SR20DEH podgrzewanie przepustnicy
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
SR20DEH podgrzewanie przepustnicy
Szukałem na forum, ale znalazłem poszlaki tylko, czy mógłby ktoś napisać po krótce jak sie pozbyć tego ustrojstwa w SR20DEH? Z tego co znalazłem to wężyków z płynem ruszyć nie można, więc co tylko kostkę wypiąć i zmostkować, prosiłbym jakieś foto co? gdzie? jak?
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Re: SR20DEH podgrzewanie przepustnicy
Nie jestem pewien jak jest w P11, ale wydaje mi się, że tak samo jak w N16 czy Maxi - podgrzewanie przepustnicy jest realizowane tylko przez wężyki z płynem chłodniczym.Arias pisze:Szukałem na forum, ale znalazłem poszlaki tylko, czy mógłby ktoś napisać po krótce jak sie pozbyć tego ustrojstwa w SR20DEH? Z tego co znalazłem to wężyków z płynem ruszyć nie można, więc co tylko kostkę wypiąć i zmostkować, prosiłbym jakieś foto co? gdzie? jak?
Odpinasz od przepustnicy, łączysz wejście z wyjściem i jeździsz
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
U mnie żadne problemy się nie pojawiły. Nie mam też żadnej elektroniki która zwracałaby na to uwagę - bo i po co?
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało ![;/ ;/](./images/smilies/kwasny.gif)
![;/ ;/](./images/smilies/kwasny.gif)
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- balonik1991
- nowy na forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
- Lokalizacja: Kolbuszowa
ale to jest dobry patent jak sie chce miec chwilowego kopa pomija sie przepustnice i ogien a pozniej znowu sie pod nia wpina te dwa wezyki xD ;PArias pisze:tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało
Dkoładnie tak w przepustnicy jest taki mały dzyndzel co jest wsuwa się i wysuwa pod wpływem temp. wody.Arias pisze:tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało
balonik1991 nawet tej mocy nie poczujesz
![:P](./images/smilies/razz.png)
no właśnie mechaniczne tzn w zależności od temperatury cieczy cięgno uchyla delikatnie przepustnicę dlatego trzeba zdemontować mechanizm połączyć wężyki i po sprawieArias pisze:tak, w innych motorach to jest proste ale jak Coobci pisał w SR20DEH ssanie jest mechaniczne, wiec niemozna odłączyć tych wężyków, bo auto ciagle by na ssaniu latało
- balonik1991
- nowy na forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
- Lokalizacja: Kolbuszowa
Rezystor w czujnik temperatury płynu na podłączony pod przycisk w kabinie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- balonik1991
- nowy na forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
- Lokalizacja: Kolbuszowa