Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Odczyty

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Wald
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2009-12-09, 08:58
Lokalizacja: WE

Odczyty

Post autor: Wald » 2010-03-19, 08:13

Wczoraj pojezdzilem troche z komputerem.

Jak na razie mam pytanie odnosnie wtryskow, dlaczego sa roznice pomiedzy prawymi i lewymi. I tak samo sa roznice w duty cycle.

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-19, 09:35

Główną przyczyną takich rzeczy jest różny stan sond lambda - odepnij je i zobacz czy jest jakaś różnica...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-19, 09:46

Czyli wynika z tego, ze sondy w maximie nie sa najlepszej jakosci (bosch :P ) Juz kilka aut mialo a nimi problemy a tu okazuje sie, ze i Twoje ma. Musze ze swoja tez podjechac na sprawdzenia sond.

Awatar użytkownika
Wald
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2009-12-09, 08:58
Lokalizacja: WE

Post autor: Wald » 2010-03-19, 10:08

Coobcio pisze:Główną przyczyną takich rzeczy jest różny stan sond lambda - odepnij je i zobacz czy jest jakaś różnica...
Calkowicie je odpiac, znaczy ich kostki?
I co to dokladnie jest ten duty cycle?
Czy wskazniki sond powinny chodzi dokladnie identycznie i czy powinny spadac czasem do zera? Bo gdzies czytalem ze powinny chodzic w zakresie 10-90.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-19, 10:38

Najlepiej jeździć bez sond i wystroić auto na sztywno, zużycie paliwa praktycznie bez zmian a o wiele płynniejsza praca silnika no i przyrosty zwłaszcza w zakresie do 4000obr.min gdy silnik pracuje w trybie CLOSE LOOP - czyli takim gdzie sonda L ingeruje w skład mieszanki... Przez co jak dajesz gaz do deski to do tych 4000 masz ubogo i auto nie generuje tylu Nm ile by mogło :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Wald
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2009-12-09, 08:58
Lokalizacja: WE

Post autor: Wald » 2010-03-19, 10:47

Wystroic na sztywno czyli rozumiem podpiac zewnetrznego kompa?

Ja na razie chcialbym zeby wszystko chodzilo tak jak powinno na standardowym. Czyli odepne sondy, pewnie wywali check-a ale jezeli sondy sa nie do konca sprawne to odczyty wtryskow prawych i lewych powinny byc identyczne, tak?

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-19, 15:00

Coobcio pisze:silnik pracuje w trybie CLOSE LOOP - czyli takim gdzie sonda L ingeruje w skład mieszanki...
A ktora to sonda L? W maxiemie qx (europa) sa dwie sondy, jedna na kazda glowice. Czy chodzi o jakis tryb pracy sondy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”