Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

WSKAŹNIKI AG W NASZYCH NISMO

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2015-06-17, 15:17

Arias, poszukam. Powinienem mieć od ciśnienia oleju ;)
P. S. A może to moje kupiłeś? :D Sprzedałem na Alle z miesiąc temu taki zestaw :P
QG15+
;-)

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: EnriQe » 2016-01-01, 15:01

Panowie zamonyowałem sobie Depo CSM 52mm oil temp wraz z trójniczkiem i w efekcie temperatura oleju na postoju maxymalnie wynosi 60 stopni a w trasie spada na 50 i tyle ze wskazania ... tak patrząc na budowę trójnika i jego umiejscowienie szczerze wątpię w prawidłowe wskazania... ktoś zna inne miejsce na czujnik temperatury gdzie wskazania będą prawdziwe ?
Ja

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-01, 15:13

Ja mam wrzucony w miskę olejową - tą górną :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2016-01-01, 15:48

Ja mam podstawke pod filtr i i temp jest ok80-95° zalezy jak latam
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-01-01, 16:30

obecnie mam wspawana tulejke w dolna miske (stalową). wcześniej miałem czujnik wkręcony w trójnik przy filtrze ale uważam że olej który jest w misce spływa z całego silnika i jego temperatura ukazuje bardziej rzeczywista sytuację panujacą w silniku. imoim zdaniem to lepsze rozwiązanie niż to przy filtrze.
XXX

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: EnriQe » 2016-01-01, 18:20

Ve killer a jaka była różnica we wskazaniah między trójnikiem a miską ?
Ja

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-01-01, 19:00

a tego jeszcze nie wiem ale przy mega upalaniu przy filtrze ledwie 80 stopni pokazywało a to bardzo dziwne jest dla mnie bo spokojnie ze 100 powinno być dlatego przeniosłem czujnik. nie testowałem jeszcze ale warto jak by ktoś miał dwa i wtedy można by określić faktycznie różnice w temperaturach. może się również okazać że sa różnice we wskazaniach pomiędzy trójnikiem a podstawkę wspomniana pare postów wyżej
XXX

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: EnriQe » 2016-01-01, 19:06

U mnie podczas jazdy wskaźnik nie podniesie się wcale a zaczyna od 50 stopni....
Ja

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-01-01, 20:58

miska to jedyne rozsadne rozwiązanie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: EnriQe » 2016-01-02, 11:31

No to wszystko jasne :) teraz musze czekać na Cieplejsze dni :P
Ja

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-01-03, 20:27

Ja mam przy filtrze i przy pałowaniu to dochodzi do 100 na spokojnie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

d3mox
doświadczony forumowicz
Posty: 235
Rejestracja: 2014-08-10, 12:02
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: d3mox » 2016-01-03, 23:49

A to w ogóle jest sens pakować czujnik temp. oleju? Przecież słychać kiedy sie zagotował :)

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2016-01-04, 12:01

Ale tak samo.moze.ci pokazac kiedy po odpaleniu zlapie olej odpowiednia temp. Zeby mozna bylo spokojnie upalac. Wiec jest.sens.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

d3mox
doświadczony forumowicz
Posty: 235
Rejestracja: 2014-08-10, 12:02
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: d3mox » 2016-01-04, 12:21

Wystarczy odpalić samochód na 10 minut, przejechać kółko w miarę lajtowo i upalać. Wg. mnie wskaźnik temp. oleju jest bez sensu. Nie ma co popadać w paranoje.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-01-04, 13:35

Przy seryjnym silniku może i tak
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
MEFisto087
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
Lokalizacja: MW_____

Post autor: MEFisto087 » 2016-01-04, 14:29

najlepiej jest mieć czujnik temp. oleju (czasem nie starczy 10min . jazdy co by dogrzać olej) i czujnik ciśnienia oleju i wtedy jest bezpieczniej, co z tego jak masz 90' oleju ale jego ciśnienie jest niskie :-| . I tu nie chodzi o paranoje tylko o przeznaczenie auta, jak jest całkowicie seryjne i używane jako Dayli to nie ma sensu dokładać nic :D

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-01-04, 21:30

d3mox pisze:A to w ogóle jest sens pakować czujnik temp. oleju? Przecież słychać kiedy sie zagotował :)
a jest sens montowac czujnik cisnienia oleju?. przeciez słychać kiedy panewka napierdala :-o

[ Dodano: 2016-01-04, 21:32 ]
d3mox pisze:Wystarczy odpalić samochód na 10 minut, przejechać kółko w miarę lajtowo i upalać. Wg. mnie wskaźnik temp. oleju jest bez sensu. Nie ma co popadać w paranoje.
to nie montuj przeciez nikt ci nie każe. sa tacy którym jest potrzebny :-P
XXX

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: EnriQe » 2016-01-04, 22:10

A no zapomniałem że u mnie nic modzone nie było :D
Ja

d3mox
doświadczony forumowicz
Posty: 235
Rejestracja: 2014-08-10, 12:02
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: d3mox » 2016-01-05, 11:00

Czujnik ciśnienia oleju oczywiście, że jest sens. vixo, nie spinaj sie bo nic strasznego nie napisałem. Wyraziłem swoje zdanie i tyle ;)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-01-05, 11:58

Wyrazilem swoją opinię również :) nie spinam się bo ja to nawet samochodu nie mam :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: EnriQe » 2016-01-05, 12:26

Vixo masz podstawke pod filtr czy jakie inne rozwiązanie ?
Ja

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-01-05, 14:19

Mam pod filtrem dodatkową podstawkę na chłodnice oleju
Czujnik ciśnienia mam z OEM zegarkami tam gdzie był seryjnie
A temperatura w podstawce pod filtrem
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
woytaz_gdy_elb
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: woytaz_gdy_elb » 2016-01-06, 18:08

ja mam w SR20VE czujnik temperatury oleju w misce wspawane mocowanie. Czujnik za 20zł AutoGauge i moim zdaniem pokazuje prawidłowo. Jak jadę 70-90 st. jak dynamiczniej lub korek to koło 100 , na rajdzie nawet 100-120.
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: EnriQe » 2016-01-06, 20:22

A masz może fotorelację z tej modyfikacji ?
Ja

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-01-06, 20:44

EnriQe pisze:A masz może fotorelację z tej modyfikacji ?
żart?? :-o
wiercisz otwór w misce wspawujesz tulejkę z gwintem M10x1.0 i wkręcasz czujnik.
aha nie zapomnij oleju spuścić najpierw.

do czego zdjęcia potrzebne?? i o jakiej modyfikacji mowa?? to czynność poziomem trudności dorównująca wymianie klocków hamulcowych
XXX

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-01-06, 21:44

klocki są trudniejsze do wymiany :!:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-01-06, 22:00

Ad@mus pisze:klocki są trudniejsze do wymiany :!:
znaczy wyższy poziom modyfikacji :-o
XXX

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-06, 22:24

Dobra, Panowie proszę o spokój i nie robimy OFFTOPu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
woytaz_gdy_elb
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: woytaz_gdy_elb » 2016-01-06, 22:41

Dokładnie jak pisali poprzednicy -nic trudnego. Z jednym zastrzeżeniem że czujniki Autogauge mają gwint 1/8 cala.
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-01-06, 23:06

woytaz_gdy_elb pisze:Dokładnie jak pisali poprzednicy -nic trudnego. Z jednym zastrzeżeniem że czujniki Autogauge mają gwint 1/8 cala.
a z tym się nie zgodzę. bo akurat wczoraj robiłem tulejke do takiego właśnie czujnika. M10x1.0 tyle ze czujnik ma stożek

[ Dodano: 2016-01-06, 23:08 ]
janusz pisze:Dobra, Panowie proszę o spokój i nie robimy OFFTOPu.
sam się Pan uspokój ;) odpowiedzi dopasowane do pytania wiec wszystko w temacie :))
XXX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”