o istnieniu, niezmiennego od dawna regulaminu. Prosimy o przeczytanie go ze zrozumieniem.... Zaś osoby których auta nie mieszczą się w regulaminie prosimy o stosowanie się do naszych próśb i nie wjeżdżanie usilnie na spoty i obrażanie sie na organizatorów.
Nie traćcie swojego czasu... Civic VII, Swift, A5, Leon, Lanos, Mustang IV-V etc. nie są samochodami klasycznymi... Nijak nie mieszczą się w zakresie rocznikowym naszych spotów. Więc prosimy - próbując wjechać, potem nawracając i blokując przejazd - tylko tracicie swój czas... O ile pod Plazą czasem może uda Wam się wepchnąć między nas, ale zasada "a nuż się uda" pod Wisła na pewno nie zadziała.
Auta codzienne zapraszamy na parking wzdłuż ulicy 3maja. Tutaj pojawia sie kolejna prośba. Jest dużo miejsca do zaparkowania, a mimo to niektórzy często starają się stanąć na środku wyłączonego pasa ruchu. Pomijając już fakt łamania przepisów i w pełni zasłużonego mandatu, zachęcamy do pokazania odrobiny kultury spotowiczom spoza Krakowa. Tak w Krakowie się nie parkuje. To tylko 10 - 15 m dalej do przejścia.
Kolejna mała prośba do wszystkich. Pokazujmy klasę swoimi spotami - nie śmiecimy. Dla informacji (zwłaszcza dla panów z B3) kosze znajdują się przy przystankach autobusowych, oraz przy błoniach. Chyba nikomu korona z głowy nie spadnie gdy pod koniec spotu puszki, butelki, czy inne papierki odniesie te 30 - 50 m do miejsca ich składowania, jesli nie moze ich zabrać ze sobą. Zostawienie na środku parkingu puszek tuż obok auta i odjechanie jest już chamstwem.
Na koniec - przypominamy iż zloty Krakowskich Klasyków Nocą nie są tuning show, ani wyścigami na 1/4 mili... Wiemy, że silniki rzędowe 1.8 chcą brzmieć minimum jak widlaste 3.0 ale ruszanie z paleniem gumy na 3 maja ani nie powiększy tym niektórym silnika, ani pewnej (zapewne za krótkiej) części męskiego ciała... Pamiętajmy, że nawet o wieczornych godzinach na błoniach jest dużo spacerowiczów, a widoczność jest ograniczona - wyhamowanie po takiej "przegazówce" przed pieszym może się skończyć tragicznie.
Pozdrawiamy
ekipa KKN"
Apel od zarządu i założycieli klubu "Krakowskie Klasyki Nocą"
Mam nadzieje że nie chodzi o nikogo od nas
My zawsze stajemy ciut dalej żeby nikomu nie wadzić
Jak dojedziesz na rondo jak ostatnio to mogę cię zabrać.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Zapytaj lukasza21nx czy ma taki silniczek, powinien dopasować z 100nxa gti do primy przeca . Ewentualnie podmienisz bebechy
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
Nici z jutrzejszego zlota. Silnik się wysrał. Najprawdopodobniej spotkały się zawory z tłokiem. Wczoraj wracając z kina do domu zaraz koło garażu zaświeciła się kontrolka oleju i check. Autko głośno zaczęto pracować. Było już ciemno i zapchałem je do garażu. Dziś dolałem olej i próbowałem odpalić ale zaczął głośno chodzić i nie chciał zabardzo odpalić. Rozpórka trochę przeszkadza i wogóle miejsca jest tak mało, że ledwo co widać. Zobaczyłem pod korek wlewu oleju a tam tak jakby zawór wyszedł do samej góry i pogiął się o pokrywę. Widać zakrzywioną tak jakby blachę. Silnik jest na łańcuchu więc jest to dziwne. Przecież są jeszcze wałki rozrządu nad nimi a widać jakby cały tłok wylazł do samej góry. Masakra jednym słowem.
- red_shogun
- nowy na forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2011-12-04, 16:50
- Lokalizacja: krk
- Kontakt:
Ja też jestem chętny ale dopiero po niedzieli bo auto w puzzlach
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- red_shogun
- nowy na forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2011-12-04, 16:50
- Lokalizacja: krk
- Kontakt:
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
Jest ktoś chętny na kalendarz nz
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx