Strona 1 z 1
Wykres Seryjnego SR20DE
: 2009-12-15, 23:07
autor: SiwoL
Ma ktoś wykres seryjnego SR20DE?? Byłbym bardzo wdzięczny.
: 2009-12-15, 23:40
autor: bombel
Masz u mnie w prezentacji w pierwszym poście
[ Dodano: 2009-12-15, 23:41 ]

: 2009-12-16, 18:59
autor: bodek
SR20DE High port. Mój Sunny GTI. Można przyjąć, że to w miarę zdrowa seria.
: 2009-12-17, 23:52
autor: Coobcio
To i ja się pochwalę, jest i seria i parę podstawowych modzików mojego autorstwa:

: 2010-01-04, 16:17
autor: alib1984
Coobcio, to czerwony sunny, czy alma była??
: 2010-01-04, 21:16
autor: Coobcio
Alemra GTi... W serii praktycznie to samo co w sunnym, no ciut więcej KM ma.
: 2010-01-05, 14:40
autor: alib1984
Zawsze wydawało mi się, ze N15 też mają 143 wg. oficjalnych danych... Skąd różnica w mocy? Dolot i ECU???
: 2010-01-06, 15:49
autor: Coobcio
N15 ma grubszy dolot i bez zwęrzkową przepływkę, za to niżej się kręci i ma gorszej konstrukcji kolektor ssący, za to ma dźwigienki zaworowe na rolce no i lżejsze bardziej przepływowe zawory wydechowe, no i cieńsze pierścienie tłokowe - wszystko to w celu obniżenia wewnetrznych oporów.
A i kolektor wydechowy ma taki sam jak w SR20Di - czyli primera P10 na jednopunkcie...
[ Dodano: 2010-01-06, 15:53 ]
jeszcze znalazłem stary wykres Yarko, ten słabszy to jego sunny GTI absolutna seria jak go kupił, po czym zmieniliśmy wydech na 2,5" i trochę zapłon poszedł do przodu oto efekty:

: 2010-01-06, 16:46
autor: alib1984
No ładnie...

, wydech od kolektora do końca mam już na 2,5 kwasie - przelotowy. Czekam teraz na SSACa. Ten wykres jest na seryjnym kolektorze?? Żałuje, że nie mam pod ręką hamowni. Po tym samym wydechu u mnie poprawiło się w całym zakresie(przynajmniej takie odnoszę wrażenie). Ciekawe jaka jest różnica mi między tym co było, a co jest teraz...
Kiedyś dawno w którymś z Twoich opisów czytałem, że zapłon w sunnym można przekręcić do końca, czy to podtrzymujesz?? Da radę to ustawić bez rolek? Latam na 98 przeważnie i głowica jest seria(raczej w Szwajcarii nikt jej nie planował)...
: 2010-01-06, 19:47
autor: bodek
Pewnie, że można, zależy tylko od stuku. Ja mam rozwierconą fasolkę w aparacie zapłonowy i totalnie dowalony. Stuku nie ma. Na hamowni nie stroiłem zapłonu ale pewnie można by jeszcze podregulować.
: 2010-01-06, 20:39
autor: alib1984
hehe, to ja też dowalę, zobaczymy co będzie... Zastanawia mnie ten szerszy dolot od N15...

: 2010-04-13, 17:51
autor: Sznurek
Co powiecie na ten wykres ? p11.144

: 2010-04-13, 17:55
autor: bombel
Sznurek pisze:Co powiecie na ten wykres ? p11.144
Straszna lipa z Niutonem. NA moje źle przełożenia dobrane
: 2010-04-13, 18:07
autor: Sznurek
bombel pisze:NA moje źle przełożenia dobrane
Na jakim przełożeniu hamuje się P11.144 ?
i przy jakich obrotach mam odcinkę
: 2010-04-13, 18:12
autor: bombel
Powinno byc chyba 59 przełożenie. U mnie odcina przy 6700 obrotów a wg tego wykresu u Ciebie przy 6300
: 2010-04-13, 18:22
autor: Sznurek
czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
: 2010-04-13, 18:35
autor: xtomek
Moja bardzo stara seria:
Fajnie ją było słychać i widać pamiętnego sylwestra

: 2010-04-13, 19:21
autor: bombel
Sznurek pisze:czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
Na to wygląda.
P.S> Gdzie hamowałeś??
: 2010-04-13, 19:58
autor: Sznurek
bombel pisze:Sznurek pisze:czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
Na to wygląda.
P.S> Gdzie hamowałeś??
w Pile
Dobra jutro do niego podskoczę by zmienił przełożenie i odcięcie przesunął na 6700 i niuton wróci i będzie ok
Tylko muszę się upewnić czy oby na pewno przełożenie 59
: 2010-04-13, 20:02
autor: bombel
Sznurek pisze:bombel pisze:Sznurek pisze:czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
Na to wygląda.
P.S> Gdzie hamowałeś??
w Pile
Dobra jutro do niego podskoczę by zmienił przełożenie i odcięcie przesunął na 6700 i niuton wróci i będzie ok
Tylko muszę się upewnić czy oby na pewno przełożenie 59
A pokaz wykres z AGMA TUNING
: 2010-04-13, 20:04
autor: Sznurek
bombel pisze:Sznurek pisze:bombel pisze:Sznurek pisze:czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
Na to wygląda.
P.S> Gdzie hamowałeś??
w Pile
Dobra jutro do niego podskoczę by zmienił przełożenie i odcięcie przesunął na 6700 i niuton wróci i będzie ok
Tylko muszę się upewnić czy oby na pewno przełożenie 59
A pokaz wykres z AGMA TUNING
nie hamowałem się u nich
: 2010-04-13, 20:07
autor: bombel
Sznurek pisze:nie hamowałem się u nich
Nawet 2 lata temu na zlocie?? Byśmy ta odcinke potwierdzili
: 2010-04-13, 20:13
autor: Sznurek
ale to poprzednią primera P11 2.0 (125 KM )

: 2015-04-02, 17:22
autor: Zielkq
Kolejny temat, który odkopuję

Ma ktoś może, albo wie gdzie znaleźć, wykres seryjnego SR20 w wersji 131KM (P11)?