Strona 1 z 1

Jak podłączyc blokade zapłonu silnik SR 20

: 2014-11-28, 20:39
autor: TOMCIO
Witam Serdecznie Wszystkich Użytkowników i Kolegów. Jestem nowicjuszem na tym forum i z góry Proszę o pomoc. Mianowicie kupiłem Primerke P11 po lifcie 2001r 2.0 16V 140 km z silnikiem SR 20. Zakupiłem blokade zapłonu firmy AMT Exterminator wiem ze moze szału nie robi, ale to zawsze cos. Problem polega na tym ze nie wiem gdzie mam się wpiąć z czarnym przewodem 1.5 mm, którego według instrukcji mam się wpiąć do PRZEWODU STERUJĄCEGO ELEKTROZAWOREM. Chodzi mi o dokładne miejsce (kolor wtyczki która to, jakaś wiązka, przed czym lub za czym), zeby tego nie zepsuć, albo jakis "CHECK" się potem nie swiecił. Dodam że przy elektryce nie elektronice cos tam dłubie :-D Jesli ktoś mógłby mi pomóc byłbym barzdzo wdzięczny. Z góry Dziękuje Pozdrawiam.

: 2014-11-28, 20:57
autor: vixo
Seryjny immobiliser nie starcza ??

: 2014-11-28, 21:06
autor: janusz
TOMCIO, przecież masz NATSa i kodowany kluczyk.

: 2014-11-29, 18:43
autor: TOMCIO
Witam chyba mam ten imobiliser i napewno tego Natsa ale jeszcze tego autka nie poznałem bo mam go od pazdziernika, wolałbym jednak załozyc cos dodatkowego, bo dzien przed sprzedzą mojego Pasata B3 gdy włozyłem komplet kól zimowych do bagaznika dzien wczesniej przed sprzedazą to na drugi dzien juz ich nie było więc mam stracha teraz. Niby ten AMT Exterminator jesty prosty, ale mam dylemat gdzie się podpiąć pod tzw elektrozawór o ile taki istnieje w silniku SR 20. Czy ktos jest w stanie mi pomóc?

: 2014-11-29, 19:33
autor: bombel
Tomcio to moze sie z natsem klocic i nawet Ty nie odpalisz. Daj sobie spokoj. Lepiej jakis wylacznik pompy paliwa schowany zrobic

: 2014-11-29, 20:01
autor: VE Killer
najprościej jest zrobić wyłacznik zasilania do stacyjki. unieruchamia i pompe i iskrę . zreszta w ten sposób montuje sie też główny wyłącznik prądu w rajdówkach :))))

: 2014-11-30, 11:39
autor: TOMCIO
Witam. Moze faktycznie moze mi to tylko zaszkodzić a nie pomóc, kurcze a ja juz to kupiłem 50 zeta w plecy. Macie racje chyba pomysle nad zwykłym wyłącznikiem przed stacyjką, prowizorki są najlepsze. Dzieki wielkie za porade i pomoc Pozdrawiam

: 2014-11-30, 11:54
autor: VE Killer
to nie chodzi o prowizorkę... prowizorka sa dwa wystające druty na skrętkę ale jeśli zrobisz to w formie wyłącznika gdzieś pod kokpitem to będzie proste i fachowe.. prostota nie = prowizorka:)) a 50 zeta ni9e majatek:))

: 2014-11-30, 13:58
autor: Ad@mus
pin 106 mozna odciac na kompie i masz brak paliwa
pin 31/30 to kam shaft sensor i nie masz zaplonu,
mozesz odciac oba na jednym guziku lub kazdy z osobna :)
sposobow jest kilka:)

: 2014-11-30, 19:21
autor: TOMCIO
Z tym odcinaniem pinów sobie odpuszcze bo i tak nie mam pojęcia a jeszcze cos dopiero narobie. VE Killer rozumiem Cie o co Ci chodzi, nie chodziło mi o odwalenie takiej lipy tylko o to ze proste rozwiązania są najlepsze. Ale czy odcięcie zapłonu wyłącznikiem przed stacyjką nie będzie zbyt podejrzane? Czy moze odciąc przewód od rozrusznika albo szukac jak odciąć pompe paliwa?

: 2014-11-30, 20:36
autor: Zielkq
TOMCIO pisze:Ale czy odcięcie zapłonu wyłącznikiem przed stacyjką nie będzie zbyt podejrzane?
Czy podejrzane jest tu dobrym słowem? Zrób to tak, abyś tylko Ty wiedział, gdzie będzie dany wyłącznik. Przed ewentualną sprzedażą najwyżej połączysz kable wywalając wyłącznik i nie będzie po nim śladu jeżeli to masz na myśli ;)

Pozdrawiam