Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Wykres Seryjnego SR20DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Wykres Seryjnego SR20DE

Post autor: SiwoL » 2009-12-15, 23:07

Ma ktoś wykres seryjnego SR20DE?? Byłbym bardzo wdzięczny.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2009-12-15, 23:40

Masz u mnie w prezentacji w pierwszym poście :)

[ Dodano: 2009-12-15, 23:41 ]
Obrazek

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2009-12-16, 18:59

Obrazek

SR20DE High port. Mój Sunny GTI. Można przyjąć, że to w miarę zdrowa seria.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2009-12-17, 23:52

To i ja się pochwalę, jest i seria i parę podstawowych modzików mojego autorstwa:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
alib1984
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alib1984 » 2010-01-04, 16:17

Coobcio, to czerwony sunny, czy alma była??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-04, 21:16

Alemra GTi... W serii praktycznie to samo co w sunnym, no ciut więcej KM ma.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
alib1984
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alib1984 » 2010-01-05, 14:40

Zawsze wydawało mi się, ze N15 też mają 143 wg. oficjalnych danych... Skąd różnica w mocy? Dolot i ECU???

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-06, 15:49

N15 ma grubszy dolot i bez zwęrzkową przepływkę, za to niżej się kręci i ma gorszej konstrukcji kolektor ssący, za to ma dźwigienki zaworowe na rolce no i lżejsze bardziej przepływowe zawory wydechowe, no i cieńsze pierścienie tłokowe - wszystko to w celu obniżenia wewnetrznych oporów.

A i kolektor wydechowy ma taki sam jak w SR20Di - czyli primera P10 na jednopunkcie...

[ Dodano: 2010-01-06, 15:53 ]
jeszcze znalazłem stary wykres Yarko, ten słabszy to jego sunny GTI absolutna seria jak go kupił, po czym zmieniliśmy wydech na 2,5" i trochę zapłon poszedł do przodu oto efekty:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
alib1984
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alib1984 » 2010-01-06, 16:46

No ładnie... :-o , wydech od kolektora do końca mam już na 2,5 kwasie - przelotowy. Czekam teraz na SSACa. Ten wykres jest na seryjnym kolektorze?? Żałuje, że nie mam pod ręką hamowni. Po tym samym wydechu u mnie poprawiło się w całym zakresie(przynajmniej takie odnoszę wrażenie). Ciekawe jaka jest różnica mi między tym co było, a co jest teraz...
Kiedyś dawno w którymś z Twoich opisów czytałem, że zapłon w sunnym można przekręcić do końca, czy to podtrzymujesz?? Da radę to ustawić bez rolek? Latam na 98 przeważnie i głowica jest seria(raczej w Szwajcarii nikt jej nie planował)...

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-06, 19:47

Pewnie, że można, zależy tylko od stuku. Ja mam rozwierconą fasolkę w aparacie zapłonowy i totalnie dowalony. Stuku nie ma. Na hamowni nie stroiłem zapłonu ale pewnie można by jeszcze podregulować.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
alib1984
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alib1984 » 2010-01-06, 20:39

hehe, to ja też dowalę, zobaczymy co będzie... Zastanawia mnie ten szerszy dolot od N15... :roll:

Sznurek
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-08, 22:55
Lokalizacja: Piła

Post autor: Sznurek » 2010-04-13, 17:51

Co powiecie na ten wykres ? p11.144

Obrazek
. coś Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-13, 17:55

Sznurek pisze:Co powiecie na ten wykres ? p11.144
Straszna lipa z Niutonem. NA moje źle przełożenia dobrane

Sznurek
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-08, 22:55
Lokalizacja: Piła

Post autor: Sznurek » 2010-04-13, 18:07

bombel pisze:NA moje źle przełożenia dobrane
Na jakim przełożeniu hamuje się P11.144 ?

i przy jakich obrotach mam odcinkę
. coś Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-13, 18:12

Powinno byc chyba 59 przełożenie. U mnie odcina przy 6700 obrotów a wg tego wykresu u Ciebie przy 6300

Sznurek
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-08, 22:55
Lokalizacja: Piła

Post autor: Sznurek » 2010-04-13, 18:22

czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
. coś Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-13, 18:35

Moja bardzo stara seria:

Obrazek

Fajnie ją było słychać i widać pamiętnego sylwestra ;D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-13, 19:21

Sznurek pisze:czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
Na to wygląda.

P.S> Gdzie hamowałeś??

Sznurek
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-08, 22:55
Lokalizacja: Piła

Post autor: Sznurek » 2010-04-13, 19:58

bombel pisze:
Sznurek pisze:czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
Na to wygląda.

P.S> Gdzie hamowałeś??
w Pile

Dobra jutro do niego podskoczę by zmienił przełożenie i odcięcie przesunął na 6700 i niuton wróci i będzie ok

Tylko muszę się upewnić czy oby na pewno przełożenie 59
. coś Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-13, 20:02

Sznurek pisze:
bombel pisze:
Sznurek pisze:czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
Na to wygląda.

P.S> Gdzie hamowałeś??
w Pile

Dobra jutro do niego podskoczę by zmienił przełożenie i odcięcie przesunął na 6700 i niuton wróci i będzie ok

Tylko muszę się upewnić czy oby na pewno przełożenie 59
A pokaz wykres z AGMA TUNING

Sznurek
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-08, 22:55
Lokalizacja: Piła

Post autor: Sznurek » 2010-04-13, 20:04

bombel pisze:
Sznurek pisze:
bombel pisze:
Sznurek pisze:czyli mój pomiar jest niepoprawny ?
Na to wygląda.

P.S> Gdzie hamowałeś??
w Pile

Dobra jutro do niego podskoczę by zmienił przełożenie i odcięcie przesunął na 6700 i niuton wróci i będzie ok

Tylko muszę się upewnić czy oby na pewno przełożenie 59
A pokaz wykres z AGMA TUNING
nie hamowałem się u nich
. coś Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-13, 20:07

Sznurek pisze:nie hamowałem się u nich
Nawet 2 lata temu na zlocie?? Byśmy ta odcinke potwierdzili

Sznurek
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-08, 22:55
Lokalizacja: Piła

Post autor: Sznurek » 2010-04-13, 20:13

ale to poprzednią primera P11 2.0 (125 KM )


Obrazek
. coś Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-04-02, 17:22

Kolejny temat, który odkopuję :D
Ma ktoś może, albo wie gdzie znaleźć, wykres seryjnego SR20 w wersji 131KM (P11)?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”