DŁUBIEMY SR20DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
DŁUBIEMY SR20DE
Witam, wszystkich zainteresowanych tym tematem.
pierwsze pytanko od czego podpaszą wtryski do SR20DEH oczywiście większe, wydajniejsze?
po splanowaniu głowicy ok 1.5 mm jaką zastosować uszczelkę? czy seryjna wytrzyma czy trzeba robić nowe np miedziane?
pierwsze pytanko od czego podpaszą wtryski do SR20DEH oczywiście większe, wydajniejsze?
po splanowaniu głowicy ok 1.5 mm jaką zastosować uszczelkę? czy seryjna wytrzyma czy trzeba robić nowe np miedziane?
Elring oryginalny z hologramem i powinno być git a co do wtrysków to dlaczego chcesz wydajniejsze? Lepiej pójść w Walbro. Seryjne wtryski i pompa do 170-180Km na luzie stykają.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
W katalogu intercarsa po 59 PLN. To napewno to?bodek pisze:Elring oryginalny z hologramem i powinno być git
Ostatnio zmieniony 2009-12-17, 18:50 przez p'xxl, łącznie zmieniany 1 raz.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Pablo's ja za uszczelkę pod głowicę Elringa dałem jakieś 40zł. Fabrycznie była firmy Reinz.
Ponad 17.000km nalatane od wymiany i jest gicior. Tyle, że u mnie planowane było tylko o 0,5mm.
Ponad 17.000km nalatane od wymiany i jest gicior. Tyle, że u mnie planowane było tylko o 0,5mm.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Generalnie to będzie pierwsze moje takie doświadczenie. Jeżeli ktoś chce sie podzielić swoimi to będę zobowiązany. Powiedz co stoi na przeszkodzie przejście na syntetyk po remoncie motoru.NadiR pisze: Po planowaniu i uszczelniaczach na new bez problemów taka opcja będzie?
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
Przestawienie rozrządu to zależy od silnika. Jedne lepiej reagują inne słabiej. 12Nm to już prawie maks co da się ugrać ale liczy się poprawa przebiegu krzywych. Najczęściej niuton idzie w górę do ~6000obr. Bywa, że moc maks nawet spada. Lepiej rozwiercić niż frezować nowy rowek bo jest wtedy możliwość regulacji. Całkiem dobrze spisuje się też kręceniem wałkiem wydechowym. Teoria mówi: żeby polepszyć dół przyspieszamy wałek ssący, żeby polepszyć górę opóźniamy wałek wydechowy. Wartości do 4st są na pewno bezpieczne bo testowałem u siebie, oczywiście wszystko zależy od stopnia rozciągnięcia łańcucha rozrządu. Zbytnie obrócenie wałka może spowodować oznaki typu np. niestabilne wolne obroty, brak mocy itp. a w skrajnych wypadkach kolizje zaworów z tłokami.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Nawet nie pisnąłem o tym, że robię kapitalkę. Chodzi mi głownie o łeb. A z uwagi na to, że i tak będę miał motór rozebrany to wymienię uszczelniacze, zobaczę w jakim stanie są pierścienie, łacuch rozrządu itd. Raz a porządnie. Niech się wypowie ktoś kompetentny. Coobcio w Czerwonej GTi chyba lał syntetyk po podobnych zabiegach i latała.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To ja powiem że moja primera P10 Jak miała Turbo i 318KM to uszczelka Erlinga dawała radę
Co du układu paliwowego to taniej i precyzyjniej się stroi regulatorem + mocniejsza pompa paliwa np. wallbro.
Co du układu paliwowego to taniej i precyzyjniej się stroi regulatorem + mocniejsza pompa paliwa np. wallbro.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja jestem w trakcie Takiego zabiegu... auto jeździło na 10w40 po zakupie zalałem motul 10w40 6.5 tys przejechałem nie ubyło nawet grama teraz zalałem Valvoline VR1 Racing 5w50 plan jest taki żeby przelatać 1.5 tys km jeśli nie weźmie nic to zlewam i zalewam to zalewam jeszcze raz to samo na razie przelatałem 500km na bagnecie bez zmian zobaczymy co dalej... p'xxl ile silnik ma nalotu? jakieś zużycie na półsyntetyku?
jakieś 205 tyś. Nie wiem czy bierze olej. Muszę sprawdzić bagnet jutro. Możliwe, że trochę łyka. Stąd zanim zacznę jakiekolwiek mody muszę się zająć silnikiem. Ewentualnie zaleję syntetykiem i jak będzie ok to zostawię. Ale dopiero Luty/Marzec.MRC pisze:p'xxl ile silnik ma nalotu?
[ Dodano: 2009-12-18, 19:01 ]
A co do zużycia na półsyntetyku to nie wiem. Jak odkręcą łeb będę wiedział więcej jak to wygląda.MRC pisze:jakieś zużycie na półsyntetyku?
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
Trzeba splanować i zmierzyć ale realnie pewnie z 5Nm i trochę mniej konia przyrostu by dało. Planowanie łba daje podobnie jak przestawienie rozrządu. I tu i tu zmienia się kompresja.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Ja po wymianie pompy na walbro pewnie zakręcę się wokół czegoś takiego http://www.allegro.pl/item903354393_reg ... uning.html
W sumie interesuje mnie głównie żeby pokazywał jakie jest ciśnienie poza tym łatwość instalacji
W sumie interesuje mnie głównie żeby pokazywał jakie jest ciśnienie poza tym łatwość instalacji
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ten do którego podałęś linka oraz tak samo wyglądający firmy F1Z mają problemy z membranami - pęka ona jak się za mocne ciśnienie ustawi i paliwo idzie rurką podciśnieniową do kolekotra ssacego co prowadzi do pogięcia korbowodów, miałem już 3 takie nie miłe niespodzianki na szczeście tylko w jednym wozie korbę zgięło...
Zdecydowanie polecam coś takiego: http://www.allegro.pl/item903910895_spo ... uning.html
Jest to podróbka SARDA...
[ Dodano: 2010-02-11, 21:24 ]
PS. do grzebanych silników proponuję syntetyka 5w50...
Zdecydowanie polecam coś takiego: http://www.allegro.pl/item903910895_spo ... uning.html
Jest to podróbka SARDA...
[ Dodano: 2010-02-11, 21:24 ]
Generalnie najlepiej latać na syntetyku, utrzymuje on silnik w czystości i nie dopuści do zatkania kanałów olejowych w rurkach od wałków... w N15 GTi tego nie map'xxl pisze:Coobcio a są jakieś przeciwwskazania do zalania auta syntetykiem po planowaniu łba i przynajmniej wymianie uszczelniaczy? NadiR miał jakieś obiekcje.
PS. do grzebanych silników proponuję syntetyka 5w50...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
http://www.allegro.pl/item919644901_val ... yczny.htmlCoobcio pisze:PS. do grzebanych silników proponuję syntetyka 5w50
Cena nie zabija.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
Panowie a słyszeliście może o HKS SR20DE 2,2l kit
znalazłem filmik i trochę danych, filmik pokazuje ciekawą hamownię ale i całkiem zacny wynik :
http://www.youtube.com/watch?v=jPkoa6lImt4
a tutaj trochę lektury (niestety po angielsku):
http://www.nengun.com/hks/stroker-kit-n ... r20det-22l
I teraz jeszcze jedno pytanie, czy ten kit dało by się włożyć w SR20VE (oczywiście robiąc z niego VET-a)
znalazłem filmik i trochę danych, filmik pokazuje ciekawą hamownię ale i całkiem zacny wynik :
http://www.youtube.com/watch?v=jPkoa6lImt4
a tutaj trochę lektury (niestety po angielsku):
http://www.nengun.com/hks/stroker-kit-n ... r20det-22l
I teraz jeszcze jedno pytanie, czy ten kit dało by się włożyć w SR20VE (oczywiście robiąc z niego VET-a)
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
Na ebay widziałem gotowe kity na 2,2l w sr20. Podobny projekt jest opisany tu viewtopic.php?t=1173
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!