Strona 4 z 4

: 2016-01-07, 11:35
autor: Ad@mus
wy się wszyscy uspokójcie bo wam czujniki bez gwintowania pomontuję :D

: 2016-01-07, 11:59
autor: EnriQe
Zazwyczaj gwintowniki mają swój komplet ( 3 sztukii lub 2 )gwintuje się po kolei od 1 do 3 lub 2 i w tym przypadku można by pominąć ostatni gwintownik który daje nam docelową głębokość gwintu ... i wtedy czujnik wejdzie ciaśniej

: 2016-01-07, 12:18
autor: woytaz_gdy_elb
Czujniki Autogauge mają dokładnie gwint 1/8 27NPT - gdzieś w internecie znalazłem że to odpowiednik 9,4 mm - pewnie dlatego udało Ci się wkręcić. (ale to jeszcze trzeba by potwierdzić)

http://www.inter-rally.pl/product-pol-5 ... LEJU-.html

Obrazek

Trzeba było poszukać najpierw w necie a nie negować - wiem co piszę :)

: 2016-01-08, 08:54
autor: VE Killer
To chińskie czujniki fakt w opisie jest faktycznie 1/8. Ja skok gwintu sprawdzałem grzebieniem. Toleki zawsze robilem na ten gwint i czujnik wkręcał się bez problemu i uszczelniał stożkiem.

: 2016-01-08, 11:12
autor: woytaz_gdy_elb
a ja zawsze miałem problem z uszczelnieniem tych czujników- a najgorzej jest jak trzeba redukcje zastosować - są miękkie ( mosiężne) - wtedy nie ma innego wyboru jak klej do gwintów zastosować...No ale niestety czujniki VDO są strasznie drogie i dlatego trzeba chinolstwo kupować :)

: 2016-01-08, 11:58
autor: EnriQe
A taśma teflonowa ?

: 2016-01-08, 14:29
autor: VE Killer
woytaz_gdy_elb pisze:a ja zawsze miałem problem z uszczelnieniem tych czujników
a ja w prost przeciwnie żadnych wycieków;)

[ Dodano: 2016-01-08, 14:31 ]
woytaz_gdy_elb pisze: najgorzej jest jak trzeba redukcje zastosować - są miękkie ( mosiężne)
dorabiam stalowe te mosiezne sa do dupy raz od drgań normalnie pekła. cudem panewek nie zarąbałem. na szczęście wyciek zlokalizowany momentalnie

: 2016-02-04, 21:43
autor: Vendo
VE Killer pisze:dorabiam stalowe te mosiezne sa do dupy raz od drgań normalnie pekła
Mi również trójnik pękł, odradzam montowanie tego.