Strona 1 z 1

JAKI Interface do komunikacji z sr20de

: 2010-05-14, 17:49
autor: Sylwas_xxx
Siemka panowie mam pytanie jaki moge kupić interface do komunikacji z moim SR20DE ?? bardzo bym prosił linka do allegro albo do jakiejś innej stronki i jeszcze takie pytanie co tym interfacem bedzie mozna zrobić ??

: 2010-05-14, 18:05
autor: and_pec
Niby ELM326 ale ja tam wieżę tylko spinaczowi i multimetrowi w traktorze ;-)
Teraz niby już 327 który robi jakieś CAN (nie wiem o co biega) czego nie ma w 326 Stoi to coś koło 100 zeta Do samego odczytu kodów to szkoda kasy na to

: 2010-05-14, 20:49
autor: Maniek-ol
Do roku 2000 jest OBD1 , więc na pewno nie interfejs ELM. Na allegro jest coś takiego jak nissan consult. Kosztuje ok 100 zł. Można tylko sprawdzić tym parametry silnika i skasować błedy.

: 2010-05-14, 23:28
autor: Sylwas_xxx
A coś ciekawszego żeby można sobie pogrzebać i wystroić ECU ?

: 2010-05-14, 23:35
autor: Pawel18PL
W 100nx`ie z resztą jak w praktycznie każdym nissanie nie masz możliwości grzebania i strojenia ECU, jedynie podgląd danych diagnostycznych...

: 2011-07-07, 14:03
autor: Arias
na wstępie przepraszam za odkopke, ale nigdzie konkretnego info znaleźć nie potrafie :(

mam takie pytanie do wtajemniczonych,otóż wczoraj przypadkowo natknąłem sie na program w TV o samochodach sportowych, konkretniej było o tuningu głównie samochodów japońskich, było dużo nissanów m.in. Skyline (wiadomo dlaczego ;P), s14, 300ZX, ale również była Primera tyle ze z motorem neoVVL, częśćprogramu miała miejsce w Stanach część w Japonii i co dziwne każde auto podpinali pod laptopa, mówili wlasnie ze samochody japońskie jak niemal żadne na świecie mają bezproblemową możliwość ingerencji w elektronike, ze sam producent przewiduje możliwość tuningu przez nich dostarczonym programem, który zawiera wbudowane narzędzie diagnostyczne zapobiegające uszkodzeniem komputera czyli ze jak coś schrzanimi to auta nie odpalimy trzeba zrobić powrót do ustawień wtórnych itd. tyle drogą wstępu uff :P i teraz moje pytanie, bo jak przeglądałem forum czy to NZ czy TK, czy też po innych patrzałem nie ma nic o takiej możliwości, a wrecz przeciwnie tylko wiadomości treści, że podpinając ecu pod kompa mozna tylko diagnostyke przeprowadzić. To Japońce mają inne kompy czy jak ? dlaczego oni tuningowali nissanki bez użycia zewnętrznych kompów ? Proszę oświećcie mnie

: 2011-07-07, 14:23
autor: Felipe
Arias pisze:na wstępie przepraszam za odkopke, ale nigdzie konkretnego info znaleźć nie potrafie

mam takie pytanie do wtajemniczonych,otóż wczoraj przypadkowo natknąłem sie na program w TV o samochodach sportowych, konkretniej było o tuningu głównie samochodów japońskich, było dużo nissanów m.in. Skyline (wiadomo dlaczego ;P), s14, 300ZX, ale również była Primera tyle ze z motorem neoVVL, częśćprogramu miała miejsce w Stanach część w Japonii i co dziwne każde auto podpinali pod laptopa, mówili wlasnie ze samochody japońskie jak niemal żadne na świecie mają bezproblemową możliwość ingerencji w elektronike, ze sam producent przewiduje możliwość tuningu przez nich dostarczonym programem, który zawiera wbudowane narzędzie diagnostyczne zapobiegające uszkodzeniem komputera czyli ze jak coś schrzanimi to auta nie odpalimy trzeba zrobić powrót do ustawień wtórnych itd. tyle drogą wstępu uff i teraz moje pytanie, bo jak przeglądałem forum czy to NZ czy TK, czy też po innych patrzałem nie ma nic o takiej możliwości, a wrecz przeciwnie tylko wiadomości treści, że podpinając ecu pod kompa mozna tylko diagnostyke przeprowadzić. To Japońce mają inne kompy czy jak ? dlaczego oni tuningowali nissanki bez użycia zewnętrznych kompów ? Proszę oświećcie mnie
Pewnie mieli jakąś swinke- ecumaster, smt6 i inne cuda...

: 2011-07-07, 15:55
autor: ciapek
Nie wiem na jakiej zasadzie działa NISSTUNE, może tego używali :->

: 2011-07-07, 20:59
autor: jacek6490
witam nie chce zakładać nowego tematu więc tu napisze.
Czym sie różni taki komputer od seryjnego??
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-Engi ... 3f02acc909

jest odblokowany ale czy dodaje coś koni??

: 2011-07-07, 21:10
autor: Mas
jacek6490 pisze:witam nie chce zakładać nowego tematu więc tu napisze.
Czym sie różni taki komputer od seryjnego??
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-Engi ... 3f02acc909

jest odblokowany ale czy dodaje coś koni??
to jest stand alone - komputer który zastępuje seryjny i pozwala na dowolną kontrolę wszelkich parametrów silnika i osprzętu.
czy da coś koni w seryjnym aucie? tyle samo co świnka typu Ecumaster czy SMT z tym, że dużo łatwiej coś źle ustawić :)

: 2011-07-07, 21:27
autor: jacek6490
dzięki na forum widziałem jak ktoś zrobił SMT6 własnej roboty ma ktoś schemat jak takie cudeńko zrobić??

: 2011-07-08, 10:16
autor: Arias
ciapek pisze:Nie wiem na jakiej zasadzie działa NISSTUNE, może tego używali :->

No szukając po necie znalazłem właśnie conieco o tym "dodatku", ale...no właśnie ALE:
1.póki conie ma do sr20deh, ani Ve jak na programie
2.Możliwer zeby było to w standardzie do JDMowych wersji ?



btw. z innej beczki jakie są koszta, mniej więcej by rozpocząć zabawe z elektroniką w mojej Primie SR20DEH tj. jakiś świniak czy to SMT cy to Ecumaster + interfejs co jeszcze trzeba tak ogólnie i czy jest mozliwość zabezpieczenia konfiguracji tak zeby czegoś nie popsuć od razu?

: 2011-07-08, 16:02
autor: bombel
ecumaster 3 ok 1000pln z montazem i strojeniem