Strona 1 z 3

Uszczelki Termoizolacyjne SR20DE/VE

: 2011-11-21, 11:09
autor: PumaRST
Witam,

mam możliwość zorganizować zakup grupowy uszczelek termoizolacyjnych pod kolektor ssący do SR20DE/VE zdaje się że bedzie pasować do wszystkich odmian silnika z kolektorem ssącym który ma przepustnice u góry - tu niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę.

Cena by wyglądała na poziomie 160zł + koszt przesyłki. (przy liczbie 1-5) powyżej 5-> 140zł a przy większej liczbie byśmy coś jeszcze utargowali.

Co o tym sądzicie?? Są jacyś chętni??

Pozdrawiam
PumaRST

PS: przydała by się uszczelka od VE na wzór ale jak nie to na bazie N15GTI by się zrobiło.

Lista chętnych:

1) PumaRST,
2) Berry,
3) Modzelitto,
4).............

: 2011-11-21, 11:43
autor: wod2u
Puma, a VE nie ma czasem większej średnicy kanałów dolotowych?
Czytałem o tym modzie niedawno, doszukałeś się może jakie są chociażby orientacyjne przyrosty w SR20?

: 2011-11-21, 11:47
autor: PumaRST
wod2u pisze:Puma, a VE nie ma czasem większej średnicy kanałów dolotowych?
Czytałem o tym modzie niedawno, doszukałeś się może jakie są chociażby orientacyjne przyrosty w SR20?
tak VE ma większe kanały dlatego mówie żeby się przydała ori z VE ale materiał uszczelki jest obrabialny więc nawet z DE da się ja jeszcze powiększyć pod wieksze kanały ( więc nie wiem czy nie lepiej jednak z DE).

co do przyrostów, niby twierdzą że przyrost jest 3-9% mocy - tak ogólnie. Jesli mam być szczery nie spodziewam sie wiecej niż 5% ale to nadal daje 7KM 9Nm w wypadku naszych silników więc stosunek cena-zysk mocy bardzo dobra jak na n/a

: 2011-11-21, 11:47
autor: Berry
czyli uszczelka odcina temperature idąca od głowicy, to ciekawe :)
Biore :oops:

1- Berry

PS. jesteś pewny materiału z którego zostanie wykonana?

: 2011-11-21, 11:51
autor: PumaRST
Berry pisze:PS. jesteś pewny materiału z którego zostanie wykonana?
Tak ale jeszcze napisałem żeby mieć 100% pewności czy jest on obrabialny pod większe kanały.

Listę chętnych będę pisał w pierwszym poście.

ogólne info na bazie Hond.

http://www.hondata.com/manuals/heatshie ... hield.html

: 2011-11-21, 11:52
autor: vimek999
Ja bym się pisał na takie coś do VE, ale poczekam jak się rozwinie dalej ten temat :)

: 2011-11-21, 13:00
autor: PumaRST
mam odpowiedź że uszczelka jest obrobialna więc wzorem bedzie ta do DE ponieważ jest więcej takich silników.

A ci którzy mają VE lub tak jak ja bedą rozwiercać kanały będą zmuszeni do obrobienia uszczelki.

: 2011-11-21, 15:20
autor: Modzelitto
1) PumaRST,
2) Berry,
3) Modzelitto, ;-)

: 2011-11-21, 15:52
autor: Neptune
Coś mi się kojarzy że Ryba kiedyś obczajał temat. Nie pamiętam z jakiego to było materiału ale cena wychodziła bardzo konkurencyjna w stosunku to tej oferty. Niech sam się wypowie...
Generowanie mocy to ciężka rozgrywka w sr20 każdy kuc na wagę złota hehe. Jestem ciekaw czy uszczelka jest w stanie wpłynąć aż tak znacząco na wynik. Zdjąć nawet te 10stopni z kolektora przy pełnym nagrzaniu to więcej tlenu. Obstawiam 1-2 konie i 1-2 niuty ;P Sprawdźcie posypią się zamówienia :mrgreen:

: 2011-11-21, 16:55
autor: Ryba
Ja taki uszczelki mogę zrobić :P

Zresztą sam mam już taka wystruganą pod swój kolektor :)

Mam również zlecenie od Coobcia na taka :)

Oto foto:

( koszt nie przekracza 100 zł )

Obrazek

Jest to robota własnoręczna i jest to lepszy materiał niż ogólnie stosowany teflon

Jak coś to PW :-D

: 2011-11-21, 16:55
autor: PumaRST
Neptune, ja nie twierdze że oferta jest jakas mega. Po prostu jest, jeśli ktoś może zrobić lub załatwić taniej to też wolę taniej ;-) co do zysku mocy, hmmmm tak naprawdę odkąd zaczeli je montować do Hond później do Toyoty i kilku innych aut zastanawiałem się zawsze ile to tak na prawdę da - a nie znalazłem nigdzie oficjalnych wyników z pomiarów przed i po.
Co do trudności w uzyskaniu mocy to i tak uważam że sr20de jest mega fajnym silnikiem który po podstawowych modach - tanich modach - generuje przyrost rzędu 20% wiec nie narzekajmy. ale później to faktycznie zaczyna się sprawdzać równanie 1KM=100zł jak to w N/A


No to Ryba odpowiedział w tym samym czasie co ja pisałem tą odpowiedź.

Ryba ten materiał jest obrabialny?? Jaki czas realizacji??

BTW: Myślę że moja propozycja straciła ważność :mrgreen: :lol:

Robimy zamówienie grupowe u Ryby :evil:

: 2011-11-21, 17:03
autor: Modzelitto
Ryba ten custom jeździ u Ciebie w aucie? Z czego jest wykonana?

: 2011-11-21, 17:06
autor: Ryba
Ciesze się.. :)

Czas realizacji to przede wszystkim zależy od was.

Jeśli komuś się spieszy to i w ciągu 3 dni jestem wstanie zrobić i wysłać. Jednak ja również pracuje i wiadomo pewnych spraw nie dam rady przełożyć :-/

Uszczelka ma 3 mm grubości jest w pełni odporna na oleje rozpuszczalniki itp. Ma bardzo dobre właściwości termoizolacyjne. Materiał jest w pełni obrabialny :)

[ Dodano: 2011-11-21, 17:07 ]
Modzelitto pisze:Ryba ten custom jeździ u Ciebie w aucie? Z czego jest wykonana?
Nie, uszczelka czeka na lepsze czasy :)

: 2011-11-21, 17:10
autor: Modzelitto
Ryba pisze:Nie, uszczelka czeka na lepsze czasy
Czyli jak na razie nie wiadomo jak się sprawuje w praktyce (czy nie pęka, puchnie, czy jest w pełni p&p...)

: 2011-11-21, 17:12
autor: Ryba
Jest w pełni P&P bo robię ja pod dany kolektor i gwarantuje że nic się z nią nie stanie :)

: 2011-11-21, 17:13
autor: vimek999
Ryba...a jakim narzędziem najlepiej obrabiać uszczelkę pod VE? Dremel`em?

: 2011-11-21, 17:14
autor: Modzelitto
Ok ;-) Czyli zlecając zamówienie muszę udostępnić Ci obecną uszczelkę?

: 2011-11-21, 17:33
autor: Ryba
vimek999 pisze:Ryba...a jakim narzędziem najlepiej obrabiać uszczelkę pod VE? Dremel`em?
Ja osobiście wszystko robię ręcznie. Niem mam Drymela :P

Z pewnością łatwiej było by mi ogólny zarys zrobić drymelem bądź wiertarką, jednak tak czy siak efekt końcowy robię zestawem pilników i papieru ściernego :)

[ Dodano: 2011-11-21, 17:35 ]
Modzelitto pisze:Ok ;-) Czyli zlecając zamówienie muszę udostępnić Ci obecną uszczelkę?
Przy tej przeróbce i tak musisz kupić dwie uszczelki seryjne ( koszt około 20 zł )

Wiec było by to wskazane aby takową wysłać do mnie bądź zrobić zdjęcie.

: 2011-11-21, 17:41
autor: Modzelitto
2 uszczelki seryjne- po to, by przy składaniu dać je po obydwu stronach tej customowej? Jeśli się mylę to mnie popraw :-P

: 2011-11-21, 17:43
autor: Ryba
dokładnie, bądź jedna jeżeli obecna seryjna uszczelka nadawała by się jeszcze do użytku.

: 2011-11-21, 17:47
autor: Modzelitto
Ok, poczekam jeszcze na rozwój tematu, ale adres do wysyłki to już mógłbys mi podesłać na priva :mrgreen:

: 2011-11-21, 17:50
autor: Ryba
Puma już sie zdecydował :)

Wiec czekam na resztę chętnych :)

koszt to 80 zł = przesyłka jakieś 7-11 zł zależy od wyboru przesyłki :)

40 zł materiał 40zł robota

:-)

: 2011-11-21, 17:58
autor: Modzelitto
Puma proponuje zrobić edit w pierwszym poście i puścić od nowa listę :-). Oczywiście jestem chętny ;-)

: 2011-11-21, 18:00
autor: Berry
Ryba pisze:Ja taki uszczelki mogę zrobić :P

Zresztą sam mam już taka wystruganą pod swój kolektor :)

Mam również zlecenie od Coobcia na taka :)

Oto foto:

( koszt nie przekracza 100 zł )

Obrazek

Jest to robota własnoręczna i jest to lepszy materiał niż ogólnie stosowany teflon

Jak coś to PW :-D

Jak tak...to też wezme ;D

Modzelitto- lista raczej się nie zmieniła ;-)

: 2011-11-21, 18:05
autor: killer2000
może i ja sie skusze :-)

: 2011-11-21, 18:20
autor: Modzelitto
Ooo widzę że chętni jak na razie to sami użytkownicy Almerek GTi :-D To w takim razie kto pierwszy przesyła uszczelkę SR20DEH do Ryby? :mrgreen:

: 2011-11-21, 19:37
autor: Ryba
Z tego co się dowiedziałem i co widzę po zdjęciach na tej stronie:

http://www.iparts.pl/auto-czesci/uszcze ... 00376.html

Uszczelka do waszych almerek jest identyczna jaką mam w swoim posiadaniu.

: 2011-11-21, 19:56
autor: PumaRST
więc lista zostaje bez zmian jedynie cena się zmieniła i wykonawca. Tak ja już poprosiłem Rybę o wykonanie dla mnie :mrgreen:

: 2011-11-21, 20:08
autor: Neptune
No i wszystko jasne ;) Temat generalnie ciekawy ... troszkę za późno się obudziłem bo sam bym wsadził. U mnie i tak na plus że turbo i intercooler "chłodzi" dolot przy obecnych temp. jest wręcz chłodny ale zawsze do przodu.

Przy N/A to kolektor pewnie nie wiele różnił się temperaturą od silnika :D
Niech się zbiera lista to w wolnym czasie będzie się rzeźbić ;)

: 2011-11-21, 20:37
autor: Berry
No to w takim wypadku lista nie ma sensu, bo to nie zakup grupowy...
Kto chce to pisze do Ryby i tyle
z innej beczki fajnie byłoby aby ktoś to przetestował :)

EDIT:
Ryba stwierdził że chce kasiorkę za jednym zamachem, wiec zamówienia będą wykonywane jak się pewnie określona grupka uzbiera...?