Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

WSKAŹNIKI AG W NASZYCH NISMO

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-12-29, 17:17

Boro1989 pisze:przez trójniki?? a możecie tą myśl rozwinąć?? bo ja myślałem o czymś takim : http://allegro.pl/podkladka-pod-filtr-o ... 10910.html
taka podkładka to nie jest dobry wybór. Ja jestem żywym dowodem. Gwint potrafi i w niektórych przypadkach trzeba rzeźbić by to wszystko weszło ;)

Trójnik jaki zapodał vixo od dawna miałem w Primerze ;) Boro jak będziesz go zakładał użyj taśmy teflonowej do uszczelnienia łączeń i pamiętaj abyś zbyt mocno nie dokręcał ponieważ te trójniki lubią pękać

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-12-29, 20:14

to skoro wszystko wiemy to małe podsumowanie, wkręcamy trójnik na miejsce seryjnego czujnika ciśnienia oleju ( jakby ktoś miał fotkę dokładniejszą gdzie on się znajduje było by super, a jak nie to ja zrobię jak będę montował :P ) w to wkręcamy seryjny czujnik + 2 dodatkowe od temperatury oleju i ciśnienia oleju tak ?? :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-12-29, 21:02

Dokładnie :-D

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-12-29, 21:54

no to w końcu nam tutaj wyrósł fajny temat odnośnie gajgerków :) myślę że teraz każdy mniej więcej będzie wiedział o co chodzi przy montażu z nimi hehe :) ja cyknę parę fotek jak będę męczyl się z kabelkami :P
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-12-30, 08:08

Na twoim miejscu bym sobie pierw wszystko podłączył do zasilacza 12v aby sprawdzić co do czego służy i jaki efekt jest przy różnej konfiguracji kabli zasilających. Z tego co pamiętam w AG masz czerwony czarny biały i żółty kabelek. Czarny i czerwony jest od zasilania stałego biały chyba zmieniał kolor a żółty podtrzymywał pamięć w każdym bądź razie pokombinuj aby nie robić tego już na samochodzie ;)
Ostatnio zmieniony 2013-12-30, 14:34 przez Ryba, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2013-12-30, 12:42

HEHE ... mam screena :) wiedziałem że możesz taki myk zrobić :P
Ostatnio zmieniony 2013-12-30, 18:11 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-12-30, 14:34

wstyd Neptun :P

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-12-30, 22:34

ja mam w Micrze na podkładce podobnej w budowie do tej co jest w linku, chciałem kupić D1Spec ale sprzedający polecił mi co innego bo podobno te D1 spec mocno leciały. Zakupiłem to co podał i przy montażu posmarowałem delikatnie gwint sylikonem temperaturowym - od czasu montażu zero problemu, a jakiś czas już jeździ. Z drugiej strony patrząc te mosiężne zdecydowanie pewniej wyglądają, tylko nie zawsze jest miejsce na takie
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-02-04, 12:18

Ja natomiast mam pytanie co do wskaźnika doładowania. Czy te podstawowe z AG (bez żadnych przycisków i kontrolek ostrzegawczych) dobrze się sprawują? Interesuje mnie tak na prawdę ładny manometr, którym kontrolowałbym doładowanie (jak dla mnie to w standardzie przy turbo powinien być montowany wskaźnik)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-02-06, 10:40

heh, ciekawe czy ten wskaźnik przy tej turbinie będzie chciał w ogóle coś pokazać. hihi :evil:

Serio, Piotrek z pewnością najprostszy z AG wskaźnik który podłączysz trójnikiem do WG ( jeżeli jest ) bądź najlepiej kolektora ssącego coś wskaże. :)

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-02-06, 21:07

:D ja mam turbinę napędzaną przez czarne chomiki, to będzie pokazywał ile oddechów na minutę robią.

Interesują mnie opinie ludzi, którzy mają już do czynienia ze wskaźnikami, bo teoretycznie to jestem zielony i nie wiem czy po prostu nie dołożyć parę zł i kupić coś "lepszego". Interesuje mnie tylko, aby pokazywał z błędem nie większym niż pół działki.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-02-06, 22:02

heh, nigdy nie będziesz miał pewności czy dokładnie pokazuje.
Żeby mieć pewność,musiał byś zainwestować w na prawdę dobry wskaźnik ori hks lub apexi.

Ogólnie ja mam AG z serii SM PEAK i jest ok. Ewentualnie Defi lub Depo.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-06, 22:29

czasam mozna dorwac za grosze wskazniki vdo ze starych audiczek:) w miare dobre rozwiazanie a napewno budżetowe:)

takim samym budżetem jest normalny zegar ze sklepu ze sprzetem np spawalniczym, zapinasz go na wentylu rowerowym bez zaworka wklejasz w dolot i masz-jakies tam pojecie-o twoim doladowaniu:) sprawdzone:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-02-06, 22:36

Ad@mus, ale dopisz wady takiego rozwiązania... brak podświetlania, brak podciśnienia i przy niskich obrotach jak masz niskie ciśnienie wskazówka hałasuje odbijając się od początku skali. Sam miałem manometr do 1,8bara z kompresora i go zdemontowałem dla ciszy ;)
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-06, 22:47

jest to jakies rozwiazanie i tak jak piszesz nie jest idealne, ale ja zamontowalem taki low cost zegar zeby sprawdzic doladowanie w peaku podczas zabaw z MBC i krecenia aktuatorem:) zdalo egzamin i potem wymontowalem:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-02-07, 08:16

Głównie ze względu na wady takiego zwykłego manometru chciałbym zamontować coś droższego. Właśnie te depo jakoś bardzie mi się podobają, nawet że względu na inną czcionkę cyfr i pomarańczową wskazówkę, która by trochę bardziej komponowała się z oryginalnymi zegarkami. Tak jak napisałem, taki zegar powinien być montowany przy każdym fabrycznym turbo... Ale niestety, liczą się każde koszta przy produkcji.

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-02-07, 08:36

ja osobiście proponuje rozwiązanie jak kolega Ad@mus pisze, czyli zamontować tani manometr, sprawdzić ciśnienie, zrobić co masz zrobić jak chcesz ciut podkręcić i wyjąć. Parę zł Ci zostanie, a jak coś będzie się działo z samochodem to i tak od razu czuć pod nogą, w końcu to tylko 90KM
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-02-07, 08:51

Zakładają depo i po sprawie, jak cos to ci pomoge w montażu lub ewentualnym zrobieniu kurnika

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-02-07, 10:33

Dzięki za porady chłopaki. Irek, jak coś to się zgłoszę do Ciebie ;)

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-25, 21:41

Odkopie temat (już któryś z kolei)

Działające wiarygodne zegary temperatura oleju i doładowanie

1.AG
2.Shadow
3.Apexi, Defi style
4.Depo
5.Nic z powyższych ??

To chyba fake:
http://allegro.pl/wskaznik-doladowania- ... 42057.html

Tego nie znam
http://allegro.pl/wskaznik-temperatury- ... 33430.html
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

SID
fanatyk nissana
Posty: 299
Rejestracja: 2011-05-02, 19:17
Lokalizacja: Wlkp.

Post autor: SID » 2014-08-25, 22:58

Arias pisz do Benka on załatwi coś miarodajnego w przyzwoitych pieniądzach
There are no impossible things to do . There're only things which need more time. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-08-26, 03:59

Ja używam ag warning i jestem zadowolony
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2014-08-26, 13:57

Arias, Defi CR jest mega dokładna ;) Z testów na CKPL wychodzi ze ma przekłamanie około 1 oC . oczywiście zawyża o 1oC a nie zaniża ;) Wiec silnika na bank bezpieczny :)
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-26, 20:35

Ale mówimy o oryginale, a nie "style" to jeden wskaźnik kosztuje 500zł+
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-08-27, 08:01

dlatego kup AG , wszędzie je polecają..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-06-11, 21:50

Panowie takie zegar AG SMOKE tep oleju

2czerwone, 2czarne, zielony i pomarańczowy
Co do czego ??Obrazek Obrazek
Niby podłączyłem wszytko działa ale jakiś schemat mnie interesuje :->
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

d3mox
doświadczony forumowicz
Posty: 235
Rejestracja: 2014-08-10, 12:02
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: d3mox » 2015-06-11, 22:08

Jak działa to po co schemat? :lol:

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-06-11, 22:14

Bo mnie kable zostały :P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-06-17, 14:25

Ma ktoś instrukcję do zegarów Defi BF Style ??

Zanabyłem takie używki ciśnienie i temperatura oleju, po setkach prób i błędów podłączyłem je, bo instrukcji nie dostałem i działają. Po przekręceniu kluczyka jest open ceremony raz na białym podświetleniu, drugi raz na czerwonym i normalnie się już zegar uruchamia z białym podświetleniem, ale temperatura podczas ceremonii piszczy i mnie to wkooorwia :P z tyłu zegarów są przyciski "peak", którymi podobno coś idzie zdziałać, ale nie umiem instrukcji znaleźć.


BTW: Na pompie z SR16VE, na jałowym zegar pokazuje 1,9-2,2bara na ciepłym i podczas jazdy jest między 2,5-4bary.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-06-17, 14:39

Do BeNka zagadaj on będzie mieć ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”