Uszczelki Termoizolacyjne SR20DE/VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Ja przetestowałem już jakiś czas temu - zwyżek mocy i momentu raczej nie ma, ale temp kolektora faktycznie spada. Jeśli jest jakiś zysk to mieści się w granicach błędu pomiarowego. Tak czy owak, temperaturę zawsze warto obniżyć pod machą, a koszt dorabianej przez Rybę uszczelki jest niewielki.
Pozdro
Pozdro
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
zgadza sięammaimon pisze:Ja przetestowałem już jakiś czas temu - zwyżek mocy i momentu raczej nie ma, ale temp kolektora faktycznie spada. Jeśli jest jakiś zysk to mieści się w granicach błędu pomiarowego. Tak czy owak, temperaturę zawsze warto obniżyć pod machą, a koszt dorabianej przez Rybę uszczelki jest niewielki.
Pozdro
u mnie już też od 1,5 roku taka uszczela pod maskę jest z 5mm teflonu.
kolektor jest dalej dość ciepły, ale daje się w ręce utrzymać nawet po upalaniu wozu.
przyrosty niby symboliczne, ale przy dodatkowo odłączonym podgrzewaniu przepustnicy i w gorące dni podejrzewam, że są całkiem wyczuwalne - szczególnie po wystrojeniu auta
Ok, chłopaki robimy listę
Zapisywać się proszę aby miał przejrzysty obraz sytuacji.
1. PumaRST
2. vimek999
3. Modzelitto
4. Berry
Ktoś jeszcze...
Czekam do końca przyszłego tygodnia.
[ Dodano: 2011-12-05, 18:59 ]
Dobra nikt więcej z tego co widzę nie jest chętny na uszczelkę.
Chłopaki w takim razie zbieramy kaskę i działamy.
Zapisywać się proszę aby miał przejrzysty obraz sytuacji.
1. PumaRST
2. vimek999
3. Modzelitto
4. Berry
Ktoś jeszcze...
Czekam do końca przyszłego tygodnia.
[ Dodano: 2011-12-05, 18:59 ]
Dobra nikt więcej z tego co widzę nie jest chętny na uszczelkę.
Chłopaki w takim razie zbieramy kaskę i działamy.
pamiętam właśnie że ten materiał był trochę kruchy, nie wiem jak się sprawuje po dociśnięciu bo pewnie trochę lepiej ale trzymając nieumiejętnie w ręku lub upuszczeniu łatwo go połamać. Do siebie do maximy robiłem też taką uszczelkę, też z materiału termoizolacyjnego tylko bardziej konsystencją przypomina gumę, ale było kilka rodzajów twardsze, bardziej miękkie itd. Przy tym materiale już większa pewność że nic się nie wykruszy. Docinałem ręcznie bo tylko 1szt ale gdyby to miała byś seria to raczej pokusiłbym się o wycięcie komputerowe
Materiał kupiony, w tym tygodniu się biorę za dłubanko
Ostatnio zmieniony 2011-12-19, 14:53 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
Dylson nie wiem o co ci w tym momecie chodzi, to był tylko zarcik i mała aluzja do Mac-a co by się nie wypowiadał na temat o którym nie ma zielonego pojęcia. W jego ocenie materiał z którego wykonuje uszczelki wręcz może rozsypac się w ręku, co jest totalną bzdura i kłamstwem. Zresztą parę osób które miały ją w ręku mogą to potwierdzić.
viewtopic.php?t=137&sid=b72ca2324b6f489 ... a3dcd2c354Ryba pisze: to był tylko zarcik
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
W GT było dobre zdjęcie porównania kanałów...Ale są w pytke większe...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Podbijam.
Nada się taka taśma na uszczelkę przepustnicy i zaworu powietrza dodatkowego?
http://allegro.pl/teflon-na-uszczelki-p ... 89342.html
Nie jest to płyta, obstawiam, że będzie to przynajmniej trochę elastyczne.
W grę wchodzi jeszcze odpięcie podgrzewania i cai z nadkola, nie oczekuję przyrostów po samej uszczelce jakby co
Nada się taka taśma na uszczelkę przepustnicy i zaworu powietrza dodatkowego?
http://allegro.pl/teflon-na-uszczelki-p ... 89342.html
Nie jest to płyta, obstawiam, że będzie to przynajmniej trochę elastyczne.
W grę wchodzi jeszcze odpięcie podgrzewania i cai z nadkola, nie oczekuję przyrostów po samej uszczelce jakby co
pozdr. Kamil
No uszczelkę zrobiłem już z tej taśmy, jeżdżę na niej od miesiąca, wszystko jest szczelne, uszczelka jest nieco grubsza od metalowej oryginalnej. Dociąłem idealnie taki sam kształt jak oryginalna. Co do odporności to jest to teflon, więc teoretycznie powinien być odporny na takie substancje. Sam materiał jest twardy ale elastyczny, ale nie ma problemu, żeby go ścisnąć, stąd dobrze uszczelnia.
Dodatkowo oprócz zmiany uszczelki odpiąłem podgrzewanie przepustnicy, efekty są, generalnie wcześniej przepustnica była tak gorąca jak kolektor ssący, obecnie nawet przy długiej jeździe jest zauważalnie chłodniejsza (ssący prawie parzy), ale to chyba od upału pod maską, jak się krótko pojeździ i nie zrobi się jeszcze pod maską ukrop, to ssący jest dobrze ciepły, a przepustnica zupełnie zimna. Jak na mnie jest lekko lepsza reakcja na gaz, szczególnie zaraz po zmianie to czułem, teraz się chyba już przyzwyczaiłem. Żadnych negatywów tych zmian nie odczułem.
Dodatkowo oprócz zmiany uszczelki odpiąłem podgrzewanie przepustnicy, efekty są, generalnie wcześniej przepustnica była tak gorąca jak kolektor ssący, obecnie nawet przy długiej jeździe jest zauważalnie chłodniejsza (ssący prawie parzy), ale to chyba od upału pod maską, jak się krótko pojeździ i nie zrobi się jeszcze pod maską ukrop, to ssący jest dobrze ciepły, a przepustnica zupełnie zimna. Jak na mnie jest lekko lepsza reakcja na gaz, szczególnie zaraz po zmianie to czułem, teraz się chyba już przyzwyczaiłem. Żadnych negatywów tych zmian nie odczułem.
pozdr. Kamil
Gdyby ktoś coś:
viewtopic.php?p=400768#400768
viewtopic.php?p=400768#400768
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW