Nie udało mi się znaleźć podobnego tematu.
Interesuje mnie jak czytać sygnały wysyłane przez komputer(ten pod siedzeniem pasażera) w moim N13,
"pokrętło służy do wywołania trybu diagnostycznego..."
Tylko jak czytać sygnały które wysyłają diody?
Przy bezpiecznikach jest też jakieś wejście na kompa
Na NKP znalazłem posta MacGayver'a coś tam było odnośnie jakiejś książki...
Mac, jak byś mógł odświeżyć temat tutaj, jakiś skan dotyczący N13 zapodał - będę wdzięczny
Ew. jeśli ktoś dysponuje jakimiś informacjami w temacie to zapraszam
Diagnostyka (czytanie sygnałów z komputera)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Witam
Mam problem z primerą p11 lift 2001r. silnik 1,8
jak się nagrzeje ( pracuje 25-30 minut) sam się wyłącza silnik, po ostygnięciu normalnie się włącza i można jechać dalej,
wyświetla błąd 040 035, wymieniłem czujnik obrotów wału, wydłubałem katalizator, a jak byłem na diagnostyce komputerowej powiedziano mi że jak czujnik będzie wymieniony i problem dalej będzie to do wymiany jest komputer.
Czy ktoś może mi w tym temacie pomóc ?
Pozdrawiam
Tabak
Mam problem z primerą p11 lift 2001r. silnik 1,8
jak się nagrzeje ( pracuje 25-30 minut) sam się wyłącza silnik, po ostygnięciu normalnie się włącza i można jechać dalej,
wyświetla błąd 040 035, wymieniłem czujnik obrotów wału, wydłubałem katalizator, a jak byłem na diagnostyce komputerowej powiedziano mi że jak czujnik będzie wymieniony i problem dalej będzie to do wymiany jest komputer.
Czy ktoś może mi w tym temacie pomóc ?
Pozdrawiam
Tabak