Strona 1 z 2
Skąd wziąć więcej mocy ??
: 2012-08-18, 17:09
autor: KamilPrimo
Od niedawna jestem w posiadaniu : jak to mówią znajomi "fajnej" primery P10 1.6 slx z 1992 roku. Auto owszem jest fajne ale silniczek jest troszke za słaby. Bardzo denerwuje mnie gdy golf zostawia mnie na światłach. Poprzedni właściciel wstawił gaz sekwencyjny na którym autko jeszcze bardziej traci na przyśpieszeniu, bo w dolnej granicy obrotów silnik 'zastanawia sie co robic ". mam zaoszczędzone trochę pieniędzy i zastanawiam sie nad tuningiem obecnego motoru bądź teź wymianie go na większy.
Pytanie: co można zrobic z tym silnikiem? - jak nic to na jaki go wymienic ?, komu to zlecic i ile by to kosztowało ?
moc ponad 180KM to by już było baardzo dobrze

: 2012-08-18, 17:15
autor: Pawel18PL
Na takie moce tylko swap realnie wchodzi w grę. Ile masz do wydania ?
: 2012-08-18, 17:49
autor: KamilPrimo
8 000 zł to tak max.na razie ... nie wiem czy nie uzbierac jeszcze troche i wtedy coś wymyślec.
: 2012-08-18, 18:16
autor: bombel
KamilPrimo myślę, że na swpa na SR20VE by Ci starczyło. Byś miał ok 200 KM
: 2012-08-18, 18:17
autor: adrionGT
Za te kasę to SR20VE możesz wsadzić, i jeszcze Ci zostanie

: 2012-08-18, 18:19
autor: bombel
adrionGT pisze:Za te kasę to SR20VE możesz wsadzić, i jeszcze Ci zostanie

Watpie by zostało. On ma przeciez 1,6, wiec potzrebuje jeszcze skrzyni, kompa itd
: 2012-08-18, 18:22
autor: adrionGT
Oj tam, taki mi się powiedziało

zostanie albo nie zostanie

: 2012-08-18, 18:25
autor: primeraP10
jesli tyle masz to lec w sr20ve jedyne sensowne wyjscie
: 2012-08-18, 18:38
autor: Pawel18PL
Ciekawe jakby to ve zniosło lpg...
: 2012-08-18, 18:53
autor: KamilPrimo
nie da sie tego uturbic albo jak już inny silnik to jakie sa jeszcze opcje ?
Lubie świst turbo ale za mały chyba ten silniczek.
Jest ktoś w trójmieście do kogo miałbym sie ze SWAPem zgłosic kto by silnik zamówił czy wszystko musze sam robic?

: 2012-08-18, 19:09
autor: adrionGT
Pawel18PL pisze:Ciekawe jakby to ve zniosło lpg...
Niektórzy twierdzą że LPG jest lepsze dla silnika... Sorry za OT
: 2012-08-18, 19:47
autor: KamilPrimo
LPG mnie nie interesuje
niskie spalanie nie jest ważne
chodzi mi o dużą moc. jakies pomysły ?
: 2012-08-18, 19:54
autor: Michalllo
Turbo wyjdzie drożej zobacz podpis Bombla a z tego silnika raczej za dużo nie wyciśniesz Najlepiej tak jak piszą chłopacy VE a potem jak kasy starczy to dalsze mody lub turbo i masz 300+
: 2012-08-18, 21:16
autor: KamilPrimo
czyli musze kupic wersje gt. szkoda troche bo moja jest w idealnym stanie
ani cm rdzy i wszystko działa
teraz bede sie musiał tego pozbyc i kupic dojechaną gt
następnie ją odrestaurowac i uturbic.
Ładną ciężko nawet w Niemczech znaleźc
to dużo roboty widze mam bo samych bebechów to ja nie znajde od gt p10
: 2012-08-18, 21:22
autor: Michalllo
Po co GT ?
GT ma 143Km chyba

Musisz kupić silnik od Awenira 2.0 Ve czyli na zmiennej fazie rozrządu on w nominale ma 187 Km (o ile się nie mylę)
Wsadzasz do swojej budy zapodajesz fajną skrzynie może być własnie od GT i masz ostrą furę ( tak w skrócie)

: 2012-08-18, 22:06
autor: majchrzok
nie chce się czepiać ale... 92r i LPG sekwencja? to jeszcze DS powinien być...
: 2012-08-18, 22:58
autor: KamilPrimo
Ktoś ma pomysł skąd wziąc taki silnik?
: 2012-08-18, 23:30
autor: vimek999
: 2012-08-19, 06:34
autor: bombel
majchrzok pisze:nie chce się czepiać ale... 92r i LPG sekwencja? to jeszcze DS powinien być...
No tak. To w takim razie dochodzi jeszcze bak. Poza tym jak chcesz usturbić to trzeba wymienić hamulce, bo w DS są z tyłu bębny.
Faktycznie lepiej kupic GT lub jeśli masz bude w super stanie to możesz spróbować swapa
: 2012-08-19, 13:50
autor: Jarzyn
Jak buda jest naprawdę ładna to bym swapował, jeżeli faktycznie masz 8000 zł na całość do wydania od ręki to bym się nie zastanawiał, tylko wrzucał sr20ve
A tak swoją drogą to za 8k + kasa ze sprzedaży primy można duuużo mocniejsze fury kupić

: 2012-08-19, 21:48
autor: KamilPrimo
niby można kupic coś szybszego ale nikomu nie oddam swojej dopieszczonej primery za grosze, a za więcej nikt jej nie kupi. bardzo mi sie ten samochód podoba. Będę go robic na czarny mat , jakieś fajne koła hamulce mocną zawiechę ale najpierw chce miec DUŻO mocy ,żeby gały wychodziły na wierzch kierowcom nowiutkich aut.
powinienem zrobic odwrotnie ale auto troche będzie stało więc najpierw robie silnik
: 2012-08-19, 22:38
autor: radziejwwl
Wrzucaj ve , lekko roboty i potem reszta . Dla chcacego... skoro jest w idealnym stanie
: 2012-08-19, 23:23
autor: KamilPrimo
da sie wbic silnik jakiejś innej marki czy zbyt pracochłonne?
tylko musze uważac na rozkład mas pewnie
: 2012-08-20, 00:39
autor: vimek999
Wrzuć zdjęcia perełki? Z miłą chęcią popatrzymy

: 2012-08-20, 17:32
autor: radziejwwl
KamilPrimo pisze:da sie wbic silnik jakiejś innej marki czy zbyt pracochłonne?
tylko musze uważac na rozkład mas pewnie
Jak by napisac to na fb , "nie lubie tego"
: 2012-08-20, 20:39
autor: KamilPrimo
zdjęcia są tu zbędne auto jest całkowicie seryjne (tylko jeden kołpak od mazdy)
postaram sie je kiedyś tam; niedługo zrobic
muszę sie wybrac na myjnię
: 2012-08-20, 20:51
autor: Hahkuh
...jedyna słuszna droga w Twoim budżecie - swap na SR20VE...
...uwierz mi - przesiadka na ten silnik z 1,6 zaspokoi Twoją rządzę
mocy na sporo czasu

: 2012-08-21, 19:22
autor: DiLGT
Wytycz nowa droge na forum i zrob turbo

: 2012-08-21, 20:02
autor: majchrzok
DiLGT pisze:Wytycz nowa droge na forum i zrob turbo

w DS to niemożliwe...
: 2012-08-21, 21:14
autor: Pawel18PL
majchrzok pisze:DiLGT pisze:Wytycz nowa droge na forum i zrob turbo

w DS to niemożliwe...
Jest możliwe
