Strona 1 z 1
SLX zamiast LX w P10
: 2011-12-26, 14:38
autor: wisdid
Witam.
Mam proste pytanie czy da radę? Bo mam na oku silnik SLX właśnie i chciałbym go ujrzeć w moim nismo - bo wiadomo co silnik z S to od razu tak ciekawiej

Co sądzicie?
: 2011-12-26, 14:43
autor: Rysiu83
SLX to nie silnik tylko wersja wyposażenia.
: 2011-12-26, 14:53
autor: wisdid
Przepraszam - po prostu w SLX zazwyczaj jest ten silnik o który mi chodzi
Więc mam :
2.0 GSX
Chce mieć :
2.0 GTI
: 2011-12-26, 14:55
autor: Rysiu83
W P10 najmocniejsze w wyposażeniu SLX co siedziało z SRDe20 to miało 125 KM..piszesz o DE - 150 konnym silniku z GT lub sunny GTI a tu było 143 KM z racji innego komputera sterującego hehe i co wybierasz tym razem?
: 2011-12-26, 14:58
autor: wisdid
heh

Doszliśmy do sedna
Najprościej. Mam 125 KM, a wiadomo chciałbym te 25 więcej
Po pierwsze:
Opłaca się?
Po drugie :
Czy w ogóle się da ?

: 2011-12-26, 15:00
autor: Rysiu83
Myślę że gdybyś wsadził wałki rozrządu od DE plus przyspieszył zapłon i zrobił dolocik to miałbyś więcej niż seryjne GT .
: 2011-12-26, 16:01
autor: bombel
wisdid to jest ten sam silnik. Tak jak Rysiu napisal rózni sie wałkami i odcinką. Taniej bedzie Ci walki kupic niz wymieniac silnik
: 2011-12-26, 20:07
autor: scubzik
Rysiu83 pisze:Myślę że gdybyś wsadził wałki rozrządu od DE plus przyspieszył zapłon i zrobił dolocik to miałbyś więcej niż seryjne GT
do tego dolot i wydech , mod rozrządu i wymiana tudzież mod komputera i silnik będzie mocniejszy niż seria GTI..
Szkoda roboty z przekładką "serca" bo i tak koma musiałbyś wymienić .. poza tym , jeśli masz zdrową jednostkę to w nią inwestuj .. niewiadomo na co się nadziejesz kupując silnik "gti"