Strona 1 z 1
Odczyty
: 2010-03-19, 08:13
autor: Wald
Wczoraj pojezdzilem troche z komputerem.
Jak na razie mam pytanie odnosnie wtryskow, dlaczego sa roznice pomiedzy prawymi i lewymi. I tak samo sa roznice w duty cycle.

: 2010-03-19, 09:35
autor: Coobcio
Główną przyczyną takich rzeczy jest różny stan sond lambda - odepnij je i zobacz czy jest jakaś różnica...
: 2010-03-19, 09:46
autor: dylson
Czyli wynika z tego, ze sondy w maximie nie sa najlepszej jakosci (bosch

) Juz kilka aut mialo a nimi problemy a tu okazuje sie, ze i Twoje ma. Musze ze swoja tez podjechac na sprawdzenia sond.
: 2010-03-19, 10:08
autor: Wald
Coobcio pisze:Główną przyczyną takich rzeczy jest różny stan sond lambda - odepnij je i zobacz czy jest jakaś różnica...
Calkowicie je odpiac, znaczy ich kostki?
I co to dokladnie jest ten duty cycle?
Czy wskazniki sond powinny chodzi dokladnie identycznie i czy powinny spadac czasem do zera? Bo gdzies czytalem ze powinny chodzic w zakresie 10-90.
: 2010-03-19, 10:38
autor: Coobcio
Najlepiej jeździć bez sond i wystroić auto na sztywno, zużycie paliwa praktycznie bez zmian a o wiele płynniejsza praca silnika no i przyrosty zwłaszcza w zakresie do 4000obr.min gdy silnik pracuje w trybie CLOSE LOOP - czyli takim gdzie sonda L ingeruje w skład mieszanki... Przez co jak dajesz gaz do deski to do tych 4000 masz ubogo i auto nie generuje tylu Nm ile by mogło

: 2010-03-19, 10:47
autor: Wald
Wystroic na sztywno czyli rozumiem podpiac zewnetrznego kompa?
Ja na razie chcialbym zeby wszystko chodzilo tak jak powinno na standardowym. Czyli odepne sondy, pewnie wywali check-a ale jezeli sondy sa nie do konca sprawne to odczyty wtryskow prawych i lewych powinny byc identyczne, tak?
: 2010-03-19, 15:00
autor: dylson
Coobcio pisze:silnik pracuje w trybie CLOSE LOOP - czyli takim gdzie sonda L ingeruje w skład mieszanki...
A ktora to sonda L? W maxiemie qx (europa) sa dwie sondy, jedna na kazda glowice. Czy chodzi o jakis tryb pracy sondy?