Problemy z obrotami na jałowym
: 2012-01-20, 10:57
Po przeczytaniu wiekszości watków odnośnie obrotow nie znajduje rozwiazania swojego problemu, dlatego mam kilka pytań:
1. Jak zachowuje się prawidłowo działający silnik po odpaleniu na zimno, np. całonocnym postoju, tj. na ile obrotów wskakuje?
2. Po rozgrzaniu silnika do 90st na jałowym po przygazaowaniu i przytrzymaniu np. do 3000 ob., po puszczeniu gazu jak schodzą obroty do prawidłowych? Tj. Czy przy jakichś obrotach zatrzymują się i dopiero schodzi na 700-800 czy schodzi idealnie plynnie do konca?
U mnie był problem ze spadającymi obrotami na jałowym do ok. 400. Co ciekawe, po wrzuceniu dowolnego biegu normowały sie. Na luzie znowu 400.
Po przeczyszczeniu przepustnicy i silniczka krokowego calkiem sie Almerze pochrzanilo, tzn. zacina sie na obrotach 1500 i nie schodzi nizej. Czasem po przygazowaniu oborty ustawiaja sie wlasciwie, tj. ok. 800.
1. Jak zachowuje się prawidłowo działający silnik po odpaleniu na zimno, np. całonocnym postoju, tj. na ile obrotów wskakuje?
2. Po rozgrzaniu silnika do 90st na jałowym po przygazaowaniu i przytrzymaniu np. do 3000 ob., po puszczeniu gazu jak schodzą obroty do prawidłowych? Tj. Czy przy jakichś obrotach zatrzymują się i dopiero schodzi na 700-800 czy schodzi idealnie plynnie do konca?
U mnie był problem ze spadającymi obrotami na jałowym do ok. 400. Co ciekawe, po wrzuceniu dowolnego biegu normowały sie. Na luzie znowu 400.
Po przeczyszczeniu przepustnicy i silniczka krokowego calkiem sie Almerze pochrzanilo, tzn. zacina sie na obrotach 1500 i nie schodzi nizej. Czasem po przygazowaniu oborty ustawiaja sie wlasciwie, tj. ok. 800.