Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Coobciowy "Power Button"

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2015-10-09, 08:59

garygary pisze:Przyrosty mocy na wciśniętym batonie, będą pewnie większe przy zastosowaniu stożka.
ahh te stożki :D
garygary pisze:Pozatym przy odłączonej sondzie, silnik do jakichś 3k obr będzie wariował
Dlaczego?

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-10-09, 19:13

DubSon pisze:garygary napisał/a:
Pozatym przy odłączonej sondzie, silnik do jakichś 3k obr będzie wariował
u mnie w sunny n13, (taka sama sonda jak w p10 sr20) jak odłączyłem sondę to raz, że falował, a dwa że krzsztusił się na niskich obr.

Uszkodzenie sondy nie przerywa pracy silnika, jednak jego sterownik pracuje w trybie awaryjnym, przyczyniając się do znacznego zwiększenia zużycia paliwa. Przez zły dobór mieszanki paliwowo-powietrznej pogarsza się również kultura pracy silnika. Jazda z uszkodzoną sondą lambda wpływa na nieprawidłowe działanie reaktora katalitycznego, a nawet może nieodwracalnie go zniszczyć.

VE Killer,

garygary napisał/a:
Ale każde auto na ssaniu ma większe kopyto


ma większe kopyto od czego???

Od serii :) bo na ssaniu mieszanka jest bogatsza, i dlatego (odpowiedź na drugie pytanie)

garygary napisał/a:
Przyrosty mocy na wciśniętym batonie, będą pewnie większe przy zastosowaniu stożka.

"dlaczego tak uważasz?? i na jakiej podstawie sadzisz że będą w ogóle jakieś przyrosty mocy przy zastosowaniu magicznego batona?"

Dlatego, że wciskając batona włączamy ssanie,

Kiedyś jeździłem peugeotem 309 tam w prawdzie ssanie było ręczne, ale pamiętam, że dużo lepiej się zbierał na włączonym ssaniu.

Tak samo w hondach civic 1.3 też blokuje się zapadkę po obudową filtra powietrza żeby lepiej zapitalała.

http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... 0%20button

Cytuję:

"DZisaj Shamowaliśmy Grega76 Primere po zamontowaniu Power Guzika by Coobcio.
Wynik więcej niż zadowalający, zmneijszyła sie dziurwa w obrotach i doszło 6koni i 8nm teraz spokojnie Greg może swoja rudą skuką wciągać P11 GT :D

Oka dosyć gadania oto wykres:
Dołączona grafika" (wykres nie działa)

http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... 0%20button

10 odpowiedź Coobcia, power button

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-10-09, 20:01

jesli tak faktycznie jest potwierdzi to pomiar AFR z wciśnietym batonem i bez niego

[ Dodano: 2015-10-09, 21:03 ]
swoja droga 6KM i 8NMza 3 zeta to juz sie o Nobla obija
XXX

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2015-10-10, 00:32

1. jeździlem z odpieta lambda w ga16 i nie bylo roznicy.

2. na codzien jezdze polonezem 1500 i faktycznie przy wyprzedzaniu ssanie sie czasem przydaje :))
z ci3kawosci zrobie pomiar afr u siebie zeby zobaczyc jak to wyglada w teorii :)

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-10-10, 12:19

ręcznne ssanie to bardziej przy gażnikach było a porównanie gażnika z wtryskiem raczej nie przystoi:)
XXX

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2015-10-10, 12:54

VE Killer, wiem o tym, pisalem to w kontekscie tego peżo 309 :p

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-10-10, 12:58

:mrgreen:
XXX

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-11-09, 14:03

Panowie mam wykresy po zastosowaniu BUTTONa , zapraszam do mojego tematu z opisu :)

Wynik może was zaskoczyć
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2015-11-09, 16:50

howard512, nie jest to zbyt duże zaskoczenie dla kogoś kto zna zależność afr/moc.
Obrazek

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-11-09, 16:53

Z czujnikiem AFR może udałoby się dopasować guzik o lepiej dopasowanej rezystancji. 2kOhm daje ujemny jak widać efekt
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2015-11-10, 16:54

Instrukcja LC określa co ile się robi okresową kalibrację.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”