Strona 1 z 1

RPM switch

: 2011-08-03, 14:43
autor: dylson
Ma ktos pomysl jak zrobic rpm switch ktory bedzie dawal sygnal przy ok 5500obr? Potrzebuje tego do sterowania zmienna dlugoscia kolektora ssacego.

: 2011-08-03, 14:55
autor: Mas
dylson, a masz u siebie Ecumastera? bo nie pamiętam.
jak tak, to nie ma problemu ;)

: 2011-08-03, 19:08
autor: dylson
Nie mam ecumastera i raczej nie mam go w planach.
Gdybym miala jakis schemat shift lighta albo obrotomierza diodowego to moze cos by sie wymyslilo.
Ps Mas w QG jest kolektor ze zmienna dlugoscia?

: 2011-08-03, 20:16
autor: Mas
dylson pisze:Nie mam ecumastera i raczej nie mam go w planach.
Gdybym miala jakis schemat shift lighta albo obrotomierza diodowego to moze cos by sie wymyslilo.
Ps Mas w QG jest kolektor ze zmienna dlugoscia?
w QG nie ma takich bajerów ;)
możesz kupić takie coś np.:
http://allegro.pl/ea-obrotomierz-woltom ... 98589.html trzeba by się tylko zapytać jak i czy się w ogóle da to podłączyć do Maxi. A później podpinasz się pod lampkę i już masz sygnał :mrgreen:
co do jakiegoś własnoręcznego sposobu to jakiś elektronik by się tu przydał.

: 2011-08-15, 22:57
autor: ANDREW

: 2011-08-30, 23:50
autor: MacGayver
Zakupiłem właśnie MEVI do siebie i też zastanawia mnie fakt sterowania przepustnicami. Standardowo przy jakich obrotach załącza się elektrozawór do ich sterowania?

: 2011-09-03, 01:28
autor: Lombardo88
MacGayver, u mnie MEVI już od miesiąca siedzi i z początku wywaliłem łopatki i jeździłem bez...autko miało delikatnego muła na dole, ale u góry to szatan był... 5 osob, bagaży pełne auto i na A2 GPSowe 235 poleciała, ale myślę,że grubo ponad 240 by poszła gdybym dociągnął...na seryjnym kolektorze ciężko 200 było przekroczyć. łopatki wróciły do kolektora bo już prawie uzbierałem kompletny set do zmiennej długości. jak chcesz to mam zaworki chyba ze dwa na zbyciu i mogę Ci oddać ;)

[ Dodano: 2011-09-03, 02:30 ]
a załącza się przy 5400 chyba, ale to już Dr Szalony musi zweryfikować;)

[ Dodano: 2011-09-03, 02:35 ]
dylson, żeby wszystko było jak trzeba to musiałbyś zagadać do chłopa żeby Ci wykonał shifta który będzie masą sterował. http://www.racingforum.pl/shift-lighty- ... 90288.html

: 2011-09-04, 22:52
autor: MacGayver
Lombardo88, ja leciałem w 3 osoby 240 na serii i też miałem jeszcze możliwość tyle że za długo by to już trwało.

Co do zaworków to takich też mam trochę, dostałem razem z kolektorem jak kupowałem od gościa. Bardziej kwestia teraz opiera się nad rozwiązaniem problemu załączania przy odpowiednich obrotach. Będę jeszcze myślał na własną rękę jak to rozwiązać. Bo jak to powiedział kiedyś mądry człowiek

„Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to właśnie robi” :-P

Co do linku to nie praży za bardzo Lombardo88, ;-)

: 2011-09-05, 10:49
autor: Pawel18PL
Link nie chodzi bo forum sr się wysypało.
PS cytat zasłyszany w filmie Poranek kojota ;P

: 2011-09-05, 11:01
autor: Michalllo
Nie wiem jak u was ale u mnie link działa cały czas :)

: 2011-09-05, 17:43
autor: MacGayver
ale słowa są Enstein'a ;-)

: 2011-09-05, 20:52
autor: Lombardo88
Macu no po prostu Ci nie uwierzę że 240 leciałes na seryjnym kolektorze. Nawet zza oceanem to nie możliwe :p

: 2011-09-05, 21:03
autor: Michalllo
Może 240 licznikowe ? :lol:

: 2011-09-05, 22:14
autor: Lombardo88
Ją rozwiązałem kwestie zmiennej długości dzięki smt6, który Pawel18PL ma mi odsprzedać i myślę że to najlepszą droga, zwłaszcza, że dolot de-ka już się kompletuje i trzeba będzie furke wystroic po montażu.nawet nie będę się bawił w żadne shift lighty bo szkoda pieniędzy na takie rzeczy...

: 2011-09-06, 10:48
autor: MacGayver
Licznikowe 240 zgodne z gps'em plus minus 3 km/h

Póki co będę musiał to jakoś tymczasowo rozwiązać a później wleci jakaś świnka.

Co do prędkości to spytaj klubowego kolegi Cubus'ia, był jedną z 3 jadących osób ;-)

: 2011-09-06, 12:56
autor: Lombardo88
Masz licznik od qx'a?

: 2011-09-06, 14:29
autor: MacGayver
Lombardo88 pisze:Masz licznik od qx'a?
dokładnie od QX wersja angielska

: 2011-09-06, 15:42
autor: Lombardo88
No kurcze...seria najwięcej jechałem 210 chwilowo i nie wiem czy by poszła więcej, bo droga mi się skończyła,a była to zwykła krajówka, więc strach trochę...nigdy na autostradzie nie miałem okazji serii przetestować, ale MEVI do tych 200 zdecydowanie lepiej przyspiesza. A świnka jeszcze poprawi osiągi silnika dzięki temu kolektorowi.