Strona 2 z 4
: 2013-12-29, 17:17
autor: Ryba
taka podkładka to nie jest dobry wybór. Ja jestem żywym dowodem. Gwint potrafi i w niektórych przypadkach trzeba rzeźbić by to wszystko weszło
Trójnik jaki zapodał vixo od dawna miałem w Primerze
Boro jak będziesz go zakładał użyj taśmy teflonowej do uszczelnienia łączeń i pamiętaj abyś zbyt mocno nie dokręcał ponieważ te trójniki lubią pękać
: 2013-12-29, 20:14
autor: Boro1989
to skoro wszystko wiemy to małe podsumowanie, wkręcamy trójnik na miejsce seryjnego czujnika ciśnienia oleju ( jakby ktoś miał fotkę dokładniejszą gdzie on się znajduje było by super, a jak nie to ja zrobię jak będę montował
) w to wkręcamy seryjny czujnik + 2 dodatkowe od temperatury oleju i ciśnienia oleju tak
: 2013-12-29, 21:02
autor: Ryba
Dokładnie
: 2013-12-29, 21:54
autor: Boro1989
no to w końcu nam tutaj wyrósł fajny temat odnośnie gajgerków
myślę że teraz każdy mniej więcej będzie wiedział o co chodzi przy montażu z nimi hehe
ja cyknę parę fotek jak będę męczyl się z kabelkami
: 2013-12-30, 08:08
autor: Ryba
Na twoim miejscu bym sobie pierw wszystko podłączył do zasilacza 12v aby sprawdzić co do czego służy i jaki efekt jest przy różnej konfiguracji kabli zasilających. Z tego co pamiętam w AG masz czerwony czarny biały i żółty kabelek. Czarny i czerwony jest od zasilania stałego biały chyba zmieniał kolor a żółty podtrzymywał pamięć w każdym bądź razie pokombinuj aby nie robić tego już na samochodzie
: 2013-12-30, 12:42
autor: Neptune
HEHE ... mam screena
wiedziałem że możesz taki myk zrobić
: 2013-12-30, 14:34
autor: Ryba
wstyd Neptun
: 2013-12-30, 22:34
autor: MacGayver
ja mam w Micrze na podkładce podobnej w budowie do tej co jest w linku, chciałem kupić D1Spec ale sprzedający polecił mi co innego bo podobno te D1 spec mocno leciały. Zakupiłem to co podał i przy montażu posmarowałem delikatnie gwint sylikonem temperaturowym - od czasu montażu zero problemu, a jakiś czas już jeździ. Z drugiej strony patrząc te mosiężne zdecydowanie pewniej wyglądają, tylko nie zawsze jest miejsce na takie
: 2014-02-04, 12:18
autor: Wiooreck
Ja natomiast mam pytanie co do wskaźnika doładowania. Czy te podstawowe z AG (bez żadnych przycisków i kontrolek ostrzegawczych) dobrze się sprawują? Interesuje mnie tak na prawdę ładny manometr, którym kontrolowałbym doładowanie (jak dla mnie to w standardzie przy turbo powinien być montowany wskaźnik)
: 2014-02-06, 10:40
autor: Ryba
heh, ciekawe czy ten wskaźnik przy tej turbinie będzie chciał w ogóle coś pokazać. hihi
Serio, Piotrek z pewnością najprostszy z AG wskaźnik który podłączysz trójnikiem do WG ( jeżeli jest ) bądź najlepiej kolektora ssącego coś wskaże.
: 2014-02-06, 21:07
autor: Wiooreck
ja mam turbinę napędzaną przez czarne chomiki, to będzie pokazywał ile oddechów na minutę robią.
Interesują mnie opinie ludzi, którzy mają już do czynienia ze wskaźnikami, bo teoretycznie to jestem zielony i nie wiem czy po prostu nie dołożyć parę zł i kupić coś "lepszego". Interesuje mnie tylko, aby pokazywał z błędem nie większym niż pół działki.
: 2014-02-06, 22:02
autor: Ryba
heh, nigdy nie będziesz miał pewności czy dokładnie pokazuje.
Żeby mieć pewność,musiał byś zainwestować w na prawdę dobry wskaźnik ori hks lub apexi.
Ogólnie ja mam AG z serii SM PEAK i jest ok. Ewentualnie Defi lub Depo.
: 2014-02-06, 22:29
autor: Ad@mus
czasam mozna dorwac za grosze wskazniki vdo ze starych audiczek:) w miare dobre rozwiazanie a napewno budżetowe:)
takim samym budżetem jest normalny zegar ze sklepu ze sprzetem np spawalniczym, zapinasz go na wentylu rowerowym bez zaworka wklejasz w dolot i masz-jakies tam pojecie-o twoim doladowaniu:) sprawdzone:)
: 2014-02-06, 22:36
autor: marlos90
Ad@mus, ale dopisz wady takiego rozwiązania... brak podświetlania, brak podciśnienia i przy niskich obrotach jak masz niskie ciśnienie wskazówka hałasuje odbijając się od początku skali. Sam miałem manometr do 1,8bara z kompresora i go zdemontowałem dla ciszy
: 2014-02-06, 22:47
autor: Ad@mus
jest to jakies rozwiazanie i tak jak piszesz nie jest idealne, ale ja zamontowalem taki low cost zegar zeby sprawdzic doladowanie w peaku podczas zabaw z MBC i krecenia aktuatorem:) zdalo egzamin i potem wymontowalem:)
: 2014-02-07, 08:16
autor: Wiooreck
Głównie ze względu na wady takiego zwykłego manometru chciałbym zamontować coś droższego. Właśnie te depo jakoś bardzie mi się podobają, nawet że względu na inną czcionkę cyfr i pomarańczową wskazówkę, która by trochę bardziej komponowała się z oryginalnymi zegarkami. Tak jak napisałem, taki zegar powinien być montowany przy każdym fabrycznym turbo... Ale niestety, liczą się każde koszta przy produkcji.
: 2014-02-07, 08:36
autor: marlos90
ja osobiście proponuje rozwiązanie jak kolega Ad@mus pisze, czyli zamontować tani manometr, sprawdzić ciśnienie, zrobić co masz zrobić jak chcesz ciut podkręcić i wyjąć. Parę zł Ci zostanie, a jak coś będzie się działo z samochodem to i tak od razu czuć pod nogą, w końcu to tylko 90KM
: 2014-02-07, 08:51
autor: Ryba
Zakładają depo i po sprawie, jak cos to ci pomoge w montażu lub ewentualnym zrobieniu kurnika
: 2014-02-07, 10:33
autor: Wiooreck
Dzięki za porady chłopaki. Irek, jak coś to się zgłoszę do Ciebie
: 2014-08-25, 21:41
autor: Arias
Odkopie temat (już któryś z kolei)
Działające wiarygodne zegary temperatura oleju i doładowanie
1.AG
2.Shadow
3.Apexi, Defi style
4.Depo
5.Nic z powyższych
To chyba fake:
http://allegro.pl/wskaznik-doladowania- ... 42057.html
Tego nie znam
http://allegro.pl/wskaznik-temperatury- ... 33430.html
: 2014-08-25, 22:58
autor: SID
Arias pisz do Benka on załatwi coś miarodajnego w przyzwoitych pieniądzach
: 2014-08-26, 03:59
autor: Boro1989
Ja używam ag warning i jestem zadowolony
: 2014-08-26, 13:57
autor: BeNeK
Arias, Defi CR jest mega dokładna
Z testów na CKPL wychodzi ze ma przekłamanie około 1 oC . oczywiście zawyża o 1oC a nie zaniża
Wiec silnika na bank bezpieczny
: 2014-08-26, 20:35
autor: Arias
Ale mówimy o oryginale, a nie "style" to jeden wskaźnik kosztuje 500zł+
: 2014-08-27, 08:01
autor: Boro1989
dlatego kup AG , wszędzie je polecają..
: 2015-06-11, 21:50
autor: vixo
Panowie takie zegar AG SMOKE tep oleju
2czerwone, 2czarne, zielony i pomarańczowy
Co do czego
Niby podłączyłem wszytko działa ale jakiś schemat mnie interesuje
: 2015-06-11, 22:08
autor: d3mox
Jak działa to po co schemat?
: 2015-06-11, 22:14
autor: vixo
Bo mnie kable zostały
: 2015-06-17, 14:25
autor: Arias
Ma ktoś instrukcję do zegarów Defi BF Style
Zanabyłem takie używki ciśnienie i temperatura oleju, po setkach prób i błędów podłączyłem je, bo instrukcji nie dostałem i działają. Po przekręceniu kluczyka jest open ceremony raz na białym podświetleniu, drugi raz na czerwonym i normalnie się już zegar uruchamia z białym podświetleniem, ale temperatura podczas ceremonii piszczy i mnie to wkooorwia
z tyłu zegarów są przyciski "peak", którymi podobno coś idzie zdziałać, ale nie umiem instrukcji znaleźć.
BTW: Na pompie z SR16VE, na jałowym zegar pokazuje 1,9-2,2bara na ciepłym i podczas jazdy jest między 2,5-4bary.
: 2015-06-17, 14:39
autor: vixo
Do BeNka zagadaj on będzie mieć