Strona 2 z 4

: 2013-12-29, 17:17
autor: Ryba
Boro1989 pisze:przez trójniki?? a możecie tą myśl rozwinąć?? bo ja myślałem o czymś takim : http://allegro.pl/podkladka-pod-filtr-o ... 10910.html
taka podkładka to nie jest dobry wybór. Ja jestem żywym dowodem. Gwint potrafi i w niektórych przypadkach trzeba rzeźbić by to wszystko weszło ;)

Trójnik jaki zapodał vixo od dawna miałem w Primerze ;) Boro jak będziesz go zakładał użyj taśmy teflonowej do uszczelnienia łączeń i pamiętaj abyś zbyt mocno nie dokręcał ponieważ te trójniki lubią pękać

: 2013-12-29, 20:14
autor: Boro1989
to skoro wszystko wiemy to małe podsumowanie, wkręcamy trójnik na miejsce seryjnego czujnika ciśnienia oleju ( jakby ktoś miał fotkę dokładniejszą gdzie on się znajduje było by super, a jak nie to ja zrobię jak będę montował :P ) w to wkręcamy seryjny czujnik + 2 dodatkowe od temperatury oleju i ciśnienia oleju tak ?? :)

: 2013-12-29, 21:02
autor: Ryba
Dokładnie :-D

: 2013-12-29, 21:54
autor: Boro1989
no to w końcu nam tutaj wyrósł fajny temat odnośnie gajgerków :) myślę że teraz każdy mniej więcej będzie wiedział o co chodzi przy montażu z nimi hehe :) ja cyknę parę fotek jak będę męczyl się z kabelkami :P

: 2013-12-30, 08:08
autor: Ryba
Na twoim miejscu bym sobie pierw wszystko podłączył do zasilacza 12v aby sprawdzić co do czego służy i jaki efekt jest przy różnej konfiguracji kabli zasilających. Z tego co pamiętam w AG masz czerwony czarny biały i żółty kabelek. Czarny i czerwony jest od zasilania stałego biały chyba zmieniał kolor a żółty podtrzymywał pamięć w każdym bądź razie pokombinuj aby nie robić tego już na samochodzie ;)

: 2013-12-30, 12:42
autor: Neptune
HEHE ... mam screena :) wiedziałem że możesz taki myk zrobić :P

: 2013-12-30, 14:34
autor: Ryba
wstyd Neptun :P

: 2013-12-30, 22:34
autor: MacGayver
ja mam w Micrze na podkładce podobnej w budowie do tej co jest w linku, chciałem kupić D1Spec ale sprzedający polecił mi co innego bo podobno te D1 spec mocno leciały. Zakupiłem to co podał i przy montażu posmarowałem delikatnie gwint sylikonem temperaturowym - od czasu montażu zero problemu, a jakiś czas już jeździ. Z drugiej strony patrząc te mosiężne zdecydowanie pewniej wyglądają, tylko nie zawsze jest miejsce na takie

: 2014-02-04, 12:18
autor: Wiooreck
Ja natomiast mam pytanie co do wskaźnika doładowania. Czy te podstawowe z AG (bez żadnych przycisków i kontrolek ostrzegawczych) dobrze się sprawują? Interesuje mnie tak na prawdę ładny manometr, którym kontrolowałbym doładowanie (jak dla mnie to w standardzie przy turbo powinien być montowany wskaźnik)

: 2014-02-06, 10:40
autor: Ryba
heh, ciekawe czy ten wskaźnik przy tej turbinie będzie chciał w ogóle coś pokazać. hihi :evil:

Serio, Piotrek z pewnością najprostszy z AG wskaźnik który podłączysz trójnikiem do WG ( jeżeli jest ) bądź najlepiej kolektora ssącego coś wskaże. :)

: 2014-02-06, 21:07
autor: Wiooreck
:D ja mam turbinę napędzaną przez czarne chomiki, to będzie pokazywał ile oddechów na minutę robią.

Interesują mnie opinie ludzi, którzy mają już do czynienia ze wskaźnikami, bo teoretycznie to jestem zielony i nie wiem czy po prostu nie dołożyć parę zł i kupić coś "lepszego". Interesuje mnie tylko, aby pokazywał z błędem nie większym niż pół działki.

: 2014-02-06, 22:02
autor: Ryba
heh, nigdy nie będziesz miał pewności czy dokładnie pokazuje.
Żeby mieć pewność,musiał byś zainwestować w na prawdę dobry wskaźnik ori hks lub apexi.

Ogólnie ja mam AG z serii SM PEAK i jest ok. Ewentualnie Defi lub Depo.

: 2014-02-06, 22:29
autor: Ad@mus
czasam mozna dorwac za grosze wskazniki vdo ze starych audiczek:) w miare dobre rozwiazanie a napewno budżetowe:)

takim samym budżetem jest normalny zegar ze sklepu ze sprzetem np spawalniczym, zapinasz go na wentylu rowerowym bez zaworka wklejasz w dolot i masz-jakies tam pojecie-o twoim doladowaniu:) sprawdzone:)

: 2014-02-06, 22:36
autor: marlos90
Ad@mus, ale dopisz wady takiego rozwiązania... brak podświetlania, brak podciśnienia i przy niskich obrotach jak masz niskie ciśnienie wskazówka hałasuje odbijając się od początku skali. Sam miałem manometr do 1,8bara z kompresora i go zdemontowałem dla ciszy ;)

: 2014-02-06, 22:47
autor: Ad@mus
jest to jakies rozwiazanie i tak jak piszesz nie jest idealne, ale ja zamontowalem taki low cost zegar zeby sprawdzic doladowanie w peaku podczas zabaw z MBC i krecenia aktuatorem:) zdalo egzamin i potem wymontowalem:)

: 2014-02-07, 08:16
autor: Wiooreck
Głównie ze względu na wady takiego zwykłego manometru chciałbym zamontować coś droższego. Właśnie te depo jakoś bardzie mi się podobają, nawet że względu na inną czcionkę cyfr i pomarańczową wskazówkę, która by trochę bardziej komponowała się z oryginalnymi zegarkami. Tak jak napisałem, taki zegar powinien być montowany przy każdym fabrycznym turbo... Ale niestety, liczą się każde koszta przy produkcji.

: 2014-02-07, 08:36
autor: marlos90
ja osobiście proponuje rozwiązanie jak kolega Ad@mus pisze, czyli zamontować tani manometr, sprawdzić ciśnienie, zrobić co masz zrobić jak chcesz ciut podkręcić i wyjąć. Parę zł Ci zostanie, a jak coś będzie się działo z samochodem to i tak od razu czuć pod nogą, w końcu to tylko 90KM

: 2014-02-07, 08:51
autor: Ryba
Zakładają depo i po sprawie, jak cos to ci pomoge w montażu lub ewentualnym zrobieniu kurnika

: 2014-02-07, 10:33
autor: Wiooreck
Dzięki za porady chłopaki. Irek, jak coś to się zgłoszę do Ciebie ;)

: 2014-08-25, 21:41
autor: Arias
Odkopie temat (już któryś z kolei)

Działające wiarygodne zegary temperatura oleju i doładowanie

1.AG
2.Shadow
3.Apexi, Defi style
4.Depo
5.Nic z powyższych ??

To chyba fake:
http://allegro.pl/wskaznik-doladowania- ... 42057.html

Tego nie znam
http://allegro.pl/wskaznik-temperatury- ... 33430.html

: 2014-08-25, 22:58
autor: SID
Arias pisz do Benka on załatwi coś miarodajnego w przyzwoitych pieniądzach

: 2014-08-26, 03:59
autor: Boro1989
Ja używam ag warning i jestem zadowolony

: 2014-08-26, 13:57
autor: BeNeK
Arias, Defi CR jest mega dokładna ;) Z testów na CKPL wychodzi ze ma przekłamanie około 1 oC . oczywiście zawyża o 1oC a nie zaniża ;) Wiec silnika na bank bezpieczny :)

: 2014-08-26, 20:35
autor: Arias
Ale mówimy o oryginale, a nie "style" to jeden wskaźnik kosztuje 500zł+

: 2014-08-27, 08:01
autor: Boro1989
dlatego kup AG , wszędzie je polecają..

: 2015-06-11, 21:50
autor: vixo
Panowie takie zegar AG SMOKE tep oleju

2czerwone, 2czarne, zielony i pomarańczowy
Co do czego ??Obrazek Obrazek
Niby podłączyłem wszytko działa ale jakiś schemat mnie interesuje :->

: 2015-06-11, 22:08
autor: d3mox
Jak działa to po co schemat? :lol:

: 2015-06-11, 22:14
autor: vixo
Bo mnie kable zostały :P

: 2015-06-17, 14:25
autor: Arias
Ma ktoś instrukcję do zegarów Defi BF Style ??

Zanabyłem takie używki ciśnienie i temperatura oleju, po setkach prób i błędów podłączyłem je, bo instrukcji nie dostałem i działają. Po przekręceniu kluczyka jest open ceremony raz na białym podświetleniu, drugi raz na czerwonym i normalnie się już zegar uruchamia z białym podświetleniem, ale temperatura podczas ceremonii piszczy i mnie to wkooorwia :P z tyłu zegarów są przyciski "peak", którymi podobno coś idzie zdziałać, ale nie umiem instrukcji znaleźć.


BTW: Na pompie z SR16VE, na jałowym zegar pokazuje 1,9-2,2bara na ciepłym i podczas jazdy jest między 2,5-4bary.

: 2015-06-17, 14:39
autor: vixo
Do BeNka zagadaj on będzie mieć ;)