Strona 3 z 4
: 2015-06-17, 15:17
autor: Modzelitto
Arias, poszukam. Powinienem mieć od ciśnienia oleju
P. S. A może to moje kupiłeś?
Sprzedałem na Alle z miesiąc temu taki zestaw
: 2016-01-01, 15:01
autor: EnriQe
Panowie zamonyowałem sobie Depo CSM 52mm oil temp wraz z trójniczkiem i w efekcie temperatura oleju na postoju maxymalnie wynosi 60 stopni a w trasie spada na 50 i tyle ze wskazania ... tak patrząc na budowę trójnika i jego umiejscowienie szczerze wątpię w prawidłowe wskazania... ktoś zna inne miejsce na czujnik temperatury gdzie wskazania będą prawdziwe ?
: 2016-01-01, 15:13
autor: janusz
Ja mam wrzucony w miskę olejową - tą górną
: 2016-01-01, 15:48
autor: nismo46
Ja mam podstawke pod filtr i i temp jest ok80-95° zalezy jak latam
: 2016-01-01, 16:30
autor: VE Killer
obecnie mam wspawana tulejke w dolna miske (stalową). wcześniej miałem czujnik wkręcony w trójnik przy filtrze ale uważam że olej który jest w misce spływa z całego silnika i jego temperatura ukazuje bardziej rzeczywista sytuację panujacą w silniku. imoim zdaniem to lepsze rozwiązanie niż to przy filtrze.
: 2016-01-01, 18:20
autor: EnriQe
Ve killer a jaka była różnica we wskazaniah między trójnikiem a miską ?
: 2016-01-01, 19:00
autor: VE Killer
a tego jeszcze nie wiem ale przy mega upalaniu przy filtrze ledwie 80 stopni pokazywało a to bardzo dziwne jest dla mnie bo spokojnie ze 100 powinno być dlatego przeniosłem czujnik. nie testowałem jeszcze ale warto jak by ktoś miał dwa i wtedy można by określić faktycznie różnice w temperaturach. może się również okazać że sa różnice we wskazaniach pomiędzy trójnikiem a podstawkę wspomniana pare postów wyżej
: 2016-01-01, 19:06
autor: EnriQe
U mnie podczas jazdy wskaźnik nie podniesie się wcale a zaczyna od 50 stopni....
: 2016-01-01, 20:58
autor: Ad@mus
miska to jedyne rozsadne rozwiązanie
: 2016-01-02, 11:31
autor: EnriQe
No to wszystko jasne
teraz musze czekać na Cieplejsze dni
: 2016-01-03, 20:27
autor: vixo
Ja mam przy filtrze i przy pałowaniu to dochodzi do 100 na spokojnie
: 2016-01-03, 23:49
autor: d3mox
A to w ogóle jest sens pakować czujnik temp. oleju? Przecież słychać kiedy sie zagotował
: 2016-01-04, 12:01
autor: primeraP10
Ale tak samo.moze.ci pokazac kiedy po odpaleniu zlapie olej odpowiednia temp. Zeby mozna bylo spokojnie upalac. Wiec jest.sens.
: 2016-01-04, 12:21
autor: d3mox
Wystarczy odpalić samochód na 10 minut, przejechać kółko w miarę lajtowo i upalać. Wg. mnie wskaźnik temp. oleju jest bez sensu. Nie ma co popadać w paranoje.
: 2016-01-04, 13:35
autor: vixo
Przy seryjnym silniku może i tak
: 2016-01-04, 14:29
autor: MEFisto087
najlepiej jest mieć czujnik temp. oleju (czasem nie starczy 10min . jazdy co by dogrzać olej) i czujnik ciśnienia oleju i wtedy jest bezpieczniej, co z tego jak masz 90' oleju ale jego ciśnienie jest niskie
. I tu nie chodzi o paranoje tylko o przeznaczenie auta, jak jest całkowicie seryjne i używane jako Dayli to nie ma sensu dokładać nic
: 2016-01-04, 21:30
autor: VE Killer
d3mox pisze:A to w ogóle jest sens pakować czujnik temp. oleju? Przecież słychać kiedy sie zagotował
a jest sens montowac czujnik cisnienia oleju?. przeciez słychać kiedy panewka napierdala
[ Dodano: 2016-01-04, 21:32 ]
d3mox pisze:Wystarczy odpalić samochód na 10 minut, przejechać kółko w miarę lajtowo i upalać. Wg. mnie wskaźnik temp. oleju jest bez sensu. Nie ma co popadać w paranoje.
to nie montuj przeciez nikt ci nie każe. sa tacy którym jest potrzebny
: 2016-01-04, 22:10
autor: EnriQe
A no zapomniałem że u mnie nic modzone nie było
: 2016-01-05, 11:00
autor: d3mox
Czujnik ciśnienia oleju oczywiście, że jest sens. vixo, nie spinaj sie bo nic strasznego nie napisałem. Wyraziłem swoje zdanie i tyle
: 2016-01-05, 11:58
autor: vixo
Wyrazilem swoją opinię również
nie spinam się bo ja to nawet samochodu nie mam
: 2016-01-05, 12:26
autor: EnriQe
Vixo masz podstawke pod filtr czy jakie inne rozwiązanie ?
: 2016-01-05, 14:19
autor: vixo
Mam pod filtrem dodatkową podstawkę na chłodnice oleju
Czujnik ciśnienia mam z OEM zegarkami tam gdzie był seryjnie
A temperatura w podstawce pod filtrem
: 2016-01-06, 18:08
autor: woytaz_gdy_elb
ja mam w SR20VE czujnik temperatury oleju w misce wspawane mocowanie. Czujnik za 20zł AutoGauge i moim zdaniem pokazuje prawidłowo. Jak jadę 70-90 st. jak dynamiczniej lub korek to koło 100 , na rajdzie nawet 100-120.
: 2016-01-06, 20:22
autor: EnriQe
A masz może fotorelację z tej modyfikacji ?
: 2016-01-06, 20:44
autor: VE Killer
EnriQe pisze:A masz może fotorelację z tej modyfikacji ?
żart??
wiercisz otwór w misce wspawujesz tulejkę z gwintem M10x1.0 i wkręcasz czujnik.
aha nie zapomnij oleju spuścić najpierw.
do czego zdjęcia potrzebne?? i o jakiej modyfikacji mowa?? to czynność poziomem trudności dorównująca wymianie klocków hamulcowych
: 2016-01-06, 21:44
autor: Ad@mus
klocki są trudniejsze do wymiany
: 2016-01-06, 22:00
autor: VE Killer
Ad@mus pisze:klocki są trudniejsze do wymiany
znaczy wyższy poziom modyfikacji
: 2016-01-06, 22:24
autor: janusz
Dobra, Panowie proszę o spokój i nie robimy OFFTOPu.
: 2016-01-06, 22:41
autor: woytaz_gdy_elb
Dokładnie jak pisali poprzednicy -nic trudnego. Z jednym zastrzeżeniem że czujniki Autogauge mają gwint 1/8 cala.
: 2016-01-06, 23:06
autor: VE Killer
woytaz_gdy_elb pisze:Dokładnie jak pisali poprzednicy -nic trudnego. Z jednym zastrzeżeniem że czujniki Autogauge mają gwint 1/8 cala.
a z tym się nie zgodzę. bo akurat wczoraj robiłem tulejke do takiego właśnie czujnika. M10x1.0 tyle ze czujnik ma stożek
[ Dodano: 2016-01-06, 23:08 ]
janusz pisze:Dobra, Panowie proszę o spokój i nie robimy OFFTOPu.
sam się Pan uspokój
odpowiedzi dopasowane do pytania wiec wszystko w temacie