Strona 1 z 1

wykres z hamowni

: 2011-04-29, 13:15
autor: Hahkuh
Co może być przyczyną tak pofalowanego wykresu u góry?
Trafiona pompa paliwa? Sonda lambda?

Obrazek

: 2011-04-29, 15:08
autor: Michalllo
Raczej cos z zapłonem, swiece

: 2011-04-29, 15:45
autor: bombel
Potwierdzam zapłon

: 2011-04-29, 19:25
autor: Hahkuh
...czyli polecą nowe świeczki.. a później kręcenie zapłonem?

: 2011-04-29, 19:39
autor: Michalllo
A kopułeczka i palec ok ?z tym kręceniem to bym się wstrzymał :)

: 2011-10-05, 12:15
autor: Limon
I jak problem rozwiązany ? :-)

: 2011-10-05, 12:24
autor: toio
też jestem ciekaw. Wykresu nie mam, ale dupo hamownia mówi mi, że u mnie jest tak samo. Tylko, że w niższym zakresie obrotów.

: 2011-10-06, 15:49
autor: Hahkuh
Limon pisze:I jak problem rozwiązany ? :-)
...wymieniłem aparat zapłonowy na inny + nowe: palec, kopułka, świece
i kable - nie wiem czy pomogło, bo nie hamowałem jeszcze auta od tamtej pory :-?
...jeżeli dalej wyjdzie to samo - pozostanie tylko pompa paliwa
toio pisze:Wykresu nie mam, ale dupo hamownia mówi mi, że u mnie jest tak samo. Tylko, że w niższym zakresie obrotów.
hmm... problem polega na tym, że falowanie, które wypluła hamownia
nie jest odczuwalne podczas jazdy, ani słyszalne w pracy silnika...

: 2011-10-06, 17:40
autor: xtomek
Sprawdź najpierw pompę paliwa. Został jeszcze silniczek krokowy i fiterek paliwa.

p.s.

Jak ktoś potrafi zrobić porządek z falowaniem niskich w VE, to ustanowię stosowną nagrodę. :-P sorry za OT.

: 2011-10-07, 18:20
autor: Hahkuh
xtomek pisze:Sprawdź najpierw pompę paliwa. Został jeszcze silniczek krokowy i fiterek paliwa.
...filtr paliwa wymienię na dniach... wizyta w Kreatorze Mocy pokaże czy wykres się wygładził... bardzo możliwe, że wymiana aparatu załatwiła sprawę (w krótkim czasie po tym pomiarze wyżygał mi się czujnik położenia w aparacie - co z resztą było przyczyną jego wymiany). Tak czy siak napiszę co wyplują rolki..

: 2011-10-08, 01:02
autor: xtomek
Jeżeli już, to wybierz inną hamownię np. redrace.pl, Górczewska 179. Kreator zawyża o 6-8 KM. Ładnie wygląda na wykresie, ale mija się z prawdą.

: 2011-10-08, 09:43
autor: Hahkuh
xtomek pisze:Jeżeli już, to wybierz inną hamownię np. redrace.pl, Górczewska 179. Kreator zawyża o 6-8 KM. Ładnie wygląda na wykresie, ale mija się z prawdą.
...co hamownia to inny wynik ;-)

: 2011-11-18, 17:06
autor: toio
Coś się udało zdiagnozować ???
Hahkuh pisze:hmm... problem polega na tym, że falowanie, które wypluła hamownia
nie jest odczuwalne podczas jazdy, ani słyszalne w pracy silnika...
U mnie jest to odczuwalne jedynie na 3 biegu. Gdy wciskam w podłogę z niskiego zakresu obrotu.

: 2011-11-19, 19:54
autor: Hahkuh
toio pisze:Coś się udało zdiagnozować ???
...niestety nie. Pizda z kasą, więc mody wstrzymane.. :/
Hahkuh pisze:hmm... problem polega na tym, że falowanie, które wypluła hamownia
nie jest odczuwalne podczas jazdy, ani słyszalne w pracy silnika...
toio pisze:U mnie jest to odczuwalne jedynie na 3 biegu. Gdy wciskam w podłogę z niskiego zakresu obrotu.
...na zimnym czy ciepłym silniku?

: 2011-11-21, 12:15
autor: toio
...na zimnym czy ciepłym silniku?
jedynie na totalnie zimnym silniku normalnie chodzi, gdy tylko wskazówka lekko drgnie to już się dławi. Podejrzewałem przepustnice. Ale jedna zregenerowana i nic, druga zakupiona i zamontowana i też nic. Zaczynam podejrzewać jakieś czujniki.

: 2011-11-22, 19:13
autor: Hahkuh
...hmm... może i jakiś czujnik... u mnie jest z grubsza odwrotnie. Jadę. I bieg - OK. II bieg - OK. Wrzucam III bieg -> pedał w podłogę i wtedy występuje chwilowe przymulenie - trwa ok. sekundy (ale tylko i wyłącznie NA ZIMNYM silniku). Jest to spowodowane tym, że silnik jest modzony (m.in. większe wtryski itd.) a na zimnym jest dodatkowo dolewany przez seryjnego kompa (niby ssanie). Silnik się rozgrzewa i wtedy jest brzytwa na każdym biegu do odcinki :-D

: 2011-11-23, 09:37
autor: toio
to wykres (hamowani) był robiony na zimnym silniku ???

: 2011-11-23, 14:20
autor: Hahkuh
toio pisze:to wykres (hamowani) był robiony na zimnym silniku ???
...opisałem jazdę po ulicy - nie hamownię ;-)

: 2011-11-23, 15:11
autor: dylson
Sprawdz czujnik temperatury - jakie ma napiecia i opor.

: 2011-11-29, 09:13
autor: Coobcio
Zimny silnik pracuje na ssaniu i mieszanka jest wzbogacona tak więc obstawiam że coś nie tak ze składem mieszanki jest a może się to dziać za sprawą:
- słabego stanu pompy paliwa
- zepsutego regulatora ciśnienia paliwa
- nieszczelności gdzieś między przepustnicą a głowicą
- brudny/niesprawny przepływomierz powietrza
- przytkane wtryski paliwa
- niskie napięcie na pompie paliwa
- zasyfiony filtr paliwa
- zagnieciony przewód paliwowy