Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Jak podłączyc blokade zapłonu silnik SR 20

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

TOMCIO
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2014-11-28, 19:18
Lokalizacja: Chojnów

Jak podłączyc blokade zapłonu silnik SR 20

Post autor: TOMCIO » 2014-11-28, 20:39

Witam Serdecznie Wszystkich Użytkowników i Kolegów. Jestem nowicjuszem na tym forum i z góry Proszę o pomoc. Mianowicie kupiłem Primerke P11 po lifcie 2001r 2.0 16V 140 km z silnikiem SR 20. Zakupiłem blokade zapłonu firmy AMT Exterminator wiem ze moze szału nie robi, ale to zawsze cos. Problem polega na tym ze nie wiem gdzie mam się wpiąć z czarnym przewodem 1.5 mm, którego według instrukcji mam się wpiąć do PRZEWODU STERUJĄCEGO ELEKTROZAWOREM. Chodzi mi o dokładne miejsce (kolor wtyczki która to, jakaś wiązka, przed czym lub za czym), zeby tego nie zepsuć, albo jakis "CHECK" się potem nie swiecił. Dodam że przy elektryce nie elektronice cos tam dłubie :-D Jesli ktoś mógłby mi pomóc byłbym barzdzo wdzięczny. Z góry Dziękuje Pozdrawiam.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-11-28, 20:57

Seryjny immobiliser nie starcza ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-28, 21:06

TOMCIO, przecież masz NATSa i kodowany kluczyk.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

TOMCIO
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2014-11-28, 19:18
Lokalizacja: Chojnów

Post autor: TOMCIO » 2014-11-29, 18:43

Witam chyba mam ten imobiliser i napewno tego Natsa ale jeszcze tego autka nie poznałem bo mam go od pazdziernika, wolałbym jednak załozyc cos dodatkowego, bo dzien przed sprzedzą mojego Pasata B3 gdy włozyłem komplet kól zimowych do bagaznika dzien wczesniej przed sprzedazą to na drugi dzien juz ich nie było więc mam stracha teraz. Niby ten AMT Exterminator jesty prosty, ale mam dylemat gdzie się podpiąć pod tzw elektrozawór o ile taki istnieje w silniku SR 20. Czy ktos jest w stanie mi pomóc?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-29, 19:33

Tomcio to moze sie z natsem klocic i nawet Ty nie odpalisz. Daj sobie spokoj. Lepiej jakis wylacznik pompy paliwa schowany zrobic

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-29, 20:01

najprościej jest zrobić wyłacznik zasilania do stacyjki. unieruchamia i pompe i iskrę . zreszta w ten sposób montuje sie też główny wyłącznik prądu w rajdówkach :))))
XXX

TOMCIO
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2014-11-28, 19:18
Lokalizacja: Chojnów

Post autor: TOMCIO » 2014-11-30, 11:39

Witam. Moze faktycznie moze mi to tylko zaszkodzić a nie pomóc, kurcze a ja juz to kupiłem 50 zeta w plecy. Macie racje chyba pomysle nad zwykłym wyłącznikiem przed stacyjką, prowizorki są najlepsze. Dzieki wielkie za porade i pomoc Pozdrawiam

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-30, 11:54

to nie chodzi o prowizorkę... prowizorka sa dwa wystające druty na skrętkę ale jeśli zrobisz to w formie wyłącznika gdzieś pod kokpitem to będzie proste i fachowe.. prostota nie = prowizorka:)) a 50 zeta ni9e majatek:))
XXX

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-30, 13:58

pin 106 mozna odciac na kompie i masz brak paliwa
pin 31/30 to kam shaft sensor i nie masz zaplonu,
mozesz odciac oba na jednym guziku lub kazdy z osobna :)
sposobow jest kilka:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

TOMCIO
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2014-11-28, 19:18
Lokalizacja: Chojnów

Post autor: TOMCIO » 2014-11-30, 19:21

Z tym odcinaniem pinów sobie odpuszcze bo i tak nie mam pojęcia a jeszcze cos dopiero narobie. VE Killer rozumiem Cie o co Ci chodzi, nie chodziło mi o odwalenie takiej lipy tylko o to ze proste rozwiązania są najlepsze. Ale czy odcięcie zapłonu wyłącznikiem przed stacyjką nie będzie zbyt podejrzane? Czy moze odciąc przewód od rozrusznika albo szukac jak odciąć pompe paliwa?

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-11-30, 20:36

TOMCIO pisze:Ale czy odcięcie zapłonu wyłącznikiem przed stacyjką nie będzie zbyt podejrzane?
Czy podejrzane jest tu dobrym słowem? Zrób to tak, abyś tylko Ty wiedział, gdzie będzie dany wyłącznik. Przed ewentualną sprzedażą najwyżej połączysz kable wywalając wyłącznik i nie będzie po nim śladu jeżeli to masz na myśli ;)

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”