Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Skąd wziąć więcej mocy ??

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

KamilPrimo
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-18, 16:16
Lokalizacja: Gdynia

Skąd wziąć więcej mocy ??

Post autor: KamilPrimo » 2012-08-18, 17:09

Od niedawna jestem w posiadaniu : jak to mówią znajomi "fajnej" primery P10 1.6 slx z 1992 roku. Auto owszem jest fajne ale silniczek jest troszke za słaby. Bardzo denerwuje mnie gdy golf zostawia mnie na światłach. Poprzedni właściciel wstawił gaz sekwencyjny na którym autko jeszcze bardziej traci na przyśpieszeniu, bo w dolnej granicy obrotów silnik 'zastanawia sie co robic ". mam zaoszczędzone trochę pieniędzy i zastanawiam sie nad tuningiem obecnego motoru bądź teź wymianie go na większy.
Pytanie: co można zrobic z tym silnikiem? - jak nic to na jaki go wymienic ?, komu to zlecic i ile by to kosztowało ?
moc ponad 180KM to by już było baardzo dobrze ;-)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-08-18, 17:15

Na takie moce tylko swap realnie wchodzi w grę. Ile masz do wydania ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

KamilPrimo
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-18, 16:16
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: KamilPrimo » 2012-08-18, 17:49

8 000 zł to tak max.na razie ... nie wiem czy nie uzbierac jeszcze troche i wtedy coś wymyślec.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-18, 18:16

KamilPrimo myślę, że na swpa na SR20VE by Ci starczyło. Byś miał ok 200 KM

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2012-08-18, 18:17

Za te kasę to SR20VE możesz wsadzić, i jeszcze Ci zostanie :mrgreen:
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-18, 18:19

adrionGT pisze:Za te kasę to SR20VE możesz wsadzić, i jeszcze Ci zostanie :mrgreen:
Watpie by zostało. On ma przeciez 1,6, wiec potzrebuje jeszcze skrzyni, kompa itd

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2012-08-18, 18:22

Oj tam, taki mi się powiedziało ;-) zostanie albo nie zostanie :-P
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2012-08-18, 18:25

jesli tyle masz to lec w sr20ve jedyne sensowne wyjscie
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-08-18, 18:38

Ciekawe jakby to ve zniosło lpg...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

KamilPrimo
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-18, 16:16
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: KamilPrimo » 2012-08-18, 18:53

nie da sie tego uturbic albo jak już inny silnik to jakie sa jeszcze opcje ?
Lubie świst turbo ale za mały chyba ten silniczek.
Jest ktoś w trójmieście do kogo miałbym sie ze SWAPem zgłosic kto by silnik zamówił czy wszystko musze sam robic? :?:

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2012-08-18, 19:09

Pawel18PL pisze:Ciekawe jakby to ve zniosło lpg...

Niektórzy twierdzą że LPG jest lepsze dla silnika... Sorry za OT
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

KamilPrimo
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-18, 16:16
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: KamilPrimo » 2012-08-18, 19:47

LPG mnie nie interesuje
niskie spalanie nie jest ważne
chodzi mi o dużą moc. jakies pomysły ?

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2012-08-18, 19:54

Turbo wyjdzie drożej zobacz podpis Bombla a z tego silnika raczej za dużo nie wyciśniesz Najlepiej tak jak piszą chłopacy VE a potem jak kasy starczy to dalsze mody lub turbo i masz 300+
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

KamilPrimo
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-18, 16:16
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: KamilPrimo » 2012-08-18, 21:16

czyli musze kupic wersje gt. szkoda troche bo moja jest w idealnym stanie
ani cm rdzy i wszystko działa
teraz bede sie musiał tego pozbyc i kupic dojechaną gt
następnie ją odrestaurowac i uturbic.
Ładną ciężko nawet w Niemczech znaleźc
to dużo roboty widze mam bo samych bebechów to ja nie znajde od gt p10

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2012-08-18, 21:22

Po co GT ?
GT ma 143Km chyba :(
Musisz kupić silnik od Awenira 2.0 Ve czyli na zmiennej fazie rozrządu on w nominale ma 187 Km (o ile się nie mylę)
Wsadzasz do swojej budy zapodajesz fajną skrzynie może być własnie od GT i masz ostrą furę ( tak w skrócie) :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2012-08-18, 22:06

nie chce się czepiać ale... 92r i LPG sekwencja? to jeszcze DS powinien być...

KamilPrimo
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-18, 16:16
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: KamilPrimo » 2012-08-18, 22:58

Ktoś ma pomysł skąd wziąc taki silnik?

Awatar użytkownika
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland

Post autor: vimek999 » 2012-08-18, 23:30

SR20VE + ?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-19, 06:34

majchrzok pisze:nie chce się czepiać ale... 92r i LPG sekwencja? to jeszcze DS powinien być...
No tak. To w takim razie dochodzi jeszcze bak. Poza tym jak chcesz usturbić to trzeba wymienić hamulce, bo w DS są z tyłu bębny.

Faktycznie lepiej kupic GT lub jeśli masz bude w super stanie to możesz spróbować swapa

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2012-08-19, 13:50

Jak buda jest naprawdę ładna to bym swapował, jeżeli faktycznie masz 8000 zł na całość do wydania od ręki to bym się nie zastanawiał, tylko wrzucał sr20ve ;)
A tak swoją drogą to za 8k + kasa ze sprzedaży primy można duuużo mocniejsze fury kupić ;)

KamilPrimo
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-18, 16:16
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: KamilPrimo » 2012-08-19, 21:48

niby można kupic coś szybszego ale nikomu nie oddam swojej dopieszczonej primery za grosze, a za więcej nikt jej nie kupi. bardzo mi sie ten samochód podoba. Będę go robic na czarny mat , jakieś fajne koła hamulce mocną zawiechę ale najpierw chce miec DUŻO mocy ,żeby gały wychodziły na wierzch kierowcom nowiutkich aut.
powinienem zrobic odwrotnie ale auto troche będzie stało więc najpierw robie silnik

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2012-08-19, 22:38

Wrzucaj ve , lekko roboty i potem reszta . Dla chcacego... skoro jest w idealnym stanie

KamilPrimo
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-18, 16:16
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: KamilPrimo » 2012-08-19, 23:23

da sie wbic silnik jakiejś innej marki czy zbyt pracochłonne?
tylko musze uważac na rozkład mas pewnie

Awatar użytkownika
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland

Post autor: vimek999 » 2012-08-20, 00:39

Wrzuć zdjęcia perełki? Z miłą chęcią popatrzymy :->
SR20VE + ?

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2012-08-20, 17:32

KamilPrimo pisze:da sie wbic silnik jakiejś innej marki czy zbyt pracochłonne?
tylko musze uważac na rozkład mas pewnie
Jak by napisac to na fb , "nie lubie tego"

KamilPrimo
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-18, 16:16
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: KamilPrimo » 2012-08-20, 20:39

zdjęcia są tu zbędne auto jest całkowicie seryjne (tylko jeden kołpak od mazdy)
postaram sie je kiedyś tam; niedługo zrobic
muszę sie wybrac na myjnię

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-08-20, 20:51

...jedyna słuszna droga w Twoim budżecie - swap na SR20VE...
...uwierz mi - przesiadka na ten silnik z 1,6 zaspokoi Twoją rządzę
mocy na sporo czasu ;-)
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-08-21, 19:22

Wytycz nowa droge na forum i zrob turbo :)

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2012-08-21, 20:02

DiLGT pisze:Wytycz nowa droge na forum i zrob turbo :)
w DS to niemożliwe...

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-08-21, 21:14

majchrzok pisze:
DiLGT pisze:Wytycz nowa droge na forum i zrob turbo :)
w DS to niemożliwe...
Jest możliwe :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”