Strona 1 z 1

Ecumaster DET3 pytania i odpowiedzi

: 2014-11-22, 15:28
autor: VE Killer
czy ktos tu ogarnioa tematy DET 3? mam kilka problemów i chciałbym skonsultować. urządzenie jest podłączone chodzi głownie o kalibrację niektórych parametrów

: 2014-11-22, 15:32
autor: Arias
normalnie czy fuel implant ??

: 2014-11-22, 15:39
autor: VE Killer
no właśnie fuel implant...

[ Dodano: 2014-11-22, 15:42 ]
samochód nie ma znaczenia chyba... jest to 1.6 N/A dopręzone na jakieś 11.5 walek catcams 283* ITB wieksze zawory

[ Dodano: 2014-11-22, 17:01 ]
i jak ktos ogarnia temat??

: 2014-11-23, 00:56
autor: tumba
Na racingforum jest obszerny temat o ecumajstrze - poszukaj/popytaj tam.
http://www.racingforum.pl/ecumaster-zro ... 43669.html

: 2014-11-23, 01:01
autor: VE Killer
pytam ale odpowiedzi wymijające chociaż i tak więcej niż tutaj

: 2014-11-23, 05:16
autor: Arias
niestety z FI nie pomogę ;/

: 2014-11-23, 14:24
autor: Modzelitto
VE Killer, skontaktuj się z Bodkiem. Wiem, że ogarniał FI w dwóch P11.144.

: 2014-11-24, 09:06
autor: VE Killer
spróbuję ..

[ Dodano: 2014-11-27, 07:31 ]
ktoś coś podpowie?

[ Dodano: 2014-11-27, 07:32 ]
chodzi głównie o kalibracje urządzenia

: 2014-12-03, 23:23
autor: Ad@mus
co prawda mam pytanie co do det2 ale nie robie innego topica
czy porawnie da się wystroić det2 na serwnku z p10GT iedy nie ma się zapiętej sondy lambda?

oczwisie strojenie z afr

: 2014-12-04, 00:10
autor: vixo
Ja tak miałem i banglalo

: 2014-12-04, 16:46
autor: Ad@mus
czyli oszukujemy kompa i dajemy mu info "na bogato" :)

: 2015-01-14, 08:44
autor: VE Killer
Ktoś ogarniał strojenie DET 3 na ITB w trybie fuel implant??? mam parę pytań

[ Dodano: 2015-01-15, 00:37 ]
głównie chodzi o wstępną kalibrację urządzenia i doprowadzenie do tego aby zimny silnik po prostu odpalił