Strona 1 z 1

[N14] komputer i wałki

: 2010-02-25, 10:46
autor: boncki
witam. jestem w trakcie tuningu swojego sunnego ;p zmienilem juz kolektor ssacy i mam pytanie, czy ma ktos moze na sprzedasz wałki rozrządu z 1.6 na gaźniku GA16DS? a propo chodzi mi takze o komputer. Czy da rade go przestroić, moze wymiana z innego modelu? jakie jest oznaczenie komputera leprzego np. ktory mozna przestroić.

: 2010-02-25, 11:23
autor: sergiej
co masz na mysli w sensie lepszego komputera ?? o ile sie nie myle to kompy w GA14 i w GA16 sa te same ...wiec nie wiem co chcesz włożyc zamiast niego ...

: 2010-02-25, 17:38
autor: boncki
a i jeszcze jedno po zmianie kolektora obroty mam minimum 1000. to przez silnik krokowy czy ja cos zle zrobilem?

: 2010-02-25, 22:32
autor: koziro
przy przepustnicy masz śrubkę i nią regulujesz obroty jałowe.o ile dobrze pamiętam.

: 2011-03-12, 18:41
autor: wojtic
boncki pisze:a i jeszcze jedno po zmianie kolektora obroty mam minimum 1000. to przez silnik krokowy czy ja cos zle zrobilem?
no i jak tam, modyfikacje sunny 1.6 co oprocz kolektora zrobiles?? zalozyles te walki od gaznikowca?? jakie jest porownanie z seria?? a ruszales cos glowicE?? porting, planowanie etc.?? jak poszly modyfikacje?? czy sa zauwazalne?? wlasnie mam pytanie czy jak wymienia sie walki nop z gaznikowca cxzyli te mocniejsze to trzeba za tym zmieniac kompa bodz go jakos pzestrajac??hmmm??

: 2011-03-13, 02:42
autor: mimier
boncki pisze:Witam. Nie stety bede musiał chyba opuscić to forum z powodu skasowanego sunnego ;-(((
Także raczej boncki Ci nie odpowie ;)

: 2011-07-05, 01:47
autor: ciapek
Odgrzeje kotleta :-P
Szukam pewnych(wiarygodnych) informacji czy ECU w GA14 i GA16 jest takie samo chodzi o czas otwarcia wtrysków?
Mam ecu od 1.4 auto pali na dotyk ale jest strasznie przelane przepływka ok, TPS ustawiony wg. serwisówki, obroty na 800 rpm ale falują przez to że silnik dostaje za dużo paliwa(czarny dym z wydechu, katalizator tak rozgrzany, że reki na tunelu nie można przytrzymać przy drążku zmiany biegów)
Autodiagnostyka pokazuje 55 czyli wszystko ok, odłączyłem dla próby czujnik temperatury cieczy to pokazało kod 13 i wentylator sie włączył.(drugi czujnik co idzie na zegary jest uwalony bo nie pokazuje mi temperatury, ma o na to jakiś wpływ?)
Przy gwałtownym dodaniu gazu dostanie zamuła i wtedy sie wkreca na obroty.
jak delikatnie wciskam to wchodzi równo na obroty.
dzieje sie tak i na zimnym i rozgrzanym silniku, wentylator działa

Jakieś sugestie, ktoś ma jakąś wizje, piszcie.

PS.szukać ECU z 1.6 ale bez immobilisera (z tym diabelstwem już walczyłem) gdzie taki dorwę
obecny ma napis AT MEC-N006 74C01
te co znalazłem mają oznaczenia YL MEC-N011 73C02
i zielone przekaźniki przy nich

: 2011-07-05, 11:53
autor: nismojoe
jesli chcesz kompa z ga16de to posiadam takowego yl nec-no11 d2 3421
23710 73c02