GRUPA MAŁOPOLSKA
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
ehemmdawidkrakow pisze:Sonda nie wywala błedu. Auto ogarnięte w 100% Paliło na 3 gary. Cewka była wysrana. Wymieniona i auto idzie bokiem jak tralala
dawidkrakow pisze:...tak wogóle to napewno nie będzie katowane. Szkoda tak fajnego autko do takich zabaw
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
Nie no testy musiały być ale już koniec bo naprawdę szkoda autka. Powiem tak tylni napęd fajny ale jednak trzeba się nauczyć aby na drodze podriftować. Autko bardzo fajnie się zachowuję przy poślizgu ale jednak trzeba umieć. na razie to mi nie wychodzi ale trudno poprubowałem i da się bo brat bokiem idzie ale mi jeszcze to nie wychodzi. Ważne, że autko cieszy a miny na ulicy z ściągniętym dachem bezcenne. Autko robi szałBeNeK pisze:ehemmdawidkrakow pisze:Sonda nie wywala błedu. Auto ogarnięte w 100% Paliło na 3 gary. Cewka była wysrana. Wymieniona i auto idzie bokiem jak tralaladawidkrakow pisze:...tak wogóle to napewno nie będzie katowane. Szkoda tak fajnego autko do takich zabaw
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
heheheheShadows pisze:dawidkrakow, Wczoraj do pracy pełen lansik prawym pasem
Lansik to był dziś bez dachu bo pogoda sprzyjała to trzeba było troszkę pojeździć
Kiedy ustawiamy jakiś zlocik?? Trzeba zebrać się poinformować Reda, Krzychuna, Tomka z Camaro, Drejk-a, chłopaków z ZAMIAR GARAGE i reszte ze starej ekipy oraz osoby z NKP oraz 100nx. W KRK jest troszkę nissanków
- Harrygan
- wiem o czym pisze
- Posty: 42
- Rejestracja: 2011-07-15, 12:53
- Lokalizacja: Okolice Kraka
- Kontakt:
Bardzo chętnie, ZX poskładany...no może nie do konca, nyska jeździ ale na razie jeszcze ma za dużo paliwa, czekam na program obcinający (bo włożyłem wtryski Nismo 555cc,fabryka daje 370cc) a pasuje dotrzeć silnik przed hamownią. Koło środy będę wiedział na czym stoję. Jak tylko da się jeździć to wpadnę
Harrygan
1. DżejDżej
2.Pawel18PL
2.Pawel18PL
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
Ja odpadam. Autko się wysrało, Bierze olej jak nie wiem i wali na biało gorzej niż z autobusu. Uszczelka nie poszła bo w zbiorniczku nie ma "masła". Najprawdopodobniej zawory poszły i pierścienie i głowica do roboty. Branie oleju to standard dla tych silników ale zjadło go prawie całego na 200km. Dolałem teraz i na razie nie bierze ale dymi na biało gorzej niż smok. Ma moc i wszystko ale nie da się jeździć bo kopci tak, że szkoda mówic. Przy ruszaniu chmura straszna. Dobrze, że zima juz za niedługo to zrobi się mały remotu I tak będzie brał olej bo to jest wada fabryczna tych silników do 2003r. .Wymieniali cały short blok na akcji serwisowej ale to tylko tym co mieli do końca serwisowane w ASO. Wada konstrukcyjna silnika z pierwszych lat produkci. Szkoda gadać o było tak pięknie. Za niedługo zaczunam go rozbierać i wtedy okaże się co się wysrało w nim.
Zmierz kompresje zanim go rozbierzesz i zrób próbę olejową
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
Dziś sciągnięta góra. Uszczelniacze zaworów się wysrały. Remont ten silnik miał jakieś 3000km temu. Z wujkiem rozbierałem i to by się wszystko zgadzało. Poprostu remont był źle przeprowadzony. Uszczelniacze kiepskiej jakości oraz założone nowe na resztki starych Straszny partacz to robił. Rozrząd po pierwszych oględzinach wygląda na przestawiony o 1 ząbek. Ustawiał go na 4 cylindrze zamiast 1. Z tego co widać po oznaczeniu. Kleju nie dane było dużo na uszczelce ale koło rozrządu troszkę go napchał. Wariator od zmiennych faz wygląda coś nie halo przynajmniej jego ustawienie na ssącym. Może uda mi się go złożyć razem z wujkiem do spocika zobaczymy co z tego wyjdzie. na razie jest plan aby wymienić uszczelniacze i dobrze rozrząd ustawić. Kompresja wręcz książkowa na każdym garze. Poprostu ten magik co składał nie do końca się chyba na tym znał na razie zostaną wymienione uszczelniacze i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dół silnika jest bardzo dobry i jego nie będziemy ruszać na razie. W końcu 3kkm temu robiona całość. Jak to nie pomoże to w zimie zrobi się kapitalke.