Strona 1 z 1

SR20DEH podgrzewanie przepustnicy

: 2011-07-11, 11:25
autor: Arias
Szukałem na forum, ale znalazłem poszlaki tylko, czy mógłby ktoś napisać po krótce jak sie pozbyć tego ustrojstwa w SR20DEH? Z tego co znalazłem to wężyków z płynem ruszyć nie można, więc co tylko kostkę wypiąć i zmostkować, prosiłbym jakieś foto co? gdzie? jak?

Re: SR20DEH podgrzewanie przepustnicy

: 2011-07-11, 11:46
autor: Mas
Arias pisze:Szukałem na forum, ale znalazłem poszlaki tylko, czy mógłby ktoś napisać po krótce jak sie pozbyć tego ustrojstwa w SR20DEH? Z tego co znalazłem to wężyków z płynem ruszyć nie można, więc co tylko kostkę wypiąć i zmostkować, prosiłbym jakieś foto co? gdzie? jak?
Nie jestem pewien jak jest w P11, ale wydaje mi się, że tak samo jak w N16 czy Maxi - podgrzewanie przepustnicy jest realizowane tylko przez wężyki z płynem chłodniczym.
Odpinasz od przepustnicy, łączysz wejście z wyjściem i jeździsz :)
U mnie żadne problemy się nie pojawiły. Nie mam też żadnej elektroniki która zwracałaby na to uwagę - bo i po co? :)

: 2011-07-11, 11:48
autor: Arias
tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało ;/

: 2011-07-27, 22:34
autor: balonik1991
Arias pisze:tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało ;/
ale to jest dobry patent jak sie chce miec chwilowego kopa pomija sie przepustnice i ogien a pozniej znowu sie pod nia wpina te dwa wezyki xD ;P

: 2011-07-28, 08:31
autor: Ryba
Arias pisze:tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało ;/
Dkoładnie tak w przepustnicy jest taki mały dzyndzel co jest wsuwa się i wysuwa pod wpływem temp. wody.

balonik1991 nawet tej mocy nie poczujesz :P

: 2011-07-28, 08:55
autor: MRC
Arias pisze:tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało ;/
no właśnie mechaniczne tzn w zależności od temperatury cieczy cięgno uchyla delikatnie przepustnicę dlatego trzeba zdemontować mechanizm połączyć wężyki i po sprawie

: 2011-07-28, 19:33
autor: balonik1991
A co z tym magicznym guzikiem ktory wymyslil Coobcio ze jak go wcisnie to auto dziala na ssaniu i niby ma wiekszego kopa? ;P wlasnie o tym mowilem no ale moge sie mylic czy w tym przypadku to jest na tej samej zasadzie;D

: 2011-07-28, 19:51
autor: Ryba
balonik1991 pisze:A co z tym magicznym guzikiem ktory wymyslil Coobcio
O czym ty mówisz.. ?? :roll:

: 2011-07-29, 05:03
autor: bombel
O czym ty mówisz.. ?? :roll:
Dawny power button Coobcia. Jeszcze Cie z nami nie było :) Auto troche przelane ale podobno coś tam dawało

balonik1991 ja bym to olał

: 2011-07-29, 06:58
autor: Pawel18PL
Rezystor w czujnik temperatury płynu na podłączony pod przycisk w kabinie.

: 2011-07-31, 11:42
autor: balonik1991
heh to byl tylko z glupa temat rzucony z tym dodaniem mocy ;)

: 2011-09-27, 10:44
autor: Jarzyn
Co do podgrzewania przepustnicy i wolnych obrotów, to wystarczy tylko "zmostkować" ten kanał wodny przepustnicy jakąś rurką, żeby był przepływ wody przez Air Regulator (ssanie na bimetalu).