Wykres Seryjnego SR20DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Wykres Seryjnego SR20DE
Ma ktoś wykres seryjnego SR20DE?? Byłbym bardzo wdzięczny.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To i ja się pochwalę, jest i seria i parę podstawowych modzików mojego autorstwa:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Alemra GTi... W serii praktycznie to samo co w sunnym, no ciut więcej KM ma.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
N15 ma grubszy dolot i bez zwęrzkową przepływkę, za to niżej się kręci i ma gorszej konstrukcji kolektor ssący, za to ma dźwigienki zaworowe na rolce no i lżejsze bardziej przepływowe zawory wydechowe, no i cieńsze pierścienie tłokowe - wszystko to w celu obniżenia wewnetrznych oporów.
A i kolektor wydechowy ma taki sam jak w SR20Di - czyli primera P10 na jednopunkcie...
[ Dodano: 2010-01-06, 15:53 ]
jeszcze znalazłem stary wykres Yarko, ten słabszy to jego sunny GTI absolutna seria jak go kupił, po czym zmieniliśmy wydech na 2,5" i trochę zapłon poszedł do przodu oto efekty:
A i kolektor wydechowy ma taki sam jak w SR20Di - czyli primera P10 na jednopunkcie...
[ Dodano: 2010-01-06, 15:53 ]
jeszcze znalazłem stary wykres Yarko, ten słabszy to jego sunny GTI absolutna seria jak go kupił, po czym zmieniliśmy wydech na 2,5" i trochę zapłon poszedł do przodu oto efekty:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No ładnie... , wydech od kolektora do końca mam już na 2,5 kwasie - przelotowy. Czekam teraz na SSACa. Ten wykres jest na seryjnym kolektorze?? Żałuje, że nie mam pod ręką hamowni. Po tym samym wydechu u mnie poprawiło się w całym zakresie(przynajmniej takie odnoszę wrażenie). Ciekawe jaka jest różnica mi między tym co było, a co jest teraz...
Kiedyś dawno w którymś z Twoich opisów czytałem, że zapłon w sunnym można przekręcić do końca, czy to podtrzymujesz?? Da radę to ustawić bez rolek? Latam na 98 przeważnie i głowica jest seria(raczej w Szwajcarii nikt jej nie planował)...
Kiedyś dawno w którymś z Twoich opisów czytałem, że zapłon w sunnym można przekręcić do końca, czy to podtrzymujesz?? Da radę to ustawić bez rolek? Latam na 98 przeważnie i głowica jest seria(raczej w Szwajcarii nikt jej nie planował)...
Pewnie, że można, zależy tylko od stuku. Ja mam rozwierconą fasolkę w aparacie zapłonowy i totalnie dowalony. Stuku nie ma. Na hamowni nie stroiłem zapłonu ale pewnie można by jeszcze podregulować.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
A pokaz wykres z AGMA TUNINGSznurek pisze:w Pilebombel pisze:Na to wygląda.Sznurek pisze:czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
P.S> Gdzie hamowałeś??
Dobra jutro do niego podskoczę by zmienił przełożenie i odcięcie przesunął na 6700 i niuton wróci i będzie ok
Tylko muszę się upewnić czy oby na pewno przełożenie 59
nie hamowałem się u nichbombel pisze:A pokaz wykres z AGMA TUNINGSznurek pisze:w Pilebombel pisze:Na to wygląda.Sznurek pisze:czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
P.S> Gdzie hamowałeś??
Dobra jutro do niego podskoczę by zmienił przełożenie i odcięcie przesunął na 6700 i niuton wróci i będzie ok
Tylko muszę się upewnić czy oby na pewno przełożenie 59
. coś
Kolejny temat, który odkopuję
Ma ktoś może, albo wie gdzie znaleźć, wykres seryjnego SR20 w wersji 131KM (P11)?
Ma ktoś może, albo wie gdzie znaleźć, wykres seryjnego SR20 w wersji 131KM (P11)?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."