Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Panowie zamonyowałem sobie Depo CSM 52mm oil temp wraz z trójniczkiem i w efekcie temperatura oleju na postoju maxymalnie wynosi 60 stopni a w trasie spada na 50 i tyle ze wskazania ... tak patrząc na budowę trójnika i jego umiejscowienie szczerze wątpię w prawidłowe wskazania... ktoś zna inne miejsce na czujnik temperatury gdzie wskazania będą prawdziwe ?
obecnie mam wspawana tulejke w dolna miske (stalową). wcześniej miałem czujnik wkręcony w trójnik przy filtrze ale uważam że olej który jest w misce spływa z całego silnika i jego temperatura ukazuje bardziej rzeczywista sytuację panujacą w silniku. imoim zdaniem to lepsze rozwiązanie niż to przy filtrze.
a tego jeszcze nie wiem ale przy mega upalaniu przy filtrze ledwie 80 stopni pokazywało a to bardzo dziwne jest dla mnie bo spokojnie ze 100 powinno być dlatego przeniosłem czujnik. nie testowałem jeszcze ale warto jak by ktoś miał dwa i wtedy można by określić faktycznie różnice w temperaturach. może się również okazać że sa różnice we wskazaniach pomiędzy trójnikiem a podstawkę wspomniana pare postów wyżej
Wystarczy odpalić samochód na 10 minut, przejechać kółko w miarę lajtowo i upalać. Wg. mnie wskaźnik temp. oleju jest bez sensu. Nie ma co popadać w paranoje.
najlepiej jest mieć czujnik temp. oleju (czasem nie starczy 10min . jazdy co by dogrzać olej) i czujnik ciśnienia oleju i wtedy jest bezpieczniej, co z tego jak masz 90' oleju ale jego ciśnienie jest niskie . I tu nie chodzi o paranoje tylko o przeznaczenie auta, jak jest całkowicie seryjne i używane jako Dayli to nie ma sensu dokładać nic
d3mox pisze:A to w ogóle jest sens pakować czujnik temp. oleju? Przecież słychać kiedy sie zagotował
a jest sens montowac czujnik cisnienia oleju?. przeciez słychać kiedy panewka napierdala
[ Dodano: 2016-01-04, 21:32 ]
d3mox pisze:Wystarczy odpalić samochód na 10 minut, przejechać kółko w miarę lajtowo i upalać. Wg. mnie wskaźnik temp. oleju jest bez sensu. Nie ma co popadać w paranoje.
to nie montuj przeciez nikt ci nie każe. sa tacy którym jest potrzebny
Mam pod filtrem dodatkową podstawkę na chłodnice oleju
Czujnik ciśnienia mam z OEM zegarkami tam gdzie był seryjnie
A temperatura w podstawce pod filtrem
ja mam w SR20VE czujnik temperatury oleju w misce wspawane mocowanie. Czujnik za 20zł AutoGauge i moim zdaniem pokazuje prawidłowo. Jak jadę 70-90 st. jak dynamiczniej lub korek to koło 100 , na rajdzie nawet 100-120.