Strona 1 z 1

: 2011-03-30, 22:40
autor: Boro1989
a jakie są koszta łączne montażu takiej głowicy do SR20De i ile sama głowica kosztuje??

: 2011-04-10, 23:12
autor: Coobcio
Koszt głowicy 2800zł... A cały silnik można mieć za 3200zł więc nie ma sensu się bawić w wymianę samej głowicy...

Hehe cieszę się że Artykuł się spodobał :)
Jaja były żeby do namiotu bezcieniowego upchnąć głowicę z mojego ex. Bandita i jakąś tam z VVL-a :D

: 2011-04-12, 22:30
autor: bodek
Potwierdzam, "trochę" więcej mnie to wyszło niż 3600 za gotowy silnik ale dostałem kilka giftów do głowicy.

: 2011-04-13, 17:30
autor: BaSsGrU
2800 to nie dużo jak za takie cudo.
jakie koszty dodatkowo ?

: 2011-04-13, 21:40
autor: Wolfshade
hej:)

coś czuję, że zachorowałem na takie sr20ve ;) podłączam się do BaSsGrU, ile to wszystko wyniesie ?


pozdrawiam,
Wolfshade

: 2011-04-13, 22:58
autor: Ryba
BaSsGrU nie opłaca się wsadzić samej głowicy, tak jak pisał o tym Coobcio wyżej. Nawet na Allegro sa silniki SR20VE za 3200 i 3600 zł, sądze że do twego dobre strojenie wydajniejsza pompa paliwa oraz reg. ciś. paliwa i może być to na pierwszy setap koniec.

potem można modzić dalej.

łączny koszt sądze ze w 4800 zł się zmieścisz .. zależy jeszcze gdzie to będzie robione.

: 2011-04-14, 16:00
autor: BaSsGrU
sądzisz czy wiesz ?
Ryba pisze:łączny koszt sądze ze w 4800 zł się zmieścisz .. zależy jeszcze gdzie to będzie robione
Chcę konkretnie co ile i dla czego.
Po cholere kupowac cały silnik skoro reszta gratów nie potrzebna ?
Chyba że są jakies klamoty które można wykorzystac w przyszłości ?

: 2011-04-15, 09:42
autor: smeru
Koszty to:
Silnik,
Montaż silnika + płyny eksploatacyjne,
Dodatkowy komputer, żeby wystroić nowy silnik, np. załączyć fazę.

: 2011-04-15, 15:30
autor: nismojoe
BaSsGrU pisze:sądzisz czy wiesz ?
Ryba pisze:łączny koszt sądze ze w 4800 zł się zmieścisz .. zależy jeszcze gdzie to będzie robione
Chcę konkretnie co ile i dla czego.
Po cholere kupowac cały silnik skoro reszta gratów nie potrzebna ?
Chyba że są jakies klamoty które można wykorzystac w przyszłości ?
Po cholere ? - to czysta matematyka :)
za powiedzmy 3500 masz cały silnik, a za 2800 tylko glowicę...
zmieniasz cały silnik taj jak go w fabryce złożyli - jest to rozwiązanie pewne.
Na dodatek zostajesz ze swoim silnikiem na sprzedaż - albo w całości albo na części i w ten sposób chociaż część Ci się zwróci.

A jeśli czytałeś artykuł , to wiesz , że trzeba przerobić to doprowadzenie oleju do solenoid, które sterują zmienną fazą,a wkładając cały silnik masz już gotowca - łatwiej , pewniej i tylko trochę drożej, a może wyjdzie to samo jak posprzedajesz częsci z starego motoru.
Pozdro

: 2011-04-15, 18:25
autor: bodek
Kosztuje to tyle co silnik, kilka przewodów gumowych do wody, kilka przewodów i elementów elektrycznych, ecumaster i płyny eksploatacyjne. Przy okazji dochodzą takie koszta jak nowe sprzęgło bo warto je wymienić przy okazji zdjęcia silnika. To tyle jeżeli robisz sam.
Jeżeli nie, to dolicz koszta przekładki, koszta wiedzy tego kto przekłada i potrafi uruchomić VE co by dobrze jeździło, koszt strojenia.
Jeżeli pompa zdrowa to nie potrzeba ładować wydajniejszej ani tym bardziej regulatora ciśnienia paliwa.
A jeżeli to VE ma być konkurencyjne do chociażby wszelkiej maści Hond to musisz jeszcze uskrobać na wydech z kolektorem, większą przepływkę i jakiś tam dolocik.

Ja robiłem samą głowicę bo nie było jeszcze czegoś takiego w PL, planowałem trochę doprężyć silnik, trafił się łeb z setem BC a gotowe VE kosztowały wtedy 1200$ + transport i wszelkie opłaty celne (vat, cło itd. czyli na gotowo dobrze ponad 5000zł).

: 2011-04-15, 20:12
autor: SCOOTER
Ostatnio przeglądałem Allegro i znalazłem taki silnik.

[ Dodano: 2011-04-15, 21:28 ]
Tu wstawiłem link do tego silnika.

http://moto.allegro.pl/silnik-nissan-sr ... 35848.html

: 2011-04-15, 21:27
autor: Rysiu83

: 2011-04-16, 19:14
autor: Modzelitto
Rysiu83 pisze:
Ten 2 to ten sam, tylko bez wiązki ( 3200 zł )
A tak poza tym to stoi chyba z rok czasu na allegro... Ciekawe dlaczego...

: 2011-04-18, 12:58
autor: marlos90
to ja jeszcze dopytam z ciekawości co ze skrzynią biegów? do sr20ve podejdzie od zwykłych sr20de czy sr20deh?

: 2011-04-18, 13:18
autor: Ryba
P&P

: 2011-05-06, 17:21
autor: Sr20deUSE
Mam pytanie odnośnie skutecznosci vvl Ogladałem an YT ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=GkOcr9jN ... re=related

To VVl 1.6 l z turbo-gt30 Ma moc 480Km To chyba jakiś FAKE film czy sie myle
Jak do setki ma tyle co mój bez turbo(jego 5,9s mój-6,4s) ... Poprawcie jesli cos pokreciłem w jego specyfikacji auta.

: 2011-05-06, 17:43
autor: Jarzyn
Ty niby z SR20DE masz 0-100 6,4s ? :D
Mierzone stoperem, czy zegarem słonecznym? :D

: 2011-05-06, 18:11
autor: Pawel18PL
W myślach liczone

: 2011-05-06, 18:16
autor: Coobcio
Mój czarny słonecznie SR20VE niby 230KM a miał 5,4 do paki....

Ośka kieruje się innymi zasadami nie chodzi o to żę masz 1000KM to robisz 2 sek do setki a prawdopodobnie pojedziesz znacznie godzej jak 200konny wolnossak.

: 2011-05-07, 13:46
autor: yapko
W FWD czas do paki zależy od opon/nawierzchni
W FWD turbo dochodzi bicie kolejnych biegów (zmuły, lagi, antylagi, wysprzęglanie, czas manewru drążkiem)
Czysta technika ruszania zmienia się ze względu na inne przebiegi momentu/mocy w N/A i T
Moj turbo Sunny na wtryskach 370 robił 5,7 do paki na G-techu a max moc była podobna do Coobcia GTi-r look'a

Abstrahując popatrz na czasy na 1/4 mili na Moscow Unlim i wtedy się zdziwisz :-o

: 2011-07-05, 18:07
autor: DiLGT
A kupujac ten silnik http://allegro.pl/silnik-nissan-sr20ve- ... 78026.html jest potrzebne wystrojenie jakims ecumajstrem czy juz bedzie dzialal?

: 2011-07-05, 19:14
autor: bombel
DiLGT trzeba ecumastra do sterowania zmienną fazą

: 2011-07-05, 19:27
autor: xtomek
SMT 6 też wystarcza.

: 2011-07-05, 21:44
autor: DiLGT
no ale na aukcji pisza ze jest wiazka i ecu, to nie starczy?

: 2011-07-05, 23:35
autor: Limon
Lepiej kupować bez wiazki i ecu które i tak sie nię do niczego nie przydaje :) Jeśli masz już silnik z rodziny sr20 teraz na pokładzie to bedzie Ci potrzebna jakaś swinka coby ogarnąć zmienne fazy :)

: 2011-07-06, 07:21
autor: bombel
no ale na aukcji pisza ze jest wiazka i ecu, to nie starczy?
A masz pewnosc ze sie zgraja z twoim NATSem? Lepiej seryjny komp plus ECUm

: 2012-04-02, 08:41
autor: Tony
A jak ma się sprawa z dostępnością silników VE?
Na allegro wiszą chyba 2 , lepiej kupić w Polsce czy watro szukać jakiegoś poza granicami?

: 2012-04-02, 08:43
autor: bombel
Tony212 pisze:Na allegro wiszą chyba 2 , lepiej kupić w Polsce czy watro szukać jakiegoś poza granicami?
Jak te z Krakowa, to już kolejny kupiony od nich został zamontowany kilka dni temu i jeździ. Trzeba tylko pojechać z kimś kumatym